00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiaci a hygienický materiál
poháre, utierky, čistiace prostriedky, obrúsky
Tovar, Služba
1. Spotrebný materiál
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorazový holiaci strojček | bal | 300 | ||
KIMBERLY CLARK 6348 - 1L | ks | 20 | ||
Polička nástenná 30 cm | ks | 20 | ||
Nerezový dvojitý háčik | ks | 20 | ||
Sprchová teleskopická rozperná tyč | ks | 10 | ||
Prostriedok na čistenie skla | ks | 150 | ||
Čistiaci prostriedok do kúpelne | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Jednorazový Holiaci strojcek 10ks/bal | Gilette G2 |
2. KIMBERLY CLARK 6348 KLEENEX ANTIBAKTERIÁLNA MYDLOVÁ PENA 1L | prevedenie 1000 ml cartridge farba transparntná balenie 6 ks v kartóne |
3.Dizajn oblý, Dvoj polička 30 cm š., Farba chróm, Materiál kov | nástenná dvojposchodová polička - vid. príloha |
4. Nerezový dvojitý háčik, s lesklým povrchom | materiál kov. viď príloha |
5. teleskopická rozperná tyč 118-215cm, biela | Aqvaline |
6. Clin MR citron 750 ml rozprašovač | Vytvára penu, ktorá po povrchu nesteká. Obsahuje alkohol. Obsah: <5% aniontové povrchové aktívne látky |
7. Savo 500ml Kupelna MR | Univerzálny dezinfekčný prípravok v spreji. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety |
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 |
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ) |
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila. |
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu: |
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok. |
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. |
- dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2-ch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatnú vzorku tovaru. V prípade, že dodávateľ neposkytne vzorku alebo poskytne vzorku ktorá nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET verzia 3.3. účinná od dňa 1.3.2018 čl.XVIII bod 18.2 písm.t). |
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
6
720,00 ks
2 570,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2018 16:52
17.12.2018 08:15
17.12.2018 08:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2018 17:03 - Vstupná ponuka | 2 570,00 | € | Cena bez DPH |
16.12.2018 18:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 568,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: