42119383
"JESEŇ ŽIVOTA", Zariadenie sociálnych služieb Levice
Družstevnícka 22, Levice, 93480, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlieko a mliečne výrobky
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov
Tovar, Služba
1. Mlieko a mliečne výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky mlieka a mliečnych výrobkov v kvalite podľa platných noriem, podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mlieko trvanlivé 1,5 %, 1 l | l | 25336 | ||
Maslo 75 % hmoty, 250 g | ks | 1000 | ||
Maslo 82 % hmoty, 16 % voda, 125 g | ks | 13740 | ||
Mini maslo, 20 g | ks | 4400 | ||
Mliečna smotana čerstvá, 12 % kyslá, 200 ml | ks | 1200 | ||
Mliečna smotana trvanlivá, 30 %, 250 ml | ks | 600 | ||
Mliečna smotana sladká, 250 ml | ks | 724 | ||
Mliečna smotana čerstvá, 16 % kyslá, 250 ml | ks | 1600 | ||
Jogurt biely, smotanový, 10 % tuku, 150 g | ks | 2000 | ||
Jogurt ovocný, smotanový, 8,5 % tuku, 135 g | ks | 4570 | ||
Jogurt biely, tuk najmenej 2,7 %, 125 g | ks | 2200 | ||
Jogurt ovocný, tuk najmenej 2,7 %, 125 g | ks | 4200 | ||
Tavený syr 140/8 ks, 34 % tuk, 43 % sušina - Karička, Bambíno, Lunex, 140 g | ks | 4140 | ||
Tavený syr 150/3 ks, 150 g | ks | 200 | ||
Tavený syr vo vedierku, 1 kg | kg | 104 | ||
Tavený syr črievko, 40 % sušina, 51 % tuk - Karička, Bambíno, Lunex, 100 g | ks | 1440 | ||
Tvaroh ochutený, 250 g | ks | 200 | ||
Tvaroh klasický, jemný Rajo, hrudkovitý vo vaničke s obsahom tuku 2,5 % Rajo, 250 g | ks | 2436 | ||
Tvaroh mäkký, hrudkový, top kvalita, sušina 23 %, vákuovo balený, 3 kg | ks | 200 | ||
Syr plátkový, toastový 100/5 ks, 100 g | ks | 570 | ||
Syr Eidam údený, 45 %, sušina najmenej 57 % | kg | 580 | ||
Syr Eidam neúdený 45 %, sušina najmenej 57 % | kg | 642 | ||
Mana nátierka, ochutená, 200 g | ks | 850 | ||
Mana nátierka, neochutená, 200 g | ks | 1746 | ||
Termix, 90 g | ks | 1000 | ||
Pribináčik, 80 g | ks | 800 | ||
Miláčik, 80 g | ks | 1480 | ||
Actimel, 100 g | ks | 640 | ||
Tvaroháčik, 80 g | ks | 1200 | ||
Puding, 200 ml | ks | 1540 | ||
Tatárska omáčka, 225 g | ks | 64 | ||
Tatárska omáčka vedierko, 5 kg | ks | 46 | ||
Kefír, 200 g | ks | 500 | ||
Acidofilné mlieko 3,6 %, 200 g | ks | 500 | ||
Monte, 150 g | ks | 472 | ||
Jogurt klasik- ovocný, 125 g | ks | 500 | ||
Acidko ochutené, 250 g | ks | 300 | ||
Jogurt klasik - biely, 125 g | ks | 500 | ||
Bryndza, 1 kg | kg | 74 | ||
Majolenka, 225 g | ks | 48 | ||
Majolenka, 5 kg | ks | 4 | ||
Termix do vrecka, 80 g | ks | 300 | ||
Paula, 100 g | ks | 300 | ||
Mlieko jogurtové, 200 ml | ks | 300 | ||
Mliečna ryža, 100 g | ks | 586 | ||
Mliečna krupica ochutená, 150 g | ks | 300 |
Názov |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z. z., v platnom znení a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách. |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach. |
Dodávky tovaru musia byť dodané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu mlieka a mliečnych výrobkov, schválených veterinárnou a potravinárskou správou. Pri dodaní tovaru je potrebné dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jej zdravotná nezávadnosť a kvalita. |
Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 4 dni. |
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, resp. faktúre, ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy (ceny bez DPH, % DPH, ceny s DPH). Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta. Predmetný rozpis bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej zmluvy. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho, pričom množstvá odobraného tovaru si určí kupujúci. Splatnosť faktúr min. 60 dní. |
Dodanie predmetu zákazky sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok a streda v čase od 7,00 do 12,00 hod. V prípade výskytu mimoriadnej udalosti aj v iný pracovný deň podľa potrieb objednávateľa. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr do 24 hodín pred termínom plnenia, a to telefonicky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Uvedené množstvá sú orientačné. |
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom v objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tomto prípade má kupujúci právo odstúpiť od rámcovej zmluvy. Výpovedná doba je mesačná a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je objednávateľ oprávnený reklamovať u dodávateľa hneď, resp. najneskôr do 3 pracovných dní po dodaní tovaru. Vadný tovar dodávateľ vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s objednávateľom. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a to je dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 24 mesiacov, so začiatkom od 1. 1. 2019 do 31. 12. 2020. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež, ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou - |
- podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Mliečna smotana čerstvá, 12 % kyslá, 200 ml | ks | 1200 | ||
Navrhnutá hodnota | Mliečna smotana čerstvá, 12 % kyslá, 200 ml | KG | 240 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2018, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 1200 ks 200 ml smotán = 240 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Mliečna smotana trvanlivá, 30 %, 250 ml | ks | 600 | ||
Navrhnutá hodnota | Mliečna smotana trvanlivá, 30 %, 250 ml | KG | 150 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2018, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 600 ks 250 ml smotán = 150 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Mliečna smotana sladká, 250 ml | ks | 724 | ||
Navrhnutá hodnota | Mliečna smotana sladká, 250 ml | KG | 181 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2018, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 724 ks 250 ml smotán = 181 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Mliečna smotana čerstvá, 16 % kyslá, 250 ml | ks | 1600 | ||
Navrhnutá hodnota | Mliečna smotana čerstvá, 16 % kyslá, 250 ml | KG | 400 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 1600 ks 250 ml smotán = 400 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Jogurt biely, smotanový, 10 % tuku, 150 g | ks | 2000 | ||
Navrhnutá hodnota | Jogurt biely, smotanový, 10 % tuku, 150 g | KG | 300 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 2000 ks 150 g jogurtov = 300 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Jogurt ovocný, smotanový, 8,5 % tuku, 135 g | ks | 4570 | ||
Navrhnutá hodnota | Jogurt ovocný, smotanový, 8,5 % tuku, 135 g | KG | 616,95 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 4570 ks 135 g jogurtov = 616,95 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Jogurt biely, tuk najmenej 2,7 %, 125 g | ks | 2200 | ||
Navrhnutá hodnota | hodnota Jogurt biely, tuk najmenej 2,7 %, 125 g | KG | 275 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 2200 ks 125 g jogurtov = 275 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Jogurt ovocný, tuk najmenej 2,7 %, 125 g | ks | 4200 | ||
Navrhnutá hodnota | Jogurt ovocný, tuk najmenej 2,7 %, 125 g | KG | 525 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 4200 ks 125 g jogurtov = 525 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tavený syr 140/8 ks, 34 % tuk, 43 % sušina - Karička, Bambíno, Lunex, 140 g | ks | 4140 | ||
Navrhnutá hodnota | Tavený syr 140/8 ks, 34 % tuk, 43 % sušina - Karička, Bambíno, Lunex, 140 g | KG | 579,60 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 4140 ks 140 syr = 579,60 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tavený syr 150/3 ks, 150 g | ks | 200 | ||
Navrhnutá hodnota | hodnota Tavený syr 150/3 ks, 150 g | KG | 30 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 200 ks 150 syr = 30 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tvaroh klasický, jemný Rajo, hrudkovitý vo vaničke s obsahom tuku 2,5 % Rajo, 250 g | ks | 2436 | ||
Navrhnutá hodnota | Tvaroh klasický, jemný Rajo, hrudkovitý vo vaničke s obsahom tuku 2,5 % Rajo, 250 g | KG | 609 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 2436 ks 250 g tvarohu = 609 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tvaroh ochutený, 250 g | ks | 200 | ||
Navrhnutá hodnota | Tvaroh ochutený, 250 g | KG | 50 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 200 ks 250 tvarohu = 50 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tvaroh mäkký, hrudkový, top kvalita, sušina 23 %, vákuovo balený, 3 kg | ks | 200 | ||
Navrhnutá hodnota | Tvaroh mäkký, hrudkový, top kvalita, sušina 23 %, vákuovo balený, 3 kg | KG | 600 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 200 ks 3 kg tvarohu = 600 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Syr plátkový, toastový 100/5 ks, 100 g | ks | 570 | ||
Navrhnutá hodnota | Syr plátkový, toastový 100/5 ks, 100 g | KG | 57 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 570 ks 100 g syra = 57 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Mana nátierka, ochutená, 200 g | ks | 850 | ||
Navrhnutá hodnota | Mana nátierka, ochutená, 200 g | KG | 170 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 850 ks 200 g nátierky = 170 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Mana nátierka, neochutená, 200 g | ks | 1746 | ||
Navrhnutá hodnota | Mana nátierka, neochutená, 200 g | KG | 349,20 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 1746 ks 200 g nátierky = 170 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Termix, 90 g | ks | 1000 | ||
Navrhnutá hodnota | Termix, 90 g | KG | 90 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 1000 ks 90 g termixov = 170 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Pribináčik, 80 g | ks | 800 | ||
Navrhnutá hodnota | Pribináčik, 80 g | KG | 64 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 800 ks 80 g pribináčikov = 64 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Miláčik, 80 g | ks | 1480 | ||
Navrhnutá hodnota | Miláčik, 80 g | KG | 118,40 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 1480 ks 80 g miláčikov = 118,40 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Actimel, 100 g | ks | 640 | ||
Navrhnutá hodnota | Actimel, 100 g | KG | 64 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 640 ks 100 g actimelov = 64 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tvaroháčik, 80 g | ks | 1200 | ||
Navrhnutá hodnota | Tvaroháčik, 80 g | KG | 96 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 1200 ks 80 g tvaroháčikov = 96 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tatárska omáčka, 225 g | ks | 64 | ||
Navrhnutá hodnota | Tatárska omáčka, 225 g | KG | 14,4 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 64 ks 225 g tatárskej omáčky = 14,4 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Tatárska omáčka vedierko, 5 kg | ks | 46 | ||
Navrhnutá hodnota | Tatárska omáčka vedierko, 5 kg | KG | 230 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 46 ks 5 kg tatárskej omáčky = 230 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Kefír, 200 g | ks | 500 | ||
Navrhnutá hodnota | Kefír, 200 g | KG | 100 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 500 ks 200 g kefíru = 100 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Acidofilné mlieko 3,6 %, 200 g | ks | 500 | ||
Navrhnutá hodnota | Acidofilné mlieko 3,6 %, 200 g | KG | 100 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 500 ks 200 g acidofilného mlieka = 100 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Jogurt klasik - biely, 125 g | ks | 500 | ||
Navrhnutá hodnota | Jogurt klasik - biely, 125 g | KG | 62,5 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 500 ks 125 g jogurtu = 62,5 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Monte, 150 g | ks | 472 | ||
Navrhnutá hodnota | Monte, 150 g | KG | 70,8 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 472 ks 150 g monte = 70,8 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Jogurt klasik- ovocný, 125 g | ks | 500 | ||
Navrhnutá hodnota | Jogurt klasik- ovocný, 125 g | KG | 62,5 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 500 ks 125 g jogurtov = 62,5 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Acidko ochutené, 250 g | ks | 300 | ||
Navrhnutá hodnota | Acidko ochutené, 250 g | KG | 75 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 300 ks 250 g acidka = 75 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Majolenka, 225 g | ks | 48 | ||
Navrhnutá hodnota | Majolenka, 225 g | KG | 10,8 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 48 ks 225 g majoleniek = 10,8 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Majolenka, 5 kg | ks | 4 | ||
Navrhnutá hodnota | Majolenka, 5 kg | KG | 20 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 4 ks 5 kg majoleniek = 20 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Termix do vrecka, 80 g | ks | 300 | ||
Navrhnutá hodnota | Termix do vrecka, 80 g | KG | 24 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 300 ks 80 g termixov = 24 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Paula, 100 g | ks | 300 | ||
Navrhnutá hodnota | Paula, 100 g | KG | 30 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 300 ks 100 g paula = 30 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Mlieko jogurtové, 200 ml | ks | 300 | ||
Navrhnutá hodnota | Mlieko jogurtové, 200 ml | KG | 60 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 300 ks 200 g mlieka = 60 KG.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | Mliečna ryža, 100 g | ks | 586 | ||
Navrhnutá hodnota | Mliečna ryža, 100 g | KG | 58,6 |
Z dôvodu hospodárnosti, transparentnosti a nediskrimniácie, podľa zákona 343/2015, navrhujeme zmeniť mernú jednotku položky na KG. Máme dôvod predpokladať, že dodávatelia môžu podľa § 42 ods.3 zákona 343/2015 naceniť ekvivalentnú gramáž položky, a preto by sa podmienky súťaže stali rozdielne pre každého uchádzača, ktorý sa do súťaže zapojí. Domnievame sa, že môže nastať problém pri následnej fakturácií položky, ktorú si každý dodávateľ bude fakturovať podľa svojej mernej jednotky a verejný obstarávateľ bude nútený cenu prepočítavať na mernú jednotku podľa zadania, čo môže byť pre verejného obstarávateľa zbytočná administratívna záťaž. Prepočet v rozpore: 586 ks 100 g mliečnej ryže = 58,6 KG.
Družstevnícka č. 22, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
01.01.2019 09:55 — 31.12.2020 09:55
86 132,00 balik
60 374,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.12.2018 09:58
14.12.2018 09:57
14.12.2018 10:12
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2018 16:10 - Vstupná ponuka | 60 374,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2018 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 60 350,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: