17055555
Ústav informatiky SAV, v. v. i.
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84507, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky na rok 2019
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov,
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zmluva sa uzatvára na predpokladanú potrebu stravných poukážok v roku 2019, plnenie bude podľa skutočnej potreby, ktorá môže byť vyššia alebo nižšia od predpokladu. |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zazmluvnených partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas trvania zmluvy musí mať dodávateľ uzatvorenú zmluvy minimálne s piatimi zariadeniami v areále SAV (Bratislava-Patrónka) a vzdialenými max. 1 km od areálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok za 1 rok - 2019 | ks | 10000 | 11000 | |
Výška provízie z hodnoty stravnej poukážky | % | 1,08 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR |
Stravná poukážka | papierová forma |
Doba platnosti stravnej poukážky | minimálne do konca roka 2019 |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok bude bez akýchkoľvek poplatkov a penalizácií zo strany dodávateľa |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážkyv eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 4 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP) : CNHSP) : 1,2) × 100. |
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytné služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) x (1 + VPPS% /100 x 1,2). Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka 2019 |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa potreby počas roku 2019, cca. každý druhý mesiac |
Doba trvania zmluvy | 12 mesiacov |
Dúbravska cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
07.01.2019 10:00 — 31.12.2019 10:00
10 500,00 ks
37 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2018 10:24
10.12.2018 10:30
10.12.2018 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2018 10:47 - Vstupná ponuka | 37 800,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2018 20:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 799,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: