30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36696161
RUTEX TRADE s. r. o.
Drietoma 703, Drietoma, 91303, SVK
Galantérny materiál VH BA
Galantérny materiál
Tovar, Služba
1. Galantérny materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Galantérny materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vačkovina zmesová, zloženie: 100% PES; šírka 140cm; farba: čierna | bm | 150 | ||
Tkanina na vrchné ošatenie; 44% vlna; 54% PES; 2% pružné vlákno; váha 233 g/m2; šírka 140cm; farba: čierna; STN 80 0052 útková, elastická tkanina | bm | 500 | ||
Niť strojová HARD; 100 % PES; hrúbka nite 120; návin 1000 m; farba čierna, alebo ekvivalent | ks | 100 | ||
Niť strojová HARD; 100 % PES; hrúbka nite 120; návin 1000 m; farba biela, alebo ekvivalent | ks | 100 | ||
Niť stehovka 25x2, návin 1000m, farba biela | ks | 50 | ||
Pásec s protišmykovou výpustkou; 100% PES; farba: biela | bm | 300 | ||
Leskovka, zloženie: 100% PES, farba: čierna | bm | 50 | ||
Podšívka; 100 % PES; šírka 140 cm; farba: čierna | bm | 300 | ||
Zips kovový nohavicový; dĺžka 14cm; farba: čierna | ks | 150 | ||
Filc, plsť golierová, zloženie: polyester, šírka: cca 100cm, gramáž 180g/m2, farba: modrá | bm | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zaslanie farebného vzorkovníka látok a nití, kvôli výberu konkrétnych odtieňov. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpočet na každú položku zvlášť s cenami bez DPH, s DPH a spolu. |
Objednávateľ požaduje jednorázové plnenie dodania predmetu zmluvy. |
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00. |
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v súlade s ustanovením §-u 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Vo faktúre uvádzať číslo zmluvy a presný popis predmetu zmluvy. |
Faktúra musí obsahovať tieto údaje: a) číselné označenie faktúry, b) dátum vyhotovenia faktúry, c) obsah účtovného prípadu, d) názov a sídlo objednávateľa a dodávateľa, e) označenie banky a číslo účtu, na ktorý má byť platba uskutočnená, f) dátum uskutočnenia účtovného prípadu, ak nie je zhodný s dátumom vyhotovenia účtovného dokladu (faktúry),g) podpisový záznam osoby zodpovednej za účtovný prípad v účtovnej jednotke, h) celkovú fakturovanú sumu a náležitosti v eurách bez / s DPH za mernú jednotku a vyjadrenie sumy za celkové množstvo, i) DIČ, prípadne IČ DPH, IĆO. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu určenú na základe tejto zmluvy do 30 dní po doručení faktúry bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený ako údaj vo faktúre. Platobná povinnosť kupujúceho sa považuje za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma platby. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ požaduje pred dodaní tovaru kontaktovať kontaktnú osobu minimálne 3 pracovné dni vopred. |
Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list. |
Legionárska 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
14.12.2018 12:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
8 493,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2018 11:41
10.12.2018 11:45
11.12.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 11:14 - Vstupná ponuka | 8 493,19 | € | Cena s DPH |
10.12.2018 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 493,19 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: