31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
35731486
Media Comp. s.r.o.
Rovinka 268, Rovinka, 90041, SVK
Servoventilátor na umelú pľúcnu ventiláciu
servoventilátor
Tovar, Služba
1. Servoventilátor na umelú pľúcnu ventiláciu Evita V300 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Servoventilátor určený pre riadenú a podpornú (invazívnu a neinvazívnu) dlhodobú umelú pľúcnu ventiláciu pacientov, vrátane funkcie pre sledovanie ,monitoring, vyhodnocovanie a archivovanie priebehu terapie, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servoventilátor | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyžaduje sa univerzálnosť použitia, pre spektrum pacientov novorodenci, deti až po pacientov v dospelom veku, | Ano |
ventilátor musí byť vybavený základnými nastaveniami parametrov, alarmových hraníc a vyhodnocovacích algoritmov v skupinách pre novorodencov, deti a dospelých; alternatívne musí byť ventilátor vybavený nastavením štartovacích parametrov ventilácie v závislosti od hmotnosti pacienta, pri primárnom nastavení musí byť užívateľom predkonfigurovateľná, | Ano |
veľkosť uhlopriečky užívateľského farebného dotykového displeja s ovládaním nastavení a so zobrazením parametrov, kriviek, trendov a pod. musí byť minimálne 38 cm so súčasným zobrazovaním minimálne 4 kriviek a 4 trendov, | Ano |
dotyková obrazovka (displej) s funkciou pre denný a nočný režim, | Ano |
zobrazenie pomocných textov ako aj užívateľského manuálu v slovenskom jazyku priamo na obrazovke (servoventilátor musí mať integrovaný návod na použitie v slovenskom jazyku v rámci užívateľského softvéru), | Ano |
užívateľský displej musí byť flexibilný, t.j. musí umožňovať horizontálny ako aj vertikálny sklon, musí byť celkovo odoberateľný a umiestniteľný aj mimo samotného servoventilátora pre zvýšenie ergonómie pracoviska, | Ano |
pacientsky servoventilátor musí byť umiestnený na mobilnom podvozku s účinnými brzdami pre fixáciu polohy. Podvozok musí mať možnosť uchytenia fľaše pre stlačený medicinálny kyslík ako aj pre prípadné umiestnenie vlastného zdroja stlačeného vzduchu aj elektrickej energie, | Ano |
servoventilátor musí umožňovať použitie hadíc pre jednorázové aj opakovateľné použitie, ako aj pre okruh s aktívnym alebo pasívnym zvlhčovaním. To znamená prístroj si musí pred spustením automaticky otestovať a určiť vlastnosti pripojeného okruhu, | Ano |
servoventilátor musí umožňovať predvolené nastavenie ventilácie podľa výšky (resp. hmotnosti), ventiláciu predchádzajúceho pacienta ako aj ventiláciu nového pacienta priamym zadaním parametrov ventilácie. | Ano |
Požadované ventilačné režimy: Objemová ventilácia: nepretržitá objemovo riadená ventilácia s pevným inspiračným prietokom, prerušovaná, spúšťaná, objemovo riadená ventilácia s pevným inspiračným prietokom umožňujúca spontánne dýchanie počas exspiračnej fázy, asistenčne riadená -objemovo riadená ventilácia s pevným inspiračným prietokom a záložnou dychovou frekvenciou, objemovo riadená ventilácia na zabezpečenie vynútenej minútovej ventilácie. | Ano |
Tlaková ventilácia: nepretržitá tlakovo riadená ventilácia umožňujúca spontánne dýchanie (otvorený systém) počas celého respiračného cyklu, prerušovaná, synchronizovaná, tlakovo riadená ventilácia umožňujúca spontánne dýchanie (otvorený systém) počas celého respiračného cyklu a exspiračnú synchronizáciu, prerušovaná, spúšťaná, tlakovo riadená ventilácia umožňujúca spontánne | Ano |
asistenčne riadená, tlakovo riadená ventilácia umožňujúca spontánne dýchanie počas celého respiračného cyklu a záložnú dychovú frekvenciu, tlakovo riadená ventilácia s garantovanou minimálnou dychovou frekvenciou (záložná dychová frekvencia), spontánne dýchanie pri nepretržitom pretlaku dýchac. ciest s krátkodobými uvoľneniami tlaku. | Ano |
Podpora spontánneho dýchania: spontánne dýchanie s nepretržitým pretlakom s tlakovou podporou alebo bez nej, spontánne dýchanie s nepretržitým pretlakom s objemovou podporou alebo bez nej, spontánne dýchanie s nepretržitým pretlakom v režime aplikácie NIV, spontánne dýchanie s tlakovou podporou úmernou prietoku a objemu. | Ano |
Adaptívna ventilácia v uzavretej slučke s automatickým odpájaním pacienta od riadenej ventilácie. Ventilácia skracujúca dĺžku riadenej ventilácie pacienta. Servoventilátor musí byť schopný automaticky, bez zásahu užívateľa postupne odpojiť pacienta od riadenej ventilácie s oznámením pre užívateľa o vhodnosti odpojenia pacienta od ventilátora. | Ano |
Funkcia neinvazívnej ventilácie aplikovateľná pre všetky ventilačné režimy. Neinvazívna ventilácia s funkciou automatickej redukcie prietoku pri odpojení. | Anu |
Minimálne požadované nastavenia ventilácie: ventilácia počas APNOE s automatickým návratom pri detekcii spont. dýchania, nastavenie ukončenia exsp. v % z hodnoty exsp.prietoku, zadefinovanie Vzdychu počas ventilácie, nastavenie automatického riadenia inspiračného prietoku pre objemový režim ventilácie, automatická kompenzácia trubice s nastavením hodnoty kompenzácie (od 0 do 100%) s možnosťou nastavenia len pre spontánnu časť ventilácie ako aj pre celkovú ventiláciu, | Ano |
nastavenie kompenzácie únikov počas neinvazívnej ventilácie až do 180l/min s automatickým nastavením asistora (triger) podľa veľkosti úniku. | Ano |
Požadované rozsahy vybraných parametrov: frekvencia ventilácie minimálne od 1 do 150 dychov/min (v kategórii novorodenci, deti), frekvencia ventilácie minimálne od 1 do 98 dychov/min (v kategórii dospelý), čas inspíria Ti minimálne od 0,1 do 10 s, dychový objem Vt minimálne od 2ml - opčne pre kategóriu pacienta novorodenec, vo výbave od 20 ml až do 2500 ml (deti, dospelí), citlivosť aktivátora/spúšťača prietoku minimálne od 0,2 do 15 L/min, inspiračný prietok minimálne od 3 do 120 L/min, , | Ano |
insp. tlak Pinsp minimálne od 1 do 93mbar, peep minimálne od 0 do 49 mbar. | Ano |
Požadované merané a vypočítané parametre: tlaky, prietoky a objemy dýchacích ciest, minutový objem (expirovaný, spontánny, celkový, únikový), etCO2 v hlavnom toku, odpor a poddajnosť, parametre: NIF (negatívne inspiračné úsilie pacienta), oklúzny tlak, int. Peep, požaduje sa zobrazenie parametrov formou kriviek, hodnôt, slučiek, grafických aj numerických trendov, servoventilátor musí umožňovať uložiť minimálne 3 preddefinované nastavenia obrazovky a tieto prednastavenia musí byť možné uložiť aj na USB kľúč, | Ano |
vyžaduje sa dynamické grafické zobrazenie poddajnosti a odporu pľúc ako aj spontánnej aktivity pacienta a korelácie medzi spontánnou a riadenou ventiláciou prístroj musí mať pamäť udalostí a histórie uskutočnených zmien v nastavení a priebehu ventilácie, pre jej spätnú analýzu, prístroj musí mať jednoducho vyberateľnú inspiračnú a expiračnú vetvu pre sterilizáciu, | Ano |
prístroj musí mať jednoducho zostaviteľný dýchací okruh s prietokovým snímačom integrovaným do prístroja- prietokový snímač integrovaný do prístroja (distálny) prietokový snímač musí mať možnosť kalibrácie aj počas ventilácie, bez prerušenia ventilácie, servoventilátor musí umožňovať prepojenie do informačnej siete pre budúcu elektronickú archiváciu údajov. | Ano |
Zostava musí obsahovať: servoventilátor s dotykovou farebnou obrazovkou na mobilnom podvozku príp. závesný na tyč statívu s tlakovými hadicami pre stlačený medicinálny kyslík a medicinálny vzduch, ventilátor osadený ramenom pre dýchacie hadice, aktívny zvlhčovač s automatickou prevádzkou so sadou 10ks jednorázových okruhov pre dospelých pacientov, 50 ks pasívnych zvlhčovacích filtrov pre detských a dospelých pacientov, 5 ks prietokových snímačov. | ano |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon |
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní uvedenom v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny", minimálne však v trvaní 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia |
Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka |
7. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
7.1.oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
7.2.dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
7.3.v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
7.4. dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
7.5. v prípadoch ak je to relevantné, vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s perididicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
7.6. vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 13. tejto časti. |
7.7. vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami,, práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečeniazáručného servisu, vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
7.8.technická telefonická podpora a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 16:00 hod, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska |
8.Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientskéhopracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, zamoment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálomklientského pracoviska dodávateľa je fax, |
za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
9. V prípade použitia email. správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
10. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 48 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
10.1. V prípade, ak to povaha zariadenia umožňuje, dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady / poruchy pomocou vzdialeného prístupu. Dodávateľ je oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
11. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: - oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, - oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 120 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom. |
12. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške:- nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu : |
100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa |
13.Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
14. Ak počas trvania záručnej doby, dôjde k vade, ktorá nespadá pod záručný servis, dodávateľ poskytne objednávateľovi telefonicképoradenstvo, ktoré zahŕňa telefonické konzultácie pri riešení incidentov a problémov a hľadania riešenia pre odstránenie problému. Vprípade, ak by objednávateľ ani po telefonickom riešení problému, nevedel tento problém odstrániť, dodávateľ zabezpečí vyslanieservisného technika do miesta inštalácie zariadenia, pričom servisný zásah je do jednej hodiny od nastúpenia na odstránenieproblému poskytovaný bezplatne vrátane dopravy do/z miesta inštalácie zariadenia. |
15. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
16. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
Lehota dodania je do 30 dní od nadobudnutia prijatia objednávky |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | užívateľský displej musí byť flexibilný, t.j. musí umožňovať horizontálny ako aj vertikálny sklon, musí byť celkovo odoberateľný a umiestniteľný aj mimo samotného servoventilátora pre zvýšenie ergonómie pracoviska, | Ano |
Navrhnutá hodnota | užívateľský displej môže byť flexibilný, t.j. môže umožňovať horizontálny ako aj vertikálny sklon, môže byť celkovo odoberateľný a umiestniteľný aj mimo samotného servoventilátora pre zvýšenie ergonómie pracoviska, | ano |
Jedná se diskriminující funkci pro náš plicní ventilátor.
ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
17.12.2018 08:24 — 16.01.2019 08:24
1,00 ks
39 195,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2018 08:27
13.12.2018 10:00
13.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 13:04 - Vstupná ponuka | 39 195,00 | € | Cena bez DPH |
12.12.2018 16:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 190,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: