00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Vajcia
Vajcia, vajcia slepačie, vajcia slepačie čerstvé
Tovar, Služba
1. Vajcia slepačie čerstvé v škrupine veľkosť L
|
|
---|---|
Funkcia |
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine 1.triedy určené osobám na priamu konzumáciu a pre prípravu pokrmov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine 1.triedy veľkosť L | ks | 20000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trvanlivosť | min. 10 dní odo dňa dodania |
2. Trieda kvality | I. trieda |
3. Veľkosť | L |
Názov |
2. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že prepravu predmetu zákazky zabezpečí vozidlom, ktoré je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, t.j. ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
3. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok s presné uvedeným počtom, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
4. Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
5. Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
6. Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa, závislej od počtu stravovaných a iných možných dôvodov, v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Predmetu zákazky prevezme zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá je povinná prekontrolovať jeho kompletnosť a nepoškodenosť, čo svojim podpisom potvrdí. |
7. V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj odobratie menšieho množstva položiek ako predpokladaného, ale aj prečerpanie predpokladaného množstva v zmluvnej lehote, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% zmluvnej ceny. |
8. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa:-údaje osoby zodpovednej za plnenie PZ a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok;-podrobný rozpis cien položky (ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom);-názov a sídlo subdodávateľa, alebo uvedie, že subdodávateľov nemá. |
9. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať zmluvnú cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry bude dodací list s podrobne rozpísanými položkami, množstvami, jednotkovými cenami, potvrdený objednávateľom. |
10. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas zmluvnej lehoty dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny, ktoré že sú správne, reálne a platné počas celej zmluvnej lehoty. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty nastane zákonný dôvod, podmieňujúci potrebu úpravy zmluvnej ceny (zmena sadzby DPH, iných zákonných opatrení štátu, alebo v prípade uvedenom v nasledujúcom bode osobitných požiadaviek), čo je zmluvná strana povinná písomne preukázať zmluvnej protistrane v lehote do 10 pracovných dní od vzniku potreby zmeny ceny. |
11. Ak počas platnosti zmluvy bude objednávateľom preukázané, že na trhu sa kvalitatívne rovnaký predmet zákazky poskytuje za nižšiu cenu, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a nižšou cenou a to odo dňa preukázania existencie nižšej ceny až do termínu ukončenia zmluvnej lehoty. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
12. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného predmetu zákazky v súlade so zák.č.152/1995 Z.z. o potravinách a súvisiacich právnych predpisov. Pri porušení predpisov, týkajúcich sa zabezpečenia bezpečnosti potravín zo strany dodávateľa a zistenia tohto porušenia zo strany kontrolného orgánu, preberá dodávateľ na seba všetky náklady, súvisiace so sankčným postihom objednávateľa kontrolným orgánom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
13. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s §18 ZoVO je možné zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy má byť písomná bez zmeny charakteru zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO, ale aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy, ktorým je, napríklad, aj nedodržanie zo strany dodávateľa záväzku dodať predmet zmluvy v požadovanom termíne, rozsahu a kvalite. |
15. Objednávateľ nevylučuje dodanie predmetu zákazky vo väčšej veľkosti ako je požadovaná v technickej špecifikácii, za podmienky zachovania objednávateľom požadovanej kvality a ceny predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
v prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľ a za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Hlboká cesta č. 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
6
1,00 sada
2 253,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2018 13:27
11.12.2018 09:00
11.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 13:52 - Vstupná ponuka | 2 253,33 | € | Cena s DPH |
11.12.2018 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 253,31 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: