31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
43801111
Polygrafické centrum, s.r.o.
Palisády 33, Bratislava, 81106, SVK
Tlačiarenské služby
tlač, tlač mapy, tlačiarenské služby, výroba tlače, mapy
Služba
1. Tlačiarenské služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlač farebnej veľkoplošnej geologickej mapy Podunajskej nížiny - Podunajskej roviny, tlač papierových obalov na mapy z podkladov digitálnych údajov verejného obstarávateľa; skladanie hárkov máp do papierových obalov a rámovanie máp (mapových hárkov) ako výsledok ukončenia geologickej úlohy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Tlač geologickej mapy - náklad celkom | ks | 300 | ||
Rozsah 1ks mapy | hárky | 3 | ||
2. Tlač papierovej obálky pre geologickú mapu -náklad | ks | 280 | ||
3. Rámovanie vytlačenej mapy (1 ks = 3 hárky) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Tlač geologickej mapy - formát papiera | 888 mm výška x 1185 mm šírka (netto) |
1.2 Tlač geologickej mapy - farebnosť | 5 (CMYK +1) + 0, svetlostále farby definované podľa PANTONE (R) ProcessColor |
1.3 Tlač geologickej mapy - papier | G - print, mapový, obojstranne natieraný, 100 - 120 gramový |
1.4 Tlač geologickej mapy - tlačové súbory dodané objednávateľom | kompozitné digitálne údaje v tvare *.PDF/ *.CDR |
1.5 Tlač geologickej mapy - balenie | 280 máp (840 hárkov) zložiť do formátu obálky (4x3 lomy formátu 220x236 mm); 18 máp (54 hárkov) zbaliť do 3 roliek po 18 ks; 2 ks zarámovaných máp (6 zarámovaných hárkov) zabaliť do bublinkovej fólie |
2.1 Tlač papierovej obálky - rozsah 1 ks obálky | 2 stranná, pevná |
2.2 Tlač papierovej obálky - formát papiera | 690 mm šírka x 250 mm výška |
2.3 Tlač papierovej obálky - farebnosť | 2+1, svetlostále farby (vonkajšia strana - jednofarebný podklad, definovaný podľa PANTONE (R) ProcessColor + text, vnútorná strana text |
2.4 Tlač papierovej obálky - papier | 250 - 270 gramový, obojstranne natieraný |
2.5 Tlač papierovej obálky - tlačové súbory dodané objednávateľom | kompozitné digitálne údaje v tvare *.PDF/ *.CDR |
2.6 Tlač papierovej obálky - skladanie | 2 x bigovanie každé v dvoch zlomoch (podľa hrúbky 3 zložených hárkov mapy na formát obálky |
3. 1 Rámovanie vytlačenej mapy (laminovaných 6 hárkov máp) | úchyt na zavesenie na stenu, hliníkový rám, fólia, penodoska |
Názov |
Vrátane skladania máp, balného a dopravy na miesto plnenia |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet v zložení: jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
Požaduje sa dodanie kontrolného nátlačku 1 ks mapy a 1 ks obálky do 10 dní od dodania tlačových súborov. Tlačové súbory - kompozitné digitálne údaje v tvare *.PDF/ *.CDR budú dodané objednávateľom najneskôr nasledujúci deň po uzatvorení zmluvy. |
Objednávateľ posúdi kontrolné nátlačky predložené dodávateľom a najneskôr do 8.1.2019 oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené nátlačky preukazujú/nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, uvedené v tejto zmluve. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby/kontaktných osôb objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón osoby/osôb zodpovednej/-ých za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón osoby zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným termínom odovzdania predmetu objednávky upovedomiť elektronicky (e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa o plánovanom termíne dodania predmetu objednávky. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra je splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Mlynská dolina, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
19.12.2018 08:00 — 07.02.2019 15:00
1,00 súbor
7 350,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2018 10:19
12.12.2018 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 08:11 - Vstupná ponuka | 7 320,00 | € | Cena s DPH |
10.12.2018 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: