37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
46195114
FIRESS spol. s r.o.
Oškerda 154 , Kysucké Nové Mesto, 02332, SVK
Elektrická požiarna signalizácia
požiarna signalizácia, elektrická požiarna signalizácia
Tovar, Služba
1. Zariadenia EPS - dodanie vrátane montáže
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektrická požiarna signalizácia (EPS) slúži k vyhodnoteniu a signalizácii poplachového signálu pri vzniku požiaru |
Vzhľadom na povahu diela je nutné zachovať navrhnuté materiály. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ústredňa, 1-2 slučky, 240-480 adries, LCD displej, 16 zónové tablo, pripojenie lokálnych opakovačov, 5 programovateľných vstupov, 3 relé výstupy, 2 slučky pre sirény, 3A zdroj, 2x12V/7,2Ah aku, CPD, povrchová montáž, veľká skriňa | ks | 1 | ||
Karta na rozšírenie ústrední o 1 slučku (+240 adries) | ks | 1 | ||
Akumulátor 12 V / 7,2 Ah | ks | 2 | ||
Modul translátora na adresovateľnú slučku pre 32 bezdrôtových hlásičov | ks | 20 | ||
Bezdrôtový opticko-dymový hlásič | ks | 243 | ||
Bezdrôtový multisenzorový hlásič | ks | 96 | ||
Nízkoprofilová pätica | ks | 339 | ||
Bezdrôtový resetovateľný manuálny tlačidlový hlásič | ks | 31 |
2. Káble - vrátane uloženia, upevnenia a ukončenia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kábel bezhalogénový SSKFH-V 1x2x0,8 Lg P60-R B2ca-s1, d1, a1 | m | 200 |
3. Montážny materiál - horizontálny a vertikálny, vrátane uloženia a upevnenia vodorovného a zvislého
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Držiak kábla UDF 8 (uchytenie oceľovou kotvou) | ks | 600 | ||
Kotva oceľová M6/30 narážacia (vyvŕtanie otvoru,ukotvenie) | ks | 600 | ||
Tmel protipožiarny, biely - Intumex MA, 310ml (vyhotovenie a označenie prestupu) | ks | 30 |
4. Ostatné súvisiace práce
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Uvedenie ústredne a systému do trvalej prevádzky | ks | 1 | ||
Uvedenie hlásiča do trvalej prevádzky, preskúšanie jeho funkcie | ks | 370 | ||
Prezvonenie káblov a meranie úseku slučky | ks | 370 | ||
Montáž štítka | ks | 370 | ||
Naprogramovanie ústredne | kpl | 1 | ||
Projektová dokumentácia skutočného prevedenia | kpl | 1 | ||
Správa o východiskovej revízii, certifikáty, návod na obsluhu, zaškolenie | ks | 1 |
Názov |
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru vrátane dopravy a uvedenia do prevádzky podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve . |
Cena za plnenie predmetu tejto zmluvy je dohodnutá medzi Objednávateľom a Dodávateľom dohodou o cene v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v súlade s cenovou ponukou dodávateľa, v rámci systému EKS, ktorá bola vyhodnotená ako najnižšia. |
Dodávateľ pri stanovení ceny zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich nákladov a nákladov na vyloženie tovaru na mieste plnenia, prípadné náklady súvisiace s paletovým hospodárstvom a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
Vzhľadom na povahu diela Objednávateľ požaduje zachovať navrhnuté materiály, v zmysle špecifikácií uvedených v zmluve. |
Rozsah plnenia predmetu zmluvy môže byť dodatočne menený. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť množstvo materiálov v rozsahu podľa skutkového stavu a odborného poradenstva s Dodávateľom, pričom cena bude upravená podľa množstva a na základe jednotkových cien za merné jednotky. Skutkový stav a množstvo sa odsúhlasí pred samotným objednaním tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto zmluvy dodržiavať všeobecne záväzné predpisy, platné technické normy a podmienky tejto zmluvy pre dodanie materiálov (tovarov). Dodávaný materiál (tovar) musí byť certifikovaný a spĺňať požiadavky v zmysle platných STN a EN noriem. |
Dodávateľ sa zaväzuje do troch dní od účinnosti zmluvy, predložiť Objednávateľovi presnú špecifikáciu dodávaného materiálu vo forme technických listov,vyhlásenia o parametroch (DoP) a ostatných certifikátov na odsúhlasenie Objednávateľovi, pričom musia byť splnené všetky zadané parametre. Pri špecifickom tovare po vzájomnej dohode. |
Dodávateľ sa zaväzuje do troch dní od úspešnosti v súťaži, predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý musí obsahovať jednotkové ceny k jednotlivým položkám, ceny celkom a sadzbu DPH v zmysle špecifikácie uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať predmet zmluvy v dohodnutom termíne a rozsahu, tovar musí spĺňať kvalitatívne a technické požiadavky, ako aj dokumentáciu nevyhnutnú na odovzdanie tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje informovať odberateľa o všetkých zistených okolnostiach, ktoré by mohli tvoriť prekážky v plnení predmetu zmluvy, resp. ovplyvniť kvalitu a rozsah predmetu plnenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje v dohodnutom termíne umožniť prístup Dodávateľovi na miesto plnenia predmetu zmluvy. |
Objednávateľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne a rozsahu plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar ak nebude spĺňať kvalitatívne a iné vlastnosti, ktoré vzhľadom na svoju povahu musí tovar spĺňať. |
Objednávateľ sa zaväzuje uplatniť reklamáciu vád tovaru u dodávateľa písomne, a to bezodkladne po ich zistení. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list a preberací protokol potvrdený objednávateľom. |
Splatnosť faktúry bude 14 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi pri dodržaní všetkých náležitostí, ktoré faktúra ako daňový doklad musí spĺňať. |
Za omeškanie s odovzdaním tovaru bude Objednávateľ požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 150€ za každý i začatý deň omeškania. |
Presný termín dodania predmetu zmluvy je Dodávateľ povinný oznámiť minimálne 48 hodín pred jeho dodaním. |
Odstúpenie od zmluvy a nedodanie tovaru Dodávateľom z akéhokoľvek dôvodu, zakladá povinnosť Dodávateľa zaplatiť pokutu vo výške 1000 Eur na účet Objednávateľa, najneskôr do dvoch dní od jeho odstúpenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek odstúpiť od zmluvy aj bez uvedenia dôvodu, počas trvania zmluvného vzťahu. Všetky dodané výrobky budú do momentu odstúpenia od zmluvy uhradené v súlade s uzatvorenou kúpnou zmluvou. |
V prípade, že v opise predmetu zákazky sa uvádzajú konkrétne názvy alebo zobrazenia postupov, tovarov a zariadení, verejný obstarávateľ umožňuje dodanie ekvivalentov podľa zákona o verejnom obstarávaní. Dôkazné bremeno o súlade vlastností ekvivalentu s opisom predmetu zákazky je na strane uchádzača. Na dodanie ekvivalentu je potrebné upozorniť v ponuke. V prípade oprávnených pochybností objednávateľa o vlastnostiach ekvivalentu je rozhodujúci znalecký posudok. Náklady na posudok sú na strane dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
J. Mazúra 5211/34, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
13.12.2018 10:00 — 21.12.2018 14:00
1,00 kpl
66 666,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2018 13:04
10.12.2018 09:00
10.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2018 13:07 - Vstupná ponuka | 66 666,60 | € | Cena s DPH |
10.12.2018 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: