00316181
Mesto Lučenec
Novohradská 1, Lučenec, 98401, SVK
35900008
HYCA s.r.o.
Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK
Vozidlo s ramenovým nosičom veľkoobjemových kontajnerov
vozidlo, nosič, kontajnery
Tovar, Služba
1. Vozidlo s ramenovým nosičom veľkoobjemových kontajnerov
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava veľkoobjemových kontajnerov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vozidlo s ramenovým nosičom veľkoobjemových kontajnerov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výkon motora | min. 200 kW |
Celková nosnosť vozidla | min. 18 000 kg |
Kapacita zdvihu | min. 13 000 kg |
Kapacita nakladania pri plne vysunutých ramenách | min. 10 000 kg |
Kapacita nakladania z podúrovne | min. 8 500 kg |
Kapacita nakladania z podúrovne pri vysunutých ramenách | min. 7 000 kg |
Dĺžka ramien | min. 2 800 mm |
Dĺžka vysunutia výsuvných ramien | min. 1 200 mm |
Maximálna šírka nakladača | 2 550 mm |
Štandardná rozteč bočných dorazov pre kontajner | min. 1 780 mm |
Štandardná rozteč hákov pre zaistenie kontajneru | min. 680 mm |
Dosah ramien z podúrovne terénu | min. 1000 mm |
Stav vozidla a nadstavby | nové |
Počet miest na sedenie | 2 |
Počet majákov /oranžové/ | 1 |
Konfigurácia náprav | 4x4 alebo 4x2 |
Motor EURO 6 | |
Prevodovka vozidla | 9 - 16 stupňová manuálna |
Systém sledovania spotreby v palubnom počítači | |
Brzdy kotúčové na oboch nápravách | |
PHM diesel | |
Otváranie okien elektrické | |
Zamykanie centrálne | |
Vzduchovo odpružené sedadlo vodiča | |
Dva háky s poistkami pre zachytenie kontajneru | |
Samostatné ovládanie výsuvných podpier | |
Sada predných prestaviteľných zaisťovacích klinov kontajneru | |
Olejová nádrž s náplňou a filtrom, vysokotlaký filter oleja na tlakovej vetve | |
Elektrovýbava a dovybavenie vozidla podľa vyhlášky MDPT | |
Hydraulické čerpadlo | |
Manuálne ovládanie nadstavby na ľavej strane vozidla | |
Diaľkové ovládanie nadstavby z kabíny vodiča | |
Zrýchľovacia sekcia - rýchloposuv ramien | |
Ramená s hexagonálnym profilom s vyššou pevnosťou v ohybe a krútení | |
Záves reťazí na vynímateľnom čape | |
Štvorbodové uchytenie reťazí | |
Háky s poistkami, háky v transportnej polohe nahor | |
Prevedenie CE/podľa platných noriem, total-central STOP tlačítko | |
Konštrukcia pieskovaná a ošetrená základným protikoróznym náterom | |
2 x nástrek akrylátovým lakom podľa stupnice RAL | |
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča | |
Elektrická zásuvka 12V | |
Posilňovač riadenia | |
Zadné odťahovacie zariadenie | |
Klimatizácia |
Názov |
Predávajúci je povinný dodať zariadenie ako nový stroj. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 4 hodiny v sídle Kupujúceho. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 12 týždňov od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. |
V prípade poruchy zariadenia počas trvania záručnej doby je dodávateľ povinný zabezpečiť servis a nastúpiť na tento servis do 48 hodín od okamihu oznámenia poruchy a to do miesta sídla verejného obstarávateľa. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Dodávka jednotlivých zariadení bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32 zameraná na triedený zber komunálnych odpadov, mechanicko-biologickú úpravu zmesového komunálneho odpadu a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Banskobystrický, Slovenská republika
01.03.2019 20:21 — 28.02.2020 20:21
1,00 celkom
124 880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2018 10:13
14.12.2018 13:30
14.12.2018 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2018 14:15 - Vstupná ponuka | 124 878,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2018 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 124 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: