00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
36645095
MIHI.sk, s.r.o.
Lichardova 200/13, Slovenská Ľupča, 97613, SVK
Nákup a dodanie kalendárov na rok 2019
kalendáre
Tovar, Služba
1. Kalendáre na rok 2019
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Plánovací stolový kalendár na r. 2019 bez obrázkov, bez potlače, min. 31 listov, rozmer min. 297 x 120 mm , väzba: špirálová, vyplnené pevné dno, slovenské týždenné stĺpcové kalendárium so slovenskými menami, s hodinovým delením, so štátnymi sviatkami v SR , s trojmesačným prehľadom pri každom týždni. | ks | 355 | ||
2. Kalendár 3-mesačný na r. 2019, rozmer min. 295 x 663 mm s obrázkom, dvojitá špirála, vrátane lišty s posuvným plastovým okienkom, vrátane kalendária, bez potlače. | ks | 70 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia na adresu sídla verejného obstarávateľa. |
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet, t. j. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). Súčasne dodávateľ predloží presnú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru za účelom posúdenia požadovaných parametrov. |
3. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na adrese sídla verejného obstarávateľa a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Lehota dodávka je do 14 dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy. Termín dodávky dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne s kontaktnou osobou objednávateľa. Požaduje sa nahlásiť verejnému obstarávateľovi /kontaktnej osobe/ deň dodávky aspoň jeden deň vopred. Dodanie tovaru sa požaduje v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
6. V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
17.12.2018 08:00 — 31.12.2018 12:00
425,00 ks
875,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2018 09:28
13.12.2018 10:30
13.12.2018 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 10:36 - Vstupná ponuka | 875,60 | € | Cena bez DPH |
10.12.2018 10:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 875,60 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: