36022047 02
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie dolného Váhu, odštepný závod
Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany, 92180, SVK
31579710
Zeppelin SK s.r.o.
Zvolenská cesta 14605/50, Banská Bystrica - Kráľová, 97405, SVK
čistiaci stroj na vodné dielo
hydraulické rýpadlo s prídavnými zariadeniami
Tovar, Služba
1. hydraulické rýpadlo + prídavné zariadenie (hydraulický rýchloupínač)
|
|
---|---|
Funkcia |
Hydraulické rýpadlo + prídavné zariadenie s hydraulickým rýchloupínačom za účelom čistenia naplavenín stieracej steny pred vtokom na mostovke vodného diela. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
mobilné hydraulické rýpadlo s prídavným predĺžením násady a 2-čeľusťovým hydraulickým drapákom s upínacou doskou, s hydraulickým rýchloupínačom | ks | 1 | ||
výkon 4 valc. motora | kW | 105 | 115 | |
zdvihový objem | l | 4,4 | 5 | |
spotreba emisnej kvapaliny k pomeru spotreby paliva | % | 3 | ||
hladina hluku pôsobiaceho na obsluhu stroja podľa 2000/14/ES | dB | 71 | ||
protizávažie | kg | 3 500 | 4 000 | |
hĺbka výkopu | mm | 5 800 | ||
vodorovný dosah | mm | 9 000 | ||
výška záberu | mm | 10 000 | ||
hmotnosť stroja | kg | 19 000 | ||
prietok hydraulického čerpadla | l/min | 230 | 250 | |
prídavný hydraulický okruh stredotlakový | l/min | 45 | 55 | |
vyčíslenie nákladov spojených s údržbou stroja | €/motohodina | 2,50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
emisný predpis - 4 valec spĺňajúci emisnú normu | Stage IV FINAL |
kvapalina emisnej normy | ISO 22241 |
konštrukcia kabíny ROPS | ISO 12117 - 2:2008 |
oporná radlica stroja na prednej náprave, oporné pätky stroja na zadnej náprave | áno |
motor prístupný z úrovne zeme | áno |
fabricky montované centrálne mazanie stroja | áno |
fabricky montovaný monitorovací systém stroja | áno |
automatická prevádzková brzda | áno |
ovládanie ramien pomocou joystickových ovládačov | áno |
možnosť ovládania pojazdu stroja joystickmi | áno |
pneumatiky 11.00 -20 DUAL | áno |
1 x cúvacia a 1 x bočná kamera so samostatným displayom k zabezpečeniu bezpečnosti | áno |
prídavný hydraulický okruh, druhý prídavný hydraulický okruh, okruh upínača | áno |
rýchloupínač pracovného náradia hydraulický so závesným okom | áno |
hydraulické zámky na výložníku stroja | áno |
zabezpečený výhľad strojníka na miesto výkonu práce - stieracia stena | áno |
záruka 2 roky alebo 2000 hodín podľa toho, čo nastane skôr na celý stroj vrátane elektronických komponentov | áno |
technické osvedčenie stroja pre prihlásenie do EČV | áno |
dodanie stroja do miesta prevádzky a zaškolenie obsluhy stroja | áno |
alarm chodu | áno |
návod na obsluhu a údržbu stroja a katalóg ND | áno |
2. hydraulický manipulačný plne otočný 2-čeľusťový drapák s 360 ° otočou s upínacou doskou
|
|
---|---|
Funkcia |
úchyt drapáka kompatibilný s uchytením stroja |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prevádzková hmotnosť drapáku | kg | 880 | 1 220 | |
otvorenie čeľustí | mm | 900 | 1 000 | |
objem drapáku | l | 450 | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
hydraulické hadice a rýchlospojky kompatibilné s pripojením na stroj | áno |
záruka na drapák minimálne 1 rok | áno |
Názov |
1. Kúpna cena je vrátane dopravy a cla na miesto odovzdania (sídlo objednávateľa) v rámci SR a je uvedená bez DPH, výšky DPH a cena vrátane DPH. |
2. V kúpnej cene je zahrnutá dovýbava stroja náradím, príslušnou dokumentáciou a katalóg náhradných dielov. |
3. V kúpnej cene je zahrnutý predpredajný servis stroja vrátane zaškolenia max. 3 osôb. |
4. Dodanie predmetu Zmluvy sa požaduje do 20 dní od účinnosti zmluvy. |
5. Dodanie predmetu Zmluvy bude zaznamenané písomným potvrdením objednávateľa do dodacieho listu vystaveného dodávateľom. |
6. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
7. Dodávateľ preberá zodpovednosť za výrobné a materiálové poruchy zariadenia v rozsahu a dlžke záručnej doby. |
8. V prípade potreby dodávka základných náhradných dielov .....(hadice, tesnenia, filtre) je od nahlásenia objednávky elektronickou formou maximálne do 48 hodín. |
9. Kompletný záručný a pozáručný servis v sídle Objednávateľa do 48 hodín po nahlásení poruchy elektronickou formou, zabezpečenie náhradných dielov po záručnej dobe minimálne 8 rokov. |
10. Dodávateľ stroja musí mať vlastné servisné stredisko na území Slovenskej republiky. |
11. Nápisy na bezpečnostných nálepkách sa požadujú v úradnom slovenskom jazyku. |
12. Súčasťou dodania vozidla a prídavných zariadení je aj jeho doprava na miesto dodania, predvedenie, odskúšanie, zaškolenie obsluhy objednávateľa a odovzdanie dokladov. |
13. Spolu s predmetom zákazky je predávajúci povinný odovzdať Objednávateľovi originály dokladov ( v úradnom slovenskom jazyku), ktoré sa k nemu vzťahujú a ktoré sú potrebné na prevádzku a užívanie predmetu zákazky a na výkon vlastníckeho práva. Nepredloženie dokladov v slovenskom jazyku sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Dodávateľ ďalej odovzdá Objednávateľovi záručný list, technické osvedčenie a iné relevantné dokumenty. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky ku dňu jeho dodania bude v jeho výlučnom vlastníctve a nebude zaťažený žiadnymi právami tretích osôb. |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
16. V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky uvedených v technickej špecifikácii; technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
17. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením predmetu zákazky |
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
18. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
19. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok na plnenie zmluvy. |
20. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
21. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje - odkaz na túto Zmluvu s uvedením čísla Zmluvy, obchodné meno a sídlo Objednávateľa a Dodávateľa, IČO, DIČ, IČ DPH, poradové číslo faktúry, deň jej vyhotovenia, označenie banky a IBAN, fakturovanú sumu, údaje o tovare, množstve a cenu za jednotlivý tovar, pečiatku a podpis oprávnenej osoby. |
22. V momente uzavretia Zmluvy musí byť Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. V opačnom prípade nesmie verejný obstarávateľ túto zmluvu uzavrieť v súlade s § 11 zákona č. 343/2015 Z.z. |
Vodné dielo Hričov, Horný Hričov, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
10.12.2018 11:00 — 31.12.2018 11:00
1,00 ks
187 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2018 11:38
07.12.2018 14:00
07.12.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2018 09:15 - Vstupná ponuka | 187 700,00 | € | Cena bez DPH |
06.12.2018 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 187 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: