35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36585203
TCX s.r.o.
Tomášikova 1, Košice, 040 01, SVK
Nákup Wyse terminálov
Wyse terminál
Tovar, Služba
1. WYSE terminály
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup Wyse terminálov vrátane príslušenstva |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Wyse Dell 3040, ThinOS alebo ekvivalent | ks | 50 | ||
2. Klávesnica a myš pre Wyse Dell 3040 | ks | 50 | ||
3. Kábel redukcia displayport (M) na DVI-D (F) max dĺžka do 0,3 m | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Wyse Dell 3040, ThinOS: | |
Operating System: Wyse ThinOS, English, Does NOT support PCoIP, includes Wyse ThinOS Firmware Access | |
Chassis Options: Wyse 3040 thin client- 8G FLASH / 2G RAM without WIFI, Non-TPM | |
Power Supply: 15W AC Adapter with 5ft DC Cord and System Plug (EU), for Wyse 3040 thin client" |
Názov |
1. Ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom. |
2. V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý bude spĺňať min. rovnaké alebo lepšie úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Ekvivalent musí spĺňať požadovanú techn. špecifikáciu, čo je predávajúci povinný preukázať. |
3. Predávajúci je povinný dodať tovar v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný, nerepasovaný a v originálnom balení. |
4. Kupujúci nepripúšťa predložiť ponuku len na niektoré položky predmetu zmluvy, t. j. požaduje sa predložiť ponuku na celý predmet obstarávania. |
5. Vrátane dopravy na miesto plnenia - Košice. |
6. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy t. j. vrátane dodávky, vyloženia a implementácie. |
7. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť zoznam ocenených položiek body 1. - 3. v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený predávajúcim (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
- požaduje sa predložiť zoznam jednotlivých položiek body 1. - 3. s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. |
8. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predávajúci predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje predávajúceho o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Wyse terminály, doklady" - vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 5 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
9. Predávajúci dodá tovar bez právnych vád, ktoré by bránili ich prevzatiu a riadnemu užívaniu. |
10. Predávajúci dodá tovar v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve a súčasťou dodania bude aj: -dodací list, - záručné listy, - návody na obsluhu a údržbu tovaru v slovenskom alebo českom jazyku v deklarovanom rozsahu podľa tejto zmluvy. |
11. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má vady, je zjavné poškodenie dodávaných tovarov resp. nesúlad s priloženými dokladmi a nie je v súlade s podmienkami zmluvy, kupujúci si vyhradzuje právo tovar neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním. |
12. Dodávateľ je povinný naimplementovať nižšie špecifikované riešenie pre management terminálov: |
a.) centrálny automatizovaný setup terminálov pri každom štarte zariadenia, |
b.) nastavenie konfiguračných parametrov tak, aby umožňoval pripojenie na existujúcu Citrix infraštruktúru, |
c.) inštalácia a konfigurácia jednotlivých terminálov na pobočkách určených kupujúcim. |
13. Kupujúci zaplatí za dodaný tovar cenu spolu s DPH, podľa cenovej ponuky predávajúceho. Cena je vrátane nákladov na dopravu podľa miesta dodania tovaru. |
14. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru. |
15. Predávajúci pri dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Kupujúci sa stáva vlastníkom tovaru jeho prevzatím. |
16. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
17. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude ich omeškanie. |
18. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
19. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
20. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
21. Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
22. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
23. Kupujúci požaduje: |
a.) bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne a nepoužívané náhradné diely) počas trvania záručnej doby tovaru, |
b.) vykonávanie záručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami. |
24. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
25. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
c.) nedodržanie jednotkových cien, |
d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- zoznam ocenených položiek 1. - 3. v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený predávajúcim (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
- zoznam jednotlivých položiek 1. - 3. s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, |
e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
26. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
26a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
26b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
26c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
26d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
27a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
27b.) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
17.12.2018 10:02 — 21.12.2018 14:03
1,00 kpl
12 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2018 08:27
10.12.2018 13:45
10.12.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 11:24 - Vstupná ponuka | 12 100,00 | € | Cena bez DPH |
10.12.2018 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: