00313114
Mesto Trnava
Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK
31711464
MINERÁLNE VODY a.s.
Slovenská 9, Prešov, 08186, SVK
Pramenitá pitná voda vrátane prenájmu dávkovačov vody a stojanov na barely
pitný režim, výdajník vody, stolová voda, zásobník vody
Tovar, Služba
1. Pramenitá pitná voda vrátane prenájmu dávkovačov vody a stojanov na barely
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pitného režimu zamestnancov objednávateľa |
Zabezpečenie predmetu zákazky prebehne prostredníctvom prenájmu nápojových automatov na stolovú vodu a stojanov na barely, ich údržby a sanitácie, dodávky balenej vody v bareloch, zabezpečenia ich dopĺňania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Prenájom výdajníkov na horúcu vodu a chladenú vodu | ks | 12 | ||
1.2. Teplota chladenej vody | °C | 15 | ||
1.4. Teplota zohriatej vody | °C | 85 | 95 | |
2. Prenájom stojanov na 8 barelov | ks | 4 | ||
3. Barely s pitnou vodou vrátane ich dopravy k informátorovi na 6 miest | ks | 720 | ||
3.1. Objem barelu | liter | 18 | 20 | |
Počet plastových pohárov s objemom 2 dcl. | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výdajníky budú napájané zo sieťovej zásuvky | 230 V, 50 Hz |
Na výdajníkoch budú namontované držiaky plastových pohárov | áno |
Umiestnenie výdajníkov | 6 miest |
Zloženie balenej stolovej vody | čistá voda s nízkym obsahom minerálov, zbavená chlóru a iných nebezpečných látok, vhodná na každodennú konzumáciu |
Názov |
Stojany na skladovanie barelov budú umiestnené v sídle objednávateľa v 3 budovách. |
Súčasťou dodávania barelov s pitnou vodou bude odnos použitých-prázdnych barelov. |
Výmenu prázdnych barelov za plné v jednotlivých výdajníkoch, manipuláciu s barelmi v rámci objektu ( presun barelov zo stojanov k výdajníkom,...) bude zabezpečovať objednávateľ vlastnými pracovníkmi. |
Zloženie balenej stolovej vody: čistá voda s nízkym obsahom minerálov, zbavená chlóru a iných nebezpečných látok, vhodná na každodennú konzumáciu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a manuálu k používaniu výdajníka vody v slovenskom alebo českom jazyku. |
Plnenie zmluvy (dodávok pitnej vody v galónoch) bude prebiehať podľa potrieb objednávateľa, na základe písomnej požiadavky/objednávky objednávateľa zaslanej e-mailom na adresu dodávateľa prípadne telefonicky na dispečingu dodávateľa. |
V rámci prenájmu výdajníka vody sa vyžaduje poskytovanie servisných služieb s odstránením poruchy alebo vady v lehote do 2 pracovných dní od nahlásenia objednávateľom. V prípade porušenie tejto podmienky zo strany dodávateľa si bude objednávateľ účtovať zmluvnú pokutu 10 EUR za každý deň omeškania. |
V rámci prenájmu výdajníkov vody dodávateľ zabezpečí sanitáciu výdajníkov pravidelne minimálne raz za 6 mesiacov. Termín sanitácie dodávateľ oznámi odberateľovi minimálne 3 dni vopred. |
Objednávateľ požaduje fakturáciu za plnenie predmetu zákazky (dodávka vody v galónoch) na základe dodacích listov potvrdených objednávateľom vždy po uskutočnení dodávky. |
Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ výdajníkov vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania výdajníky vody, stojany na barely a všetko príslušenstvo v lehote do 5 pracovných dní od ukončenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje dodávanie barelov pitnej vody na miesto plnenia realizovať podľa aktuálnych potrieb objednávateľa a to do 2 pracovných dní od objednania, v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod. V prípade porušenie tejto podmienky zo strany dodávateľa si bude objednávateľ účtovať zmluvnú pokutu 10 EUR za každý deň omeškania. |
Poskytovateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne, resp. e-mailom oznámiť identifikačné údaje osoby zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, vrátane jej e-mailovej adresy. |
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, kde budú uvedené nasledovné ceny bez DPH: jednotková cena za dodávku jedného barela pitnej vody vrátane objemu v litroch dodávaného barelu, jednotková cena za prenájom výdajníka za 1 mesiac (cena zahŕňa aj pravidelnú servisnú činnosť-čistenie výdajníka), jednotková cena za prenájom stojana na barely za 1 mesiac. |
V rámci dodania výdajníkov vody sa požaduje aj ich inštalácia, rozmiestnenie na určené miesta a uvedenie do prevádzky. |
Uzatvárací systém dodávaných barelov pitnej vody musí byť v neporušenom stave. |
Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť kópiu certifikátu čistoty pramenitej vody, resp. doklady tomu zodpovedajúce, ktorými preukáže čistotu, zdravotnú nezávadnosť a pôvod dodávanej vody a to do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Podrobnosti o rozmiestnení výdajníkov a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Objednávateľ si (v závislosti od svojich potrieb) vyhradzuje právo požadovať od dodávateľa vykonať zmenu v rozmiestnení (súvisiacou s inštaláciou a prevádzkou ) výdajníkov a stojanov. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať požadovanú zmenu do dvoch pracovných dní od požadovanej zmeny. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Množstvo odobratých barelov uvedených v objednávkovom formulári je predpokladené množstvo počas trvania zmluvy. Toto množstvo môže byť aj nižšie a závisí od skutočných potrieb - spotreby pitnej vody objednávateľa. |
Zmluva s platnosťou 12 mesiacov od nadobudnutia jej platnosti sa ukončí termínom uplynutia platnosti zmluvy, alebo vyčerpaním zmluvnej ceny, podľa toho ktorá z uvedených podmienok nastane skôr. |
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 3x mesačne |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Hlavná 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
12.12.2018 08:00 — 14.12.2018 15:00
1,00 celok
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2018 10:56
10.12.2018 14:00
10.12.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2018 16:07 - Vstupná ponuka | 4 999,20 | € | Cena s DPH |
05.12.2018 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: