00319341
Obec Hrušov
Hrušov 526, Hrušov , 99142, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Technologické vybavenie kompostárne
prekopávač, drvič BRO, preosievacie sito
Tovar, Služba
1. Prekopávač kompostu
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre potreby kokmpostárne |
Musí byť zabezpečená kompatibilita s traktorom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dĺžka prekopávacích listov rotora | cm | 19 | ||
Dĺžka rotora | cm | 225 | ||
Rýchlosť rotora | ot/min | 230 | ||
Obvodová rýchlosť rotora | m/s | 10 | ||
Hmotnosť | kg | 3000 | 3500 | |
Prepravná výška | m | 3,7 | ||
Betónové protizávažia v strede nad nápravou s hmotnosťou | kg | 1800 | 2100 | |
Vstupná výška rotorového otvoru | cm | 115 | ||
Výstupná výška rotorového otvoru | cm | 140 | ||
Predné bočné lopaty s pracovnou šírkou vrátane tunela | cm | 290 | ||
Počet | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pneumatiky | minimálne 12,5/80 - 15,3 |
Rotor dynamicky balansovaný | áno |
výškovo nastaviteľný na náprave a na závese | áno |
jednonápravový príves s rotorovým tunelom vrátane rotora | áno |
Prekopávacie listy vyrobené z ocele odolnej proti opotrebeniu | áno |
pre základky s tvarom trojuholníka, šírkou do 2,6 m, s maximálnu výšku do 1,2 m | áno |
2. Drvič biologicky rozložiteľného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Profesiálny drvič BRO pre potreby kompostárne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
doporučený priemer drveného materiálu | mm | 150 | 160 | |
počet nožov | kus | 2 | ||
počet kladiviek | kus | 24 | ||
výkon drvenie | m3/h | 13 | ||
hmotnosť | kg | 640 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer vstupného otvoru drviaceho priestoru | minimálne 480 x 260mm |
ovládanie podávacieho valca | pákový systém |
pripojenie na traktor | PTO |
pásový dopravník s reguláciou rýchlosti | áno |
rozmery vstupného otvoru násypky | minimálne 860 x 1200mm |
vyhadzovanie podrveného materiálu pomocou komínu otočného o | minimálne 260 stupňov |
3. Preosievacie sito
|
|
---|---|
Funkcia |
Sito pre potreby kompostárne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dĺžka | mm | 2950 | ||
šírka | mm | 1600 | ||
výška | mm | 1650 | ||
počet sít | kus | 2 | ||
plocha sita | m2 | 3 |
Názov |
Predávajúci je povinný dodať zariadenie ako nový stroj. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 4 hodiny v sídle Kupujúceho. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 12 týždňov od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. |
V prípade poruchy zariadenia počas trvania záručnej doby je dodávateľ povinný zabezpečiť servis a nastúpiť na tento servis do 48 hodín od okamihu oznámenia poruchy a to do miesta sídla verejného obstarávateľa. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Dodávka jednotlivých zariadení bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-32 zameraná na triedený zber komunálnych odpadov, mechanicko-biologickú úpravu zmesového komunálneho odpadu a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Banskobystrický, Slovenská republika
01.03.2019 13:53 — 28.02.2020 13:53
1,00 celkom
60 514,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2018 14:00
12.12.2018 14:00
12.12.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2018 14:11 - Vstupná ponuka | 60 514,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2018 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 60 513,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: