• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2018 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2018 09:02
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2018 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2018 11:40

Detail zákazky Z201854967

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2018 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2018 09:02
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2018 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2018 11:40

Základné údaje

Z201854967

OF-184860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3805777

Objednávateľ

42355826

Dopravný úrad

Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook HP ProBook 450 G5, Microsoft Wireless Desktop 900 s AES USB, Monitor 27´´ASUS VX278Q alebo ekvivalent

osobný prenosný počítač, monitor, počítačová myš, počítačová klávesnica, bezdrôtový prijímač USB

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
Notebook HP ProBook 450 G5 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook HP ProBook 450 G5 (minimálne parametre: Intel Core i5 /8250U; 15,6" LED 1920 x 1080 antireflexná; RAM 8 GB DDR4; SSD 256 GB; DVD; WiFi 802.11ac; bluetooth; webkamera; min 3x USB) s Windows 10 Pro SK 64-bit a s predĺženou zárukou na 3 roky alebo ekvivalent ks 3
 2. SET príslušenstva
Funkcia
Microsoft Wireless Desktop 900 s AES USB, CZ & SK alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezdrôtová súprava klávesnice a myši s bezdrôtovým prijímačom USB ks 3
 3. Monitor
Funkcia
ASUS VX278Q Gaming, Monitor 27",LCD alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ASUS VX278Q Gaming (Monitor 27",LCD monitor čierny, 80000000: 1, 300 cd / m2, 1 ms GTG, Full HD 1920 x 1080, HDMI, VGA, repro 2x 1,5 W, VGA kábel) alebo ekvivalent ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava
Predmet plnenia musí byť dodaný jednorázovo v zmluvne stanovenom objeme, v bezchybnom stave, nový a v termíne určenom verejným obstarávateľom, vrátane dodacieho listu a v pôvodnom neporušenom obale.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Obstarávateľská organizácia vytvorila opis položiek v dobrej viere s odkazom na požadovaný tovar alebo jeho funkčný ekvivalent a vyhradzuje si právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácii a udeliť takémuto dodávateľovi negatívnu referenciu.
Verejný obstarávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy nedodanie tovaru v stanovenej lehote alebo zadanej všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácie.
Dodávateľ nesmie byť uvedený na "black liste" elektronického trhoviska.
V prípade poškodeného alebo nekompletného tovaru verejný obstarávateľ tovar neprevezme.
Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť vyhotovenie, vzhľad a kvalitu predloženej vzorky a v prípade nezhody funkčných a technických parametrov zadaných v zmluve má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
K počítačom požadujeme predĺženú záruku na 3 roky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Letisko M. R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

20.12.2018 09:03

1,00 sada

4 245,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2018 09:09

14.12.2018 09:02

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2018 09:17

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 470
 112
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2018 10:31 - Vstupná ponuka 4 245,60 € Cena s DPH
11.12.2018 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 4 245,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS