00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
36412741
Fatra TIP, s.r.o.
Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK
Potraviny - Čerstvé ovocie
Ovocie, Jablká, Mandarínky, Banány, Pomaranče
Tovar, Služba
1. Čerstvé ovocie
|
|
---|---|
Funkcia |
Čerstvé ovocie na priamu konzumáciu alebo na ďalšie spracovanie |
Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. |
Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovarov v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých " čiastkových objednávkach" |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 3970 | ||
Jablká | kg | 4920 | ||
Mandarínky | kg | 330 | ||
Pomaranč | kg | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
čerstvosť, kvalita | I. trieda |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Dodanie tovaru bude prebiehať formou "čiastkových objednávok" podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Dodávateľ sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania Rámcovej dohody (ďalej len RD), a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú. |
Dodávky tovaru sa budú realizovať priebežne počas platnosti Rámcovej dohody na miesto plnenia v lehote najneskôr do 24 hodín od doručenia objednávky. Dodanie 1-2 x do týždňa podľa zadanie čiastkovej objednávky.Dodanie tovaru v pracovných dňoch a v časovom rozhraní od 6:00 hod najneskôr do 10:00 hod. |
Čiastkové objednávky zo strany objednávateľa sa budú realizovať na základe telefonickej, alebo e-mailovej komunikácie. |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky buď telefonicky alebo odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13:00 hod.v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku voči kupujúcemu. |
Kúpna cena je splatná na základe faktúr predávajúceho,ktoré budú kupujúcemu odovzdané súčasne s predmetom plnenia.Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a špecifikáciu ceny. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. V zmysle ustanovení OPET-u, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne alebo telefonicky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr 24 hodín pred termínom dodania, do 8:00 hod telefonicky, resp.e-mailom. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2608/2005-100 PK SR. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Výrobky označené podľa § 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskroších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: |
- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval, |
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS . |
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady: |
A) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií: |
B) podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH, sadzbami DPH a cenami s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky, ako aj cenu spolu |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
9 450,00 kg
9 060,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.12.2018 08:01
12.12.2018 09:00
12.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.12.2018 12:52 - Vstupná ponuka | 9 059,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2018 19:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 448,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: