• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2018 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2018 11:29
  •    Zrušenie zákazky
    11.12.2018 11:31

Detail zákazky Z201854360

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2018 11:39
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2018 11:29
  •    Zrušenie zákazky
    11.12.2018 11:31

Základné údaje

Z201854360

OF-184531

zrušená

Objednávateľ

31954723

ANIMA - Domov sociálnych služieb

Andreja Kmeťa 2, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Dodávka elektrickej energie pre dve odberné miesta, zabezpečenie prepravy a distribúcie elektrickej energie, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými
podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa po dobu trvania zmluvy.
Zabezpečenie kompletnej agendy ohľadne zmeny dodávateľa elektrickej energie.
Dĺžka trvania zmluvy od 01.01.2019, 00:00 hod. do 31.12.2020, 23:59 hod.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spotreba za odberné miesta za rok 2018 , odberné miesta sú špecifikované v tabuľke nižšie kwh 60342
odberné miesto č. 1 (ČOM 24ZVS0000018865G-435793) kwh 57831
odberné miesto č. 2 (ČOM 24ZVS0000014625J-431461) kwh 2511
Predpokladaná spotreba za 2 odberné miesta za 2 roky sú špecifikované v tabuľke nižšie kwh 120684
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia jednotlivých odberných miest s ročnou spotrebou:
1. Technická špecifikácia odber. miesta č. 1: A. Kmeťa 2, 071 01 Michalovce EIC kód 24ZVS00000188565G ,distrib. sadzba C2,
Napäťová úroveň NN
Veľkosť ističa: jednotarifný do 230A
Počet fáz: 3
Pripojenie OM do DS VSD
2. Technická špecifikácia odber. miesta č. 2: Baškovce 73, 073 01 Baškovce EIC kód 24ZVS0000014625J ,distrib. sadzba C2,
Napäťová úroveň NN
Veľkosť ističa: jednotarifný do 50A
Počet fáz: 3
Pripojenie OM do DS VSD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy bude záväzok dodávateľa dodávať elektrinu do OM a VO podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodutých v zmluve, Obchodných podmienok ET (OPET) a Všeobecných obchodných podmienok dodávateľa (pokiaľ nie sú v rozpore s OPET), ktorých platné znenie bude prílohou zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku za odberné miesto voči zúčtovateľovi odchýlok.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre oberateľa distribúciu elektriny a služby spojené s dodávkou elektriny.
Odberateľ sa zaväzuje dodanú elektrinu odoberať a zaplatiť na dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa zmluvy.
Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Deň začiatku dodávky: 01.01.2019 o 00.00 hod.
Deň skončenia dodávky: 31.12.2020 o 23.59 hod.
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
Dodávateľ v zmluve uvedie EIC kódy oboch OM.
Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo elektriny pre obidve OM za 24 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, schválené pre obdobie dodávky ÚRSO,
Cenu za služby spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu, určený osobitným predpisom, spotrebnú daň.
Ponúkaná cena bude predkladaná za celé predpokladané množstvo odberu elektrickej energie s DPH. Cena za 1 kWh sa vypočíta tak, že sa vydelí celková ponúknutá cena s DPH predpokladaným množstvom odberu. Z takto vypočítanej ceny za 1 kWh sa bude fakturovať mesačná platba.
Fakturačným spôsobom je vystavenie splátkového kalendára s mesačnými zálohovými platbami a ročným zúčtovaním na základe skutočnej spotreby.
Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO.
Úhrada za dodanú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku s mesačnou zálohovou platbou a doúčtovaním na základe faktúry pre každé OM zvlášť. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia na adresu sídla odberateľa.
Dodávateľ predloží výpis z OR, živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávku predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží oprávnenie o odbornej spôsobilosti na dodávku predmetu zákazky, ktorým je osvedčenie, prípadne rozhodnutie o vydaní povolenia ÚRSO.
Nový dodávateľ zabezpečí kompletnú agendu v súvislosti so zmenou pôvodného dodávateľa pri odpojení a zapojení oboch OM v distribučnej sieti.
Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezerované kapacity pre odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobrania alebo prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
Dodávateľ zabezpečí na žiadosť odberateľa preskúšanie meradiel.
Pre odberné miesta č. 1 a 2 uvedené v technickej špecifikácii budú uzavretá 1 zmluva o združenej dodávke elektrickej energie medzi dodávateľom a odberateľom.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy predložil:
a) povolenie ÚRSO na podnikanie v energetike – dodávka elektriny, ktoré oprávňuje dodávateľa podnikať v oblasti elektroenergetiky podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
b) čestné vyhlásenie, že bude mať uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu s PDS o distribúcií a prístupe do distribučnej sústavy počas plnenia zmluvy,
c) čestné vyhlásenie, že bude mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky s prevádzkovateľom prenosovej sústavy počas plnenia zmluvy,
d) vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy ktorý musí byť v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A.Kmeťa 2, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.01.2019 11:30 — 31.12.2020 11:31

126 684,00 kWh

26 600,00

Verejný obstarávateľ požaduje vystavenie splátkového kalendára s mesačnými zálohovými platbami fakturačným spôsobom a ročné zúčtovanie na základe skutočnej spotreby.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2018 11:39

11.12.2018 11:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2018 11:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 113
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS