• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2018 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2018 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2018 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2018 08:35

Detail zákazky Z201854361

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2018 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2018 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2018 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2018 08:35

Základné údaje

Z201854361

OF-183851

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3799398

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

36696161

RUTEX TRADE s. r. o.

Drietoma 703, Drietoma, 91303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Galantérny materiál VH BA

Galantérny materiál

  • 19245000-5 - Podšívky
  • 39561000-2 - Tyl, krajka, stuhy, lemovky a výšivky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18453000-9 - Zipsy
  • 19210000-1 - Tkaniny
  • 39562000-9 - Plsť
  • 19435100-5 - Šijacie nite
  • 39560000-5 - Rôzne textilné výrobky
  • 39136000-4 - Vešiaky na kabáty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Galantérny materiál
Funkcia
Galantérny materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vačkovina zmesová, zloženie: 100% PES; šírka 140cm; farba: čierna bm 150
Tkanina na vrchné ošatenie; 44% vlna; 54% PES; 2% pružné vlákno; váha 233 g/m2; šírka 140cm; farba: čierna; STN 80 0052 útková, elastická tkanina bm 500
Niť strojová HARD; 100 % PES; hrúbka nite 120; návin 1000 m; farba čierna, alebo ekvivalent ks 100
Niť strojová HARD; 100 % PES; hrúbka nite 120; návin 1000 m; farba biela, alebo ekvivalent ks 100
Niť stehovka 25x2, návin 1000m, farba biela ks 50
Pásec s protišmykovou výpustkou; 100% PES; farba: biela bm 300
Leskovka, zloženie: 100% PES, farba: čierna bm 50
Podšívka; 100 % PES; šírka 140 cm; farba: čierna bm 300
Zips kovový nohavicový; dĺžka 14cm; farba: čierna ks 150
Filc, plsť golierová, zloženie: polyester, šírka: cca 100cm, gramáž 180g/m2, farba: modrá bm 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nového nepoužívaného tovaru.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zaslanie farebného vzorkovníka látok a nití, kvôli výberu konkrétnych odtieňov.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný rozpočet na každú položku zvlášť s cenami bez DPH, s DPH a spolu.
Objednávateľ požaduje jednorázové plnenie dodania predmetu zmluvy.
V prípade nedodržania podmienok doručenia predmetu zmluvy, zo strany dodávateľa v inom než vopred dohodnutom termíne objednávateľ predmet zmluvy neprevezme.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v súlade s ustanovením §-u 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Vo faktúre uvádzať číslo zmluvy a presný popis predmetu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať tieto údaje: a) číselné označenie faktúry, b) dátum vyhotovenia faktúry, c) obsah účtovného prípadu, d) názov a sídlo objednávateľa a dodávateľa, e) označenie banky a číslo účtu, na ktorý má byť platba uskutočnená, f) dátum uskutočnenia účtovného prípadu, ak nie je zhodný s dátumom vyhotovenia účtovného dokladu (faktúry),g) podpisový záznam osoby zodpovednej za účtovný prípad v účtovnej jednotke, h) celkovú fakturovanú sumu a náležitosti v eurách bez / s DPH za mernú jednotku a vyjadrenie sumy za celkové množstvo, i) DIČ, prípadne IČ DPH, IĆO.
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu určenú na základe tejto zmluvy do 30 dní po doručení faktúry bankovým prevodom na účet predávajúceho uvedený ako údaj vo faktúre. Platobná povinnosť kupujúceho sa považuje za splnenú v deň, keď bude z účtu kupujúceho odpísaná príslušná suma platby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje pred dodaní tovaru kontaktovať kontaktnú osobu minimálne 3 pracovné dni vopred.
Pri dodaní tovaru objednávateľ požaduje vystaviť samostatný dodací list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.12.2018 12:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

8 493,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2018 11:41

10.12.2018 11:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2018 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 496
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2018 11:14 - Vstupná ponuka 8 493,19 € Cena s DPH
10.12.2018 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka 8 493,19 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS