17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Aktívne sieťové prvky s príslušenstvom
sieťové prvky, dátová sieť
Tovar, Služba
1. Aktívne sieťové prvky s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie aktívnych sieťových prvkov s príslušenstvom pozostáva z dodávky 2 hlavných prepínačov Cisco Catalyst 9500, 4 prístupových prepínačov Cisco Catalyst 2960-X bez napájania a 6 prístupových prepínačov Cisco Catalyst 2960-X s napájaním vrátane potrebných licencii, kabeláže a inštalačných prác. Súčasťou dodávky je uvedenie do prevádzky, inštalačné a konfiguračné práce, nastavenia a testovania v potrebnom rozsahu a zaškolenia poverených zamestnancov Objednávateľa predmetu zákazky. |
Uvedené aktívne prvky sú potrebné pre zaistenie prevádzky dátovej siete po rekonštrukcii kabeláže siete v budove Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
C9500-48Y4C-A, Catalyst 9500 48-port 25/100G only, Advantage | ks | 2 | ||
CON-SNT-C9504YA4, SNTC-8X5XNBD Catalyst 9500 48-port 25/100G only, Adva | ks | 2 | ||
C9500-NW-A, C9500 Network Stack, Advantage | ks | 2 | ||
S9500UK9-168, UNIVERSAL | ks | 2 | ||
C9K-PWR-650WAC-R, 650W AC Config 4 Power Supply front to back cooling | ks | 2 | ||
C9K-PWR-650WAC-R/2,650W AC Config 4 Power Supply front to back cooling | ks | 2 | ||
CAB-C13-C14-AC,Power cord, C13 to C14 (recessed receptacle), 10A | ks | 4 | ||
C9K-F1-SSD-BLANK,Cisco pluggable SSD storage | ks | 2 | ||
C9500-DNA-48Y4C-A,C9500 DNA Advantage, Term License | ks | 2 | ||
C9500-DNA-A-5Y,DNA Advantage 5 Year License | ks | 2 | ||
QSFP-100G-CU1M=, 100GBASE-CR4 Passive Copper Cable, 1m | ks | 2 | ||
WS-C2960X-48TD-L, Catalyst 2960-X 48 GigE, 2 x 10G SFP+, LAN Base | ks | 4 | ||
CON-SNT-WSC298DL,SNTC-8X5XNBD Catalyst 2960-X 48 G | ks | 4 | ||
CAB-C15-CBN, Cabinet Jumper Power Cord, 250 VAC 13A, C14-C15 Connectors | ks | 4 | ||
C2960X-STACK, Catalyst 2960-X FlexStack Plus Stacking Module | ks | 4 | ||
CAB-STK-E-1M,Cisco FlexStack 1m stacking cable | ks | 4 | ||
WS-C2960X-48FPD-L,Catalyst 2960-X 48 GigE PoE 740W, 2 x 10G SFP+, LAN Base | ks | 6 | ||
CON-SNT-WSC296XL,SNTC-8X5XNBD Catalyst 2960-X 48 GigE PoE 740W, 2 x 10 | ks | 6 | ||
CAB-C15-CBN,Cabinet Jumper Power Cord, 250 VAC 13A, C14-C15 Connectors | ks | 6 | ||
C2960X-STACK,Catalyst 2960-X FlexStack Plus Stacking Module | ks | 6 | ||
CAB-STK-E-3M,Cisco FlexStack 3m stacking cable | ks | 6 | ||
SFP-10G-AOC5M=,10GBASE Active Optical SFP+ Cable, 5M | ks | 30 | ||
R-MGMT3X-N-K9,Cisco Ent MGMT: Lic For PI 3.x And APIC EM Solution Apps | ks | 1 | ||
CON-ECMU-RMGMT3XN,SWSS UPGRADES Cisco MGMT: Lic For Prime Infra 3.x And | ks | 1 | ||
R-PI34-SW-K9,Prime Infrastructure 3.4 Software | ks | 1 | ||
CON-ECMU-RPI3SWK9,SWSS UPGRADES Prime Infrastructure 3.4 Software | ks | 1 | ||
L-MGMT3X-PI-BASE,Cisco Ent MGMT: PI 3.x Platform Base Lic | ks | 1 | ||
CON-ECMU-LMGMBASE,SWSS UPGRADES Cisco Ent MGMT PI 3.x Platform Base Lic | ks | 1 | ||
L-MGMT3X-2K-K9,Cisco Ent MGMT: PI 3.x LF,AS & APIC-EM Lic, 1 Cat 2K | ks | 10 | ||
CON-ECMU-LMGMT32X,SWSS UPGRADES Cisco Ent MGMT: PI 3 | ks | 10 | ||
L-MGMT3X-95XX-K9,Cisco Ent MGMT: PI 3.x LF,AS & APIC-EM Lic, 1 Cat 95xx | ks | 2 | ||
CON-ECMU-LMGMT35K,SWSS UPGRADES Cisco Ent MGMT: PI 3.x LF,AS APIC-EM L | ks | 2 |
Názov |
Záruka: 5 rokov, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nástupu servisného technika na servisný zásah. |
Lehota plnenia dodávky je najneskôr do 14 dní. Plnenie sa uskutočňuje v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa. |
Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady Dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia a zaškolenie, likvidácia obalového odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
Ak je Dodávateľ predmetu zákazky identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ predmetu zákazky nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ predmetu zákazky nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
V prípade ak cena Dodávateľa predmetu zákazky bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky / zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o verejnom obstarávaní") Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa predmetu zákazky v lehote určenej Objednávateľom predmetu zákazky doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 Zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Ak Dodávateľ predmetu zákazky v čase stanovenom Objednávateľom predmetu zákazky nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky / zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou Objednávateľ predmetu zákazky poskytne Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa (8:00 - 16:00 h). |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. |
Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kópie všetkých certifikátov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenia a ponúkaného softwaru/. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt/prospekty zariadení, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť potvrdené výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. |
Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť certifikáty CE ponúkaných hardvérových zariadení, potvrdené výrobcom zariadení, platné certifikáty ISO 9001, ISO 20000 dodávateľa predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie, kompatibility a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ predmetu zákazky vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa predmetu zákazky. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Objednávateľ predmetu zákazky upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Objednávateľ predmetu zákazky oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu Dodávateľovi predmetu zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa predmetu zákazky dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa predmetu zákazky. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade ak Objednávateľovi predmetu zákazky nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb spojených s priebežným zabezpečovaním bezplatného záručného servisu po dobu minimálne 5 rokov odo dňa prevzatia tovaru, a to v sídle objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy platný certifikát 4 expertov – Cisco Certified Network Associate Routing and Switching, 1 experta CCNP Routing / Switching – Cisco Certified Network Professional a , 1 experta CCNa Security. Inštalačné práce musia vykonávať pracovníci, ktorých certifikáty dodávateľ predloži objednávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | , bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov počas trvania záručnej doby |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | nástup servisného technika na opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | odstránenie vád najneskôr do 24 hodín od nástupu servisného technika po dobu 60 mesačnej záručnej doby, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: | Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.12.2018 08:00 — 28.12.2018 15:30
134,00 ks
249 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2018 12:47
10.12.2018 10:00
10.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2018 13:27 - Vstupná ponuka | 249 599,99 | € | Cena s DPH |
10.12.2018 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 247 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: