• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2018 14:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2018 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2018 11:30

Detail zákazky Z201854951

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2018 14:30
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2018 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2018 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2018 11:30

Základné údaje

Z201854951

OF-183540

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3814709

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb, pečivo a pekárenské výrobky

Chlieb, rožky, vianočka, pečivo, sucháre, droždie, veka

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb, pečivo a pekárske výrobky
Funkcia
Chlieb, pečivo a pekárske výrobky určené pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný 1 200 g ks 6500
Chlieb konzumný 1 200 g balený, krájaný ks 700
Chlieb toastový svetlý 500 g balený, krájaný ks 200
Rožok obyčajný 40 g ks 320000
Rožok obyčajný 10 ks á 40 g balený bal 200
Rožok grahamový 60 g ks 110000
Rožok grahamový 4 ks a 60 g balený bal 1000
Veka 400 g ks 1700
Veka 400 g balený, krájaný ks 150
Vianočka bez hrozienok 400 g balená ks 1400
Sucháre diétne 250 g ks 5500
Strúhanka balenie 0,50 kg kg 2000
Droždie 1 kg kg 400
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a zloženia a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, doba plnenia bude 12 mesiacov a technická špecifikácia predmetu je na 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
Požaduje sa dodanie tovaru do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v rámci doby spotreby.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tovar bezodplatne vymeniť za rovnaký druh a množstvo do 24 hod od výzvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Uvedené balenia jednotlivých druhov tovaru sa vyžadujú z dôvodu podávania potravín hlavne pre pacientov zdravotníckeho zariadenia.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: - potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín, - zoznam motorových vozidiel, ktoré bude dodávateľ používať na prepravu uvedených tovarov, - potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača.
Predávajúci zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako i normami a požiadavkami predpisov Európskej únie pre potraviny. Predávajúci sa zaväzuje, že dodávaný tovar bude zodpovedať zákonu číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a Potravinovému kódexu SR.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané, nie sú pre verejného obstarávateľa záväzné. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach (čiastkových výzvach) písomne.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu na prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite a v opakovaných dodávkach. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, DPH % a celková cena s DPH.
Písomná objednávka vystavená objednávateľom sa považuje za čiastkovú výzvu v zmysle platných OPET
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 hod v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú, vyznačenú na tovare.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy, alebo písomnej objednávky je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia zmluvy, alebo objednávky za každý, aj začatý deň, alebo odstúpiť do zmluvy.
V prípade nedodržania objednaného druhu a množstva tovaru uvedeného v písomnej objednávke v stanovenom termíne, objednávateľ si vyhradzuje právo bezodkladne odstúpiť od zmluvy.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho má predávajúci zakázané previesť svoje pohľadávky vzniknuté na základe Zmluvy a/alebo z nej vyplývajúce na inú osobu. Ak predávajúci túto dohodu s kupujúcim nerešpektuje a postúpi pohľadávku napriek dohodnutému zákazu, ani dobrá viera postupníka, ktorý o tomto zákaze nevedel, nemôže zabrániť absolútnej neplatnosti zmluvy o postúpení pohľadávky podľa § 39 Občianskeho zákonníka.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 6, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2019 06:00 — 31.12.2019 15:00

1,00 celý predmet zákazky

52 841,91

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.12.2018 14:30

19.12.2018 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2018 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 160
 137
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2018 09:49 - Vstupná ponuka 52 763,50 € Cena bez DPH
19.12.2018 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 51 980,55 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS