00332933
Mesto Vranov nad Topľou
Dr. C. Daxnera 87, Vranov nad Topľou, 09316, SVK
45329478
ŠTÝL EU s.r.o.
Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Zberné nádoby na BRKO
zberné nádoby na BRKO, nový tovar
Tovar, Služba
1. Zberné nádoby na BRKO
|
|
---|---|
Funkcia |
Zberné nádoby na BRKO určené na triedenie "BIO" odpadu v domácnostiach s umiestnením vo vonkajších priestoroch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zberné nádoby na BRKO | ks | 2300 | ||
Objem | l | 120 | ||
Rozmer koliesok – priemer | mm | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nový tovar | áno |
Plastová nádoba vhodná na triedenie "BIO" odpadu v domácnostiach s umiestnením vo vonkajších priestoroch | áno |
Farba - hnedá | áno |
V prednej časti vybavená spevňujúcim prelisom | áno |
Vybavená odvetrávacími otvormi | áno |
Vhodná na mechanizovaný zber "BIO"odpadu | áno |
Veko - s perovými rukoväťami pre lepšiu manipuláciu pri otváraní s možnosťou vymeniteľného farebného rozlíšenia s potlačou objednávateľa, kvôli zamedzeniu krádeži, systém proti úderu veka do nádoby | áno |
Materiál - vysokoodolný HDPE plast, UV stabilizovaný, odolný voči chemikáliám, vysokým a nízkym teplotám, recyklovateľný | áno |
Vnútorný povrch - hladký pre ľahké plnenie, vyprazdňovanie a čistenie nádoby | áno |
Certifikát - EN 840, RAL GZ 951/1 | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, e-mailom) minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny položky do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku, výrobcu a typové označenie tovaru s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci splnenie technických vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť uvedenie ceny bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť prehlásenie dodávateľa v prípade, že predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, v ktorom prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľ DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH, a to 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa, aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. Objednávateľ bude pri plnení zákazy spolufinancovanej z Operačného programu Kvalita životného prostredia využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile EKS, preto po zadaní zákazky oznámi dodávateľovi účet, ktorý bude v rámci finančného plnenia využívaný. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie taktiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia, kód výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32. Zákazka bude spolufinancovaná z fondov EÚ (EŠIF). |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (NFP) s kladným výsledkom predmetnej kontroly a po nadobudnutí účinnosti zmluvy o NFP. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku nebude kladný. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 3 mesiacov od písomnej výzvy objednávateľa na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom výsledku predmetnej kontroly - schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku a po nadobudnutí účinnosti zmluvy o NFP. |
Akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku alebo typ je možné nahradiť ekvivalentnou ponukou (ekvivalentom). Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný objednávateľovi predmetu zákazky riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zberný dvor, Toplianska ulica č. 1040, 093 16 Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
01.04.2019 08:00 — 31.12.2019 15:00
2 300,00 ks
62 320,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2018 09:00
13.12.2018 10:00
13.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2018 07:20 - Vstupná ponuka | 62 320,80 | € | Cena s DPH |
13.12.2018 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 62 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: