00691224
Obec Beniakovce
44, Beniakovce, 04442, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Služby v oblasti nakladania s odpadmi v obci
odpad, zber, preprava, likvidácia, zneškodňovanie
Služba
1. Služby v oblasti nakladania s odpadmi v obci
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zber, odvoz a zneškodnenie komunálneho odpadu, drobného stavebného odpadu a nebezpečného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
2. Prenájom veľkokapacitných kontajnerov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zber, odvoz a zneškodnenie odpadu zo 110 l nádob - 20 03 01 | kus | 276 | ||
Počet vývozov 110 l nádoby | obrátka/rok | 26 | ||
Prenájom VKK 7 m3 1 ks | deň | 30 | ||
Zneškodnenie odpadu - VKK - 20 03 01 | tona | 10 | ||
Prenájom 1 VKK - ( cintorín ) na dobu 7 dní | komplet | 1 | ||
Pristavenie VKK (cintorín) - 20 02 03 | obrátka/rok | 2 | ||
Stiahnutie VKK z cintorína - 20 02 03 | obrátka/rok | 2 | ||
Zneškodnenie odpadu z cintorína 20 02 03 | tona | 1 | ||
Zneškodnenie odpadu z VKK - 20 03 07 | tona | 45 | ||
Vyprázdnenie odpadu z VKK ( vlastné) 7 m3 - 20 03 07 | obrátka | 12 | ||
Pristavenie VKK 7 m3 3 ks vlekom ( jar, jeseň -20 03 07) | obrátka | 2 | ||
Stiahnutie VKK 7 m3 3 ks vlekom ( jar , jeseň - 20 03 07) | obrátka | 2 | ||
Zneškodnenie stavebného odpadu z VKK 5 m3 ( vlastné ) - 20 03 08 | tona | 1 | ||
Vyprázdnenie stavebného odpadu z VKK 5 m3 (vlastné ) - 20 03 08 | kus/obrátka | 1 | ||
Vývoz nebezpečného odpadu do 1 t dodávkovým vozidlom | kus/obrátka | 1 | ||
Zneškodnenie nebezpečného odpadu | tona | 0,5 | ||
Vývoz a zneškodnenie BRKO zo 110 l nádob | kus | 1 | ||
Počet vývozov 110 l nádoby na BRKO | obrátka | 12 | ||
Počet producentov odpadu | osoba | 787 |
Názov |
1. Povinnosti Dodávateľa: |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť plnenie s odbornou starostlivosťou a za dodržania všetkých súvisiacich právnych predpisov a noriem. |
1.2 Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vozidiel na to určených a spĺňajúcich príslušné právne predpisy a normy. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť potrebnú techniku a technologické vybavenia na jeho náklady v rozsahu činností podľa Zmluvy. |
1.4 Pod zberom zmesového komunálneho odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob na zmesový komunálny odpad pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere je Dodávateľ povinný uzatvoriť vyprázdnenú zbernú nádobu a následne umiestniť na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistiť proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska. |
1.5 V prípade zberu odpadu z 1100 l a VKK zberných nádob je súčasťou každého zberu upratanie stojiska a jeho okolia do vzdialenosti 2 m. Pod uprataním stojiska a jeho okolia sa rozumie pozbieranie rozptýleného odpadu, ktorý sa zneškodňuje prostredníctvom 1100 l a VKK zberných nádob. |
1.6 Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť čistotu okolia zberných nádob a kontajnerov po zbere. |
1.7 Pristavenie VKK zabezpečí Dodávateľ do 3 pracovných dní od obdržania požiadavky zo strany Objednávateľa a to na miesto Objednávateľom určené. Požiadavka môže byť telefonická alebo zaslaná prostredníctvom e-mailu. Rozmiestnenie VKK na jarné a jesenné upratovanie je Dodávateľ povinný realizovať tak, aby v stanovený deň najneskôr do 9:00 h boli kontajnery rozmiestnené na vopred určených miestach. |
pokračovanie: Odvoz VKK určených na jarné a jesenné upratovanie zabezpečí Dodávateľ do 2 pracovných dní od obdržania požiadavky zo strany Objednávateľa najskôr po 17-tej hodine. Požiadavka môže byť telefonická alebo zaslaná prostredníctvom e-mailu. |
1.8 Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery na miesta plnenia oznámené Objednávateľom, v stave spôsobilom na ich užívanie do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu s adresami miest plnenia. Dodávateľ je povinný dodať v sezónnom období Objednávateľovi požadované množstvo kontajnerov v počte a mieste zloženia podľa písomnej žiadosti Objednávateľa. |
1.9 Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné závady na prenajatých kontajneroch alebo nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie a pravidelne min. 1 x ročne ich vyčistiť. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. |
1.10 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred jej plnením, predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení / overenej kópii nie staršej ako tri mesiace, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii Dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť. |
1.11.Dodávateľ je do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi v originálnom vyhotovení / overenej kópii nie staršej ako mesiace Certifikáty kvality vydané nezávislou inštitúciou, ktorými sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby: |
pokračovanie - min.: doklad preukazujúci splnenie požiadaviek medzinárodnej normy ISO 9001 pre systém manažérstva kvality, požiadaviek medzinárodnej normy ISO 14001 pre systém environmentálneho manažérstva s predmetom súvisiacim s predmetom obstarávania. Dodávateľ splní povinnosť podľa predchádzajúcej vety predložením ISO certifikátov resp. iných ekvivalentných dokladov. |
1.12 Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Zmluvy v štruktúre: jednotkových cien stanovených činností a úkonov (t, ks, obrátky, poplatky a pod.) a to cenu za mernú jednotku bez DPH, % a výšku DPH, cenu za mernú jednotku s DPH, všetko ako cenu uvádzanú v EUR. Špecifikácia zmluvnej ceny musí zodpovedať celkovej zmluvnej cene. |
1.13 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť Objednávateľovi harmonogram dní, v ktorých bude odvážať z katastrálneho územia obce komunálny odpad podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu, je Dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu. |
2. V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. |
3. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a s týmto odpadom. |
4. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
5. V prípade požiadavky Objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku. |
6. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia. |
7. V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovitom rozpočte. |
8. Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční na základe skutočného výkonu. |
9. Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie Objednávateľa a Dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis oprávnenej osoby. |
10. Podkladom a súčasťou doručenej faktúry musia byť pracovné listy a vážne lístky z miesta uloženia odpadu na príslušnej riadenej skládke v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
11. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
12. Ak bude faktúra vrátená Dodávateľovi lehota splatnosti neplynie a začína plynúť až po jej vystavení a doručení bez vád. |
13. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.1.2019 do 31.12.2019. |
14. Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ zabezpečil bezplatné vedenie evidencie o druhoch, množstve, a o spôsobe ďalšieho nakladania s odpadmi a aby v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
15. Dodávateľ a Objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí Zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
16. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácii má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. |
17. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkovitého rozpočtu |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, na základe skutočných výkonov |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkovitého rozpočtu a súhrn |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov a zákonných poplatkov |
Poplatky za zber, odvoz a zneškodnenie | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Beniakovce, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 01.01.2020 00:00
1,00 súbor
18 353,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2018 10:50
11.12.2018 10:00
11.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 15:24 - Vstupná ponuka | 18 352,99 | € | Cena s DPH |
10.12.2018 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 352,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: