Z201853710
OF-183163
zrušená
35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
Zariadenie na výrobu a skladovanie soľných roztokov
miešacie zariadenie
Tovar, Služba
1. Zariadenie na výrobu a skladovanie soľných roztokov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie slúžiace na prípravu alebo zmenu koncentrácie soľných roztokov. |
Zariadenie musí umožniť skladovanie minimálne 5 m3 roztoku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zariadenia na výrobu a skladovanie soľných roztokov v zložení: | komplet | 2 | ||
a) Základná jednotka (5000 l): 2x čerpadlo, prepojovací kábel 380 V, plniaca hadica sypača 5 m, hustomer, kábel pre signal. naplnenie sypača | ks | 2 | ||
b) Zásobníková nádrž 5 000 l, vrátane prepojenia so základnou jednotkou, vonkajší vodoznak | ks | 2 | ||
c) Plniace rameno | ks | 2 | ||
d) Prepojovacia hadica s koncovkou – 10 m | ks | 2 | ||
e) Digitálny prietokomer vydávaného množstva | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miešacia nádrž: | umelohmotná s minimálnym obsahom 5 000 litrov |
Zásobná nádrž: | umelohmotná s minimálnym obsahom 5 000 litrov |
Použitý chlorid: | možné miešanie: chloridu sodného a aj chloridu vápenatého |
Výkon zariadenia: | min 5000 litrov /hod. |
Doba plnenia sypača: | maximálne 10 minút |
Výkon čerpadla: | minimálne 330 l/min |
Pohon čerpadla: | trojfázový motor (380 V, 50 Hz, 1,25 kW, menovitý prúd 2,9A, istenie prívodu 16A) |
Požadované príslušenstvo: | |
• prepojovací kábel pre signalizáciu naplnenia sypača, | |
• hustomer pre kontrolu koncentrácie, | |
• návod k obsluhe a údržbe, revízna správa. | |
Zariadenie musí mať vysokú rýchlosť miešania. | |
Zariadenie musí obsahovať dve čerpadlá. | |
Celé zariadenia musí byť vyrobené z plastu (okrem spojovacích skrutiek) |
Názov |
1. Trvanie zmluvy do 31.1.2019. |
2. Miesto plnenia - dodania tovaru: Rožňava, Spišská Nová Ves. |
3. Predávajúci je povinný dodať zariadenia na výrobu a skladovanie soľných roztokov v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako zariadenia nové, nepoužívané. |
4. Jednotkové ceny ocenených položiek (body 1., a)-e)) sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy t. j. vrátane dodania zariadení, dopravy do miest plnenia, ich montáže v mieste plnenia, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy. |
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
5a.) požaduje sa predložiť zoznam ocenených položiek body 1., a)-e) v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený predávajúcim (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača) v zmysle prílohy č. 1, |
5b.) požaduje sa predložiť vizuálne zobrazenie predmetu zákazky (prospekty, fotodokumentácia, nákresy), z ktorých musia byť zrejmé rozmerové dispozície predmetu zákazky a splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, |
5c.) požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode v zmysle zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorým sa deklaruje , že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom, |
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predávajúci predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje predávajúceho o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Zariadenie na výrobu a skladovanie soľných roztokov, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 5 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
7. Predávajúci dodá zariadenia na výrobu a skladovanie soľných roztokov bez právnych vád, ktoré by bránili ich prevzatiu a riadnemu užívaniu. |
8. Predávajúci dodá zariadenia na výrobu a skladovanie soľných roztokov v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve a súčasťou dodania bude aj: -dodací list, - záručné listy, - návody na obsluhu a údržbu zariadení v slovenskom alebo českom jazyku, - revízne správy elektroinštalácie v deklarovanom rozsahu podľa tejto zmluvy. |
9. Súčasťou dodávky je montáž zariadenia na vopred pripravenú základovú dosku, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, zaškolenie obsluhy v počte 2 osôb v rozsahu minimálne 1 hodiny na jedno zariadenie a jeho spustenie do prevádzky. Ak sa pri odskúšaní zistí vada, kupujúci má právo odmietnuť prevzatie zariadenia. |
10. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonať kontrolu kvality dodávaného zariadenia a právo kontrolovať priebeh montáže. |
11. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má vady a nie je v súlade s podmienkami zmluvy, kupujúci si vyhradzuje právo zariadenia na výrobu a skladovanie soľných roztokov neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
12. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie zariadení, ich montáž a zaškolenie obsluhy, ktorého následkom bude ich omeškanie. |
13. Predávajúci zodpovedá za úplnosť dodávky tovaru a za kvalitu dodávaného tovaru v zmysle predložených dokladov podľa platných technických noriem. |
14. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania. |
15. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
16. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov, na ktoré sa vzťahuje záruka. |
17. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
18. Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 7 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 7-dňovej lehote. |
19. Predávajúci sa zaväzuje vykonávať servisný zásah počas záručnej doby do 48 hodín od e-mailom nahlásenej poruchy na mieste určeným kupujúcim. |
20. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 1% z celkovej ceny zákazky za každý začatý deň omeškania. |
21. Predávajúci je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že zariadenia neboli používané v súlade s návodom na obsluhu a údržbu, s technickými podmienkami, podľa ktorých majú byť zariadenia používané a s ktorými kupujúceho oboznámil, a ak zariadenia obsluhovala nespôsobilá osoba, ktorá nebola riadne preškolená. |
22. Predávajúci odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Dodací list potvrdzuje poverená osoba kupujúceho. Kupujúci sa stáva vlastníkom tovaru jeho prevzatím. |
23. Fakturácia sa vykoná po úplnom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotovených dodacích listov, ktoré budú tvoriť prílohu faktúry. |
24. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
25. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
26. Kupujúci je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť predávajúcemu v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
27. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
27a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
27b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
27c.) nedodržanie jednotkových cien, |
27d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- podrobný zoznam ocenených položiek - body 1., a)-e) v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený predávajúcim (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
- vizuálne zobrazenie predmetu zákazky (prospekty, fotodokumentácia, nákresy), z ktorých musia byť zrejmé rozmerové dispozície predmetu zákazky a splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, |
- vyhlásenie o zhode v zmysle zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorým sa deklaruje , že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom, |
27e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
27f.) nezabezpečenia stavebnej pripravenosti k montáži zariadenia v zmysle predloženého nákresu základovej dosky, |
28. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
28a.) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
28b.) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
28c.) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme, |
28d.) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
29a.) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Predávajúceho a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
29b.) Kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Predávajúci v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
17.12.2018 10:36 — 31.01.2019 10:37
2,00 kpl
34 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2018 11:34
07.12.2018 10:32
07.12.2018 10:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: