35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
44082011
TCNS, s. r. o.
Bosákova 7, Bratislava, 85104, SVK
IP telefóny s príslušenstvom
telefón, IP telefón, adaptér, licencia
Tovar, Služba
1. IP telefóny s display-om, adaptéry k telefónom, licencie pre IP telefóny k telefónnej ústredni a nasadenie licencií na ústredni
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
IP telefóny s display-om | ks | 10 | ||
adaptéry k telefónom | ks | 10 | ||
licencie k telefónnej ústredni | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
telefónne aparáty s display-om, kompatibilné s telefónnou ústredňou Alcatel/Lucent OmniPCX 4600, pripojiteľných na ethernet sieť a komunikujúcich protokolmi TCP/IP | vyžaduje sa |
adaptéry k telefónnym aparátom pre vlastné napájanie | vyžaduje sa |
licencie k telefónnej ústredni Alcatel/Lucent OmniPCX 4600 pre IP telefóny | vyžaduje sa |
nasadenie licencií na ústredni Alcatel/Lucent OmniPCX 4600 | vyžaduje sa |
certifikácia dodávateľa na Alcatel/Lucent Omni PCX Office | vyžaduje sa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa tovar nový, nepoužívaný. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodať tovar ktorý je predmetom zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien položiek do 5 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
Požaduje sa v uviesť v rozpočte u jednotlivých položiek rozpis ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH. |
Požaduje sa predloženie špecifikácie s uvedením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov tovaru s presným číselným označením tovaru a obrazovou ukážkou do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa predloženie certifikácie dodávateľa na Alcatel/Lucent Omni PCX Office do 5 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. Certifikácia dodávateľa je podmienkou na plnenie predmetu zákazky. |
Odberateľ posúdi či predmet zákazky spĺňa požadované technické a funkčné parametre o čom vystaví písomné potvrdenie. Vystavenie písomného potvrdenia je podmienkou plnenia predmetu zákazky. |
Dátum doručenia tovaru je dodávateľ povinný nahlásiť kontaktnej osobe odberateľa, minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dátumom doručenia tovaru. |
Objednávateľ prevezme tovar na základe dodacieho listu v mieste plnenia, pričom písomne potvrdí prevzatie tovaru formou preberacieho protokolu. |
Záručná doba predmetu zákazky je 24 mesiacov, ak v záručnom liste, ktorý bude súčasťou dokumentácie z odovzdania, nie je uvedená dlhšia záručná doba. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu preberacieho protokolu odberateľom, pričom záručná doba sa týka celého predmetu zákazky. Zárukou preberá dodávateľ zodpovednosť za to, že predmet zákazky bude po dojednanú dobu spôsobilý na užívanie na dojednaný účel a bude bez závad. Dodávateľ bude na vlastné náklady zabezpečovať záručný servis tovaru. |
Ak si odberateľ uplatní nárok na odstránenie závady, dodávateľ je povinný zabezpečiť, že servisný technik sa dostaví na opravu do 24 hodín od nahlásenia závady. Pod nástupom technika na opravu sa rozumie osobná návšteva technika na miesto ohlásené odberateľom, pričom dni pracovného voľna a pokoja sa do uvedenej doby nezapočítavajú. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie závady v zmysle úplného sfunkčnenia na vlastné náklady a s odbornou starostlivosťou, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nahlásenia závady. |
Odberateľ neposkytne žiadne preddavky ani zálohu na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do miesta plnenia. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a musí k nej byť doložený odberateľom potvrdený dodací list. |
Ak sa v opise predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v požadovanej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky (bez negatívneho vplyvu na efektívnosť prevádzky, bežnej údržby a opráv). |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | Meno, tel. a e-mail kontakt |
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12.12.2018 07:00 — 21.12.2018 12:00
1,00 súbor
2 991,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2018 09:21
07.12.2018 09:00
07.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2018 14:13 - Vstupná ponuka | 2 990,40 | € | Cena s DPH |
04.12.2018 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 990,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: