00316181
Mesto Lučenec
Novohradská 1, Lučenec, 98401, SVK
17682258
FEREX, s.r.o.
Vodná 23, Nitra, 94901, SVK
Veľkoobjemové kontajnery pre zberný dvor
Zberný dvor, Vaňový kontajner otvorený, Vaňový kontajner s vekom
Tovar, Služba
1. Vaňový kontajner otvorený
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálny veľkoobjemový vaňový kontajner otvorený určený pre zber komunálneho odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vaňový kontajner otvorený podľa špecifikácie | ks | 5 | ||
Objem | m3 | 7 | ||
Nosnosť | kg | 8 000 | ||
Váha | kg | 700 | ||
Hrúbka plechu - dno kontajnera | mm | 4 | ||
Hrúbka plechu - steny kontajnera | mm | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | oceľ |
Otvorené kontajnery s možnosťou stohovania | áno |
Rozmery (mm) | 3500x1820x1500 |
Konštrukcia ochranou prti korózii ochranným náterom | áno |
Manipulácia prostredníctvom ramenového nosiča | áno |
Farba kontajnera | modrá |
2. Vaňový kontajner s vekom
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálny veľkoobjemový vaňový kontajner s odpruženým vekom (zatvorený) určený pre zber komunálneho odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vaňový kontajner s odpruženým vekom podľa špecifikácie | ks | 1 | ||
Objem | m3 | 7 | ||
Nosnosť | kg | 8 000 | ||
Hmotnosť | kg | 700 | ||
Hrúbka plechu - dno kontajnera | mm | 4 | ||
Hrúbka plechu - steny kontajnera | mm | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | oceľ |
Rozmery (mm) | 3500x1820x1700 |
Konštrukcia ochranou prti korózii ochranným náterom | áno |
Manipulácia prostredníctvom ramenového nosiča | áno |
Veká kontajnera | vybavené držiakmi s prackou s možnosťou uzamknutia; po odistení sa samé zdvíhajú - nadľahčované pružinovým mechanizmom |
Farba kontajnera | modrá |
Retiazka k pritiahnutiu veka kontajnera | áno |
Názov |
Predávajúci je povinný dodať zariadenie ako nový stroj. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 4 hodiny v sídle Kupujúceho. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 12 týždňov od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. |
V prípade poruchy zariadenia počas trvania záručnej doby je dodávateľ povinný zabezpečiť servis a nastúpiť na tento servis do 48 hodín od okamihu oznámenia poruchy a to do miesta sídla verejného obstarávateľa. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Dodávka jednotlivých zariadení bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32 zameraná na triedený zber komunálnych odpadov, mechanicko-biologickú úpravu zmesového komunálneho odpadu a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Banskobystrický, Slovenská republika
01.03.2019 20:24 — 28.02.2020 20:24
1,00 celkom
15 562,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2018 10:19
14.12.2018 14:00
14.12.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2018 12:08 - Vstupná ponuka | 15 561,60 | € | Cena s DPH |
14.12.2018 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 552,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: