00324698
Obec Seňa
200, Seňa, 04458, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
komunálny odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba
1. Zber, odvoz, likvidácia tuhého komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a zneškodnenie komunálnych odpadov, ktoré vznikli na území obce v zmysle Zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov respektíve Zákona č. 79/2015 Z.z. účinného od 1.1.2016. Zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov |
Prenájom veľkoobjemových a veľkokapacitných kontajnerov a 1 100 l nádob |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 110 l nádob 20 03 01 | ks | 640 | 660 | |
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu z 1100 l nádob 20 03 01 | ks | 22 | ||
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 110 l nádoby 20 03 01 | vývoz/rok | 26 | ||
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 1100 l nádob | vývoz/rok | 26 | ||
Prenájom veľkokapacitného kontajnera (VKK)- stále celoročne (cintorín) | ks/ rok | 1 | ||
Pristavenie VKK | ks/obrátka | 1 | ||
Počet vývozov VKK | vývoz/rok | 1 | ||
Vyprázdnenie VKK | ks/obrátka | 1 | ||
Vyprázdnenie VKK | vývoz/rok | 2 | ||
Stiahnutie VKK | ks/obrátka | 1 | ||
Stiahnutie VKK | vývoz/rok | 1 | ||
Zneškodnenie odpadu - VKK - 20 02 03 (cintorín) | t/rok | 3 | 5 | |
Prenájom veľko objemového kontajnera (VOK) | ks/rok | 10 | ||
Pristavenie VOK - sólo | ks/obrátka | 1 | ||
Prenájom VOK- vlek (jar, jeseň) | ks/obrátka | 2 | ||
Stiahnutie VOK - sólo | ks/obrátka | 1 | ||
Stiahnutie VOK - vlek (jar,jeseň) | ks/obrátka | 2 | ||
Vyprázdnenie VOK - sólo | ks/obrátka | 1 | ||
Vyprázdnenie VOK - vlek (jar,jeseň) | ks/obrátka | 2 | ||
Zneškodnenie odpadu 20 03 07 | t/rok | 30 | 40 | |
Zneškodnenie stavebného odpadu 20 03 08 (čistá suť) | t/rok | 2 | 5 | |
Zneškodnenie BRO 20 02 01 | t/rok | 2 | 3 | |
Vývoz a zneškodnenie BRKO zo 110 l nádob | t/rok | 1 | ||
Vývoz a zneškodnenie BRKO zo 110 l nádob | vývoz/rok | 26 | ||
Zneškodnenie BRKO 20 01 08 | t/rok | 0,1 | 0,13 | |
Zneškodnenie BRKO 20 01 08 | vývoz/rok | 1 | ||
Vývoz nebezpečného odpadu do 1 t vozidlom | ks/obrátka | 1 | ||
Vývoz nebezpečného odpadu do 1 t vozidlom | vývoz/rok | 1 | ||
Zneškodnenie nebezpečného odpadu | t/rok | 0,5 | 1 | |
Počet producentov komunálneho odpadu | ks/rok | 2170 | 2230 |
Názov |
Miestom zabezpečovania a vykonávania služby je celé územie obce Seňa. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje k plneniu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení alebo v overenej kópii certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.: ISO 9001 a ISO 14001. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení alebo v overenej kópii platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia týkajúce sa nakladania s odpadom v zmysle Zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov § 6, odstavec (1) Hierarchia odpadového hospodárstva, odsek a) - d) |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny - položkovitý rozpočet, ktorý bude prílohou ku zmluve |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa požiadaviek uvedených v technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Nedodržanie povinností dodávateľa uvedených v bode 1. až 7. sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
Počty vývozov za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky, sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek objednávateľa. |
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu, s adresami miest plnenia. |
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť prípadné závady na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie a to v lehote do 2 pracovných dní od zistenia závady resp. po písomnom upozornení objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy dodať objednávateľovi na označenie zberných nádob, samolepiace nálepky v počte 700 kusov. Na nálepkách musí byť uvedený firemný názov dodávateľa a logo dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať v sezónnom období objednávateľovi požadované množstvo kontajnerov v počte a mieste zloženia podľa písomnej požiadavky objednávateľa. |
Povinnosti poskytovateľa súvisiace so zberom , vývozom a likvidáciou odpadu sú najmä: |
a) opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní poskytovateľ, resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 pracovných dní po vzniku poškodenia a v prípade, ak toto poškodenie bude vylučovať opravu zabezpečí poskytovateľ v tomto termíne výmenu nádoby, resp. kontajnera a to na svoje náklady |
b) zabezpečovať starostlivosť o čistotu stanovíšť na odpad, |
c) viesť evidencie o stanovištiach nádob a kontajnerov na odpad so skutočnou frekvenciou vývozov, ako podklad pre fakturáciu a evidenciu o množstve odvezeného odpadu a spôsobe nakladania s ním, |
d) dodržiavať rozmiestnenie zberných nádob, |
e) zobrať a zlikvidovať aj komunálny odpad, ktorý sa nachádza v bezprostrednej blízkosti zbernej nádoby a tento odpad môže vyúčtovať objednávateľovi, |
f) umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište, |
g) vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou, |
h) uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.), |
i) poskytnúť súčinnosť osobe určenej objednávateľom pri kontrole realizácie vývozu odpadu. |
Dodávateľ je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Subdodávka tejto služby nie je možná bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť vykonávanie služby počas celej platnosti zmluvy svojimi zamestnancami v stanovenej frekvencii (podľa harmonogramu zberu a vývozu odpadu). |
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia. |
V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovom rozpočte. |
Dodávateľ je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. |
Dodávateľ raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných na území obce a to zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží dojednané frekvencie vývozu komunálneho odpadu v zmysle tejto zmluvy a harmonogramu vývozu odpadu, má objednávateľ právo požadovať zmluvnú pokutu vo výške až do 500,- EUR za každé závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu). Za závažné porušenie frekvencie sa na účely tejto zmluvy považuje, ak dodávateľ neuskutoční náhradný vývoz odpadu, ktorý nebolo možné vyviesť podľa dohodnutej frekvencie vývozu (harmonogramu) zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.). |
Za závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu) za taktiež považuje, ak dodávateľ neuskutoční vôbec vývoz odpadu v deň na to určený podľa harmonogramu. Avšak za takéto porušenie sa nepovažuje ak dodávateľ neuskutoční vývoz z dôvodu, že daný deň pripadol na sviatok alebo deň pracovného pokoja a dodávateľ objednávateľovi dopredu oznámil termín náhradného vývozu |
V prípade, že dodávateľ nezabezpečí plnenie predmetu zmluvy včas, v lehotách dohodnutých v harmonograme vývozu odpadov, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z faktúrovanej sumy za nezabezpečené služby a to za každý deň omeškania až do splnenia povinností podľa tejto zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť, ktorá mu vyplýva z tejto zmluvy môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu až do výšky 200,- EUR, ak táto zmluva neurčuje inú výšku zmluvnej pokuty. |
Dodávateľ je oprávnený účtovať objednávateľovi zmluvnú pokutu za omeškanie s platením faktúr a to vo výške 0,05 % z fakturovanej sumy za každý deň omeškania až do splnenia záväzku. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto zmluvy, najmä ak dodávateľ : |
a/ bude preukázateľne vykonávať služby vadné, t. j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol dodávateľ objednávateľom písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu, |
b / v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni, alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto zmluvy, |
c/bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby |
d/ nesplní inú povinnosť dojednanú v tejto zmluve |
e/ stratí poskytovateľ spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy (napr. nebude oprávnený ukladať odpad na žiadnu skládku, stratí nevyhnutné legislatívou požadované oprávnenia a pod.) |
V prípade, ak bude objednávateľ v omeškaní s platením faktúry podľa tejto zmluvy o viac ako 60 dní, dodávateľ má nárok odstúpiť od tejto zmluvy. |
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy a jeho účinky nastávajú dňom doručenia druhej zmluvnej strane. Odstúpenie od zmluvy sa však nedotýka nároku na náhradu škody vzniknutej porušením zmluvy a iných ustanovení, ktoré podľa prejavenej vôle strán alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení zmluvy. |
Doručovanie: Ak nie je možné doručiť niektorú písomnosť uvedenú v tejto zmluve zmluvnej strane na adresu jej sídla uvedenú v tejto zmluve a jej iná adresa nie je druhej zmluvnej strane známa, písomnosť sa považuje po troch dňoch od vrátenia nedoručenej zásielky zmluvnej strane za doručenú, a to aj vtedy, ak ten, kto je oprávnený konať za zmluvnú stranu, sa o tom nedozvie. |
Zmluvné strany môžu zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 3 mesačná. |
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu a to vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a pri fakturácii sú zaťažované daňou z pridanej hodnoty. |
Okrem cien za poskytnuté služby je samostatne fakturovaný poplatok za uloženie odpadov v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov, nezaťažený DPH. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Úhrada za služby bude vykonaná na základe dodávateľom vystavených faktúr, s uvedením aktuálnej dane z pridanej hodnoty v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi ku dňu poskytnutia služby, resp. zdaniteľného plnenia. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Zmluva sa uzatvára na 24 mesiacov a to na dobu určitú od 01.01.2019 00:00 hod. do 31.12.2020 24:00 hod. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
Seňa 200, Seňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 31.12.2020 23:59
1,00 celok
92 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2018 12:13
12.12.2018 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2018 09:12 - Vstupná ponuka | 91 999,20 | € | Cena s DPH |
12.12.2018 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 848,89 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: