17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
36283576
PENAM SLOVAKIA, a.s.
Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK
Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky
Chlieb, rožky, vianočka, pečivo, sucháre, droždie, veka
Tovar, Služba
1. Chlieb, pečivo a pekárske výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Chlieb, pečivo a pekárske výrobky určené pre kuchyňu spoločného stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb konzumný 1 200 g | ks | 6500 | ||
Chlieb konzumný 1 200 g balený, krájaný | ks | 700 | ||
Chlieb toastový svetlý 500 g balený, krájaný | ks | 200 | ||
Rožok obyčajný 40 g | ks | 320000 | ||
Rožok obyčajný 10 ks á 40 g balený | bal | 200 | ||
Rožok grahamový 60 g | ks | 110000 | ||
Rožok grahamový 4 ks a 60 g balený | bal | 1000 | ||
Veka 400 g | ks | 1700 | ||
Veka 400 g balený, krájaný | ks | 150 | ||
Vianočka bez hrozienok 400 g balená | ks | 1400 | ||
Sucháre diétne 250 g | ks | 5500 | ||
Strúhanka balenie 0,50 kg | kg | 2000 | ||
Droždie 1 kg | kg | 400 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a zloženia a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, doba plnenia bude 12 mesiacov a technická špecifikácia predmetu je na 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v rámci doby spotreby. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tovar bezodplatne vymeniť za rovnaký druh a množstvo do 24 hod od výzvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Uvedené balenia jednotlivých druhov tovaru sa vyžadujú z dôvodu podávania potravín hlavne pre pacientov zdravotníckeho zariadenia. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: - potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín, - zoznam motorových vozidiel, ktoré bude dodávateľ používať na prepravu uvedených tovarov, - potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. |
Predávajúci zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako i normami a požiadavkami predpisov Európskej únie pre potraviny. Predávajúci sa zaväzuje, že dodávaný tovar bude zodpovedať zákonu číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a Potravinovému kódexu SR. |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané, nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach (čiastkových výzvach) písomne. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Objednávateľ bude realizovať platbu na prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite a v opakovaných dodávkach. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, DPH % a celková cena s DPH. |
Písomná objednávka vystavená objednávateľom sa považuje za čiastkovú výzvu v zmysle platných OPET |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 hod v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú, vyznačenú na tovare. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy, alebo písomnej objednávky je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia zmluvy, alebo objednávky za každý, aj začatý deň, alebo odstúpiť do zmluvy. |
V prípade nedodržania objednaného druhu a množstva tovaru uvedeného v písomnej objednávke v stanovenom termíne, objednávateľ si vyhradzuje právo bezodkladne odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho má predávajúci zakázané previesť svoje pohľadávky vzniknuté na základe Zmluvy a/alebo z nej vyplývajúce na inú osobu. Ak predávajúci túto dohodu s kupujúcim nerešpektuje a postúpi pohľadávku napriek dohodnutému zákazu, ani dobrá viera postupníka, ktorý o tomto zákaze nevedel, nemôže zabrániť absolútnej neplatnosti zmluvy o postúpení pohľadávky podľa § 39 Občianskeho zákonníka. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Špitálska 6, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2019 06:00 — 31.12.2019 15:00
1,00 celý predmet zákazky
52 841,91
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2018 14:30
19.12.2018 10:00
19.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2018 09:49 - Vstupná ponuka | 52 763,50 | € | Cena bez DPH |
19.12.2018 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 980,55 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: