31118259
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK
36319449
tnTEL, s.r.o.
Bratislavská 614, Trenčín, 91105, SVK
LED monitor
Monitor
Tovar, Služba
1. LED monitor Philips 243V5LHSB, alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
LED monitor Philips 243V5LHSB, alebo ekvivalent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LED monitor Philips 243V5LHSB, alebo ekvivalent | ks | 10 | ||
Rozlíšenie obrazovky Full HD | px | 1920 x 1080 | ||
Uhlopriečka | " | 24 | ||
Vertikálny uhol pohľadu | stupne | 160/170 | ||
Jas | cd/m2 | 250 | ||
Doba odozvy | ms | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ obrazovky | TFT LCD |
LED podsvietenie | W-LED |
Vstupy a výstupy | VGA (analogový) DVI-D (digitální HDCP) HDMI (digitální, HDCP) |
Ďalšia výbava | FHD, IPS |
Monitor so stojanom | |
Obsah balenia | napájací kábel, návod na použitie, záručný list |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Obstarávateľ požaduje dodať tovar, ktorý je originálny, nový, nepoužívaný, plne funkčný a spĺňajúci všetky technické špecifikácie. S príslušnou dokumentáciou ( záručný list, návod na obsluhu.....) v slovenskom jazyku - nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s uvedením obchodného názvu ponúkaného tovaru vrátane technických parametrov a vyobrazenia kontaktnej osobe obstarávateľa. |
Obstarávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne-pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ po odsúhlasení predmetu zákazky obstarávateľom, uvedie zoznam poskytovateľov pozáručného servisu v Slovenskej republike. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Obstarávateľom. |
Záručná doba je štandardná. |
Záruka a servis na predmet zákazky začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zákazky Dodávateľa Obstarávateľovi na základe podpísaného protokolu o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť záručný servis – nástup servisného technika do 24 hodín od nahlásenia závady obstarávateľom. |
V prípade, že dodávateľ nezabezpečí opravu (notebooku/PC...) a jeho sprevádzkovanie do päť pracovných dní od nahlásenia poruchy, dodávateľ zabezpečí náhradný funkčný (notebooku/PC....) do doby sprevádzkovania opravovaného (notebooku/PC....), bez nároku na náklady spojené s jeho zapožičaním. |
Ak dodávateľ nenastúpi na opravu reklamovanej závady, alebo nezabezpečí jej opravu v stanovenej lehote, bude dodávateľovi účtovaná zmluvná sankcia vo výške 5 % z celkovej hodnoty (notebooku/PC....), za každý začatý deň omeškania . |
Po skončení servisného zásahu dodávateľa vypracuje protokol o vykonanom servisnom zásahu, ktorý odsúhlasí zodpovedný zástupca obstarávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku pri dodržaní podmienok súvisiacich s jeho nakladaním a uskladnením. |
Obstarávateľ zálohu neposkytuje. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia Obstarávateľovi. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, za ktoré je obstarávateľ oprávnený fakturovať zmluvnú pokutu a vystaviť negatívnu referenciu. Uplatnením zmluvnej pokuty nezaniká právo obstarávateľa na uplatnenie náhrady škody. |
Novomeského 11, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
19.12.2018 09:17
10,00 ks
1 070,73
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2018 09:18
11.12.2018 08:30
11.12.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2018 10:04 - Vstupná ponuka | 1 069,08 | € | Cena s DPH |
07.12.2018 14:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 069,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: