36078913
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK
36645095
MIHI.sk, s.r.o.
Lichardova 200/13, Slovenská Ľupča, 97613, SVK
Reklamné predmety s potlačou
kalendár, potlač
Tovar, Služba
1. Reklamné predmety s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Kalendárena rok 2019 s potlačou (logom). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovný stolový kalendár stĺpcový 230 x 140 mm, rozsah 31 listov, kalendárium: týždňové stĺpcové s menami, väzba: špirála, reklamná potlač loga: 90 x 50 mm | ks. | 50 | ||
Nástenný kalendár TO4, modrý, 295 x 663 mm, rozsah 12 listov, Väzba: šitá s perforáciou, Kalendárium: 4 mesačné s menami SK, názvy mesiacov a dní v SK, reklamná potlač loga: 170 x 40 mm | ks. | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo od zmluvy odstúpiť, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi vzor reklamnej potlače v elektronickej podobe do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Miesto umiestnenia potlače na tovare určí objednávateľ a bude predmetom diskusie počas tvorby návrhov vizualizácie predmetu zákazky. |
Pred odoslaním objednávky bude dodávateľom predložený návrh vizualizácie predmetu zákazky. Až po odsúhlasení návrhu vizualizácie predmetu zákazky objednávateľom môže byť odoslaná objednávka reklamných predmetov. |
Dodávku je povinný dodávateľ ohlásiť kontaktnej osobe deň vopred. |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (nefunkčný, použitý, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny. |
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady. |
Názov | Upresnenie |
Cena zahŕňa | balenie, naloženie, dovoz |
Nám. J. Herdu 2, 917 01 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
17.12.2018 08:30 — 21.12.2018 14:30
55,00 ks.
150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2018 08:55
13.12.2018 08:59
13.12.2018 09:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 11:36 - Vstupná ponuka | 150,00 | € | Cena bez DPH |
10.12.2018 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 150,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: