00696323
Senior dom Svida
SNP 4, Svidník, 08901, SVK
26297850
IRESOFT s.r.o.
Cejl 62, Brno, 60200, CZE
Informačný systém pre poskytovateľa sociálnych služieb ( prenájom formou licencie na 6 mesiacov )
informačný systém, software, sociálne služby, stravovanie, dochádzka
Tovar, Služba
1. Informačný systém pre poskytovateľa sociálnych služieb ( prenájom formou licencie na 6 mesiacov )
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Starostlivosť o klientov : |
1.1. Komplexná evidencia (základné údaje, adresa, kontaktné osoby a pod.) klientov zariadenia sociálnych služieb aktuálnych a bývalých klientov, žiadateľov o starostlivosť. |
1.2. Spoľahlivé stanovenie predpisov úhrady, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia finančných a hmotných depozít, spracovanie výplatnej listiny dôchodkov, vyúčtovanie klientov. Evidencia neprítomnosti prepojená na stravovaciu prevádzku a normovanie potravín. |
1.3. Evidencia komplexnej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch(formuláre, zmluvy klientov, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, lán rizík a ošetrovateľský plán ) |
Evidencia ucelenej sociálnej a ošetrovateľskej dokumentácie o klientoch (formuláre dokumentácie, zostavenie a hodnotenie individuálnych plánov klientov, zostavenie a sledovanie realizácie plánov starostlivosti, plán rizík a ošetrovateľský plán). Automatické pripomienky naplánovaných kontrol formulárov a individuálnych plánov. |
1.4. Možnosť vzájomného zdieľania dát sociálnej, opatrovateľskej a ošetrovateľskej dokumentácie medzi jednotlivými úsekmi |
1.5. Evidencia poskytovanej zdravotnej starostlivosti a vykonávaných zdravotných výkonov, evidencie diét a diagnóz. Vykazovanie zdravotných výkonov na zdravotné poisťovne. |
1.6.Možnosť zaznamenávania a sledovania skutočného objemu poskytnutej starostlivosti pomocou prenosných terminálov na čiarové kódy. Evidencia denných záznamov ku klientom a hodnotenie starostlivosti s možnosťou rozlíšiť sociálne a zdravotné záznamy, prehľad všetkých záznamov za jeden deň ( denné hlásenie ) |
2. Stravovacia prevádzka : |
2.1. Evidencia skladov metódou priemerných cien (zadávanie príjemiek a výdajok, tlač výkazov, realizácia inventúr a uzávierok). |
2.2. Nástroje na vedenie stravovacej prevádzky (normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, rozbory a výdajky, napojenie na sklad potravín). |
2.3. Nástroje pre objednávanie stravy ( pre zamestnancov, klientov a cudzích stravníkov ), vyúčtovanie stravného vrátane tlače, stravných lístkov a pokladničných dokladov. Objednávka a normovanie pre klientov prepojená na evidenciu neprítomnosti. Každý zamestnanec bude mať možnosť objednávania stravy elektronicky v systéme. Možnosť pripojenia s externým stravovacím systémom pre objednávku stravy. |
3. Personalistika a mzdy : |
3.1. Komplexná evidencia (osobné údaje, kontakty, adresy a pod.) zamestnancov. |
3.2.Nástroje na naplánovanie služieb zamestnancov v nepretržitej / zmennej prevádzke. |
3.3. Nástroje na spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov a tvorba podkladov pre spracovanie miezd. |
3.4. Možnosť sledovania skutočnej dochádzky zamestnancov pomocou elektronického dochádzkového systému. |
3.5. Nástroje pre hodnotenie zamestnancov a stanovenie potrieb ich ďalšieho vzdelávania. |
3.6. Nástroje pre tvorbu individuálnych vzdelávacích plánov zamestnancov, vzdelávacieho harmonogramu organizácie, sledovanie požiadaviek na vzdelávanie u jednotlivých zamestnancov. |
4. Manažérske nástroje : |
4.1. Manažérske nástroje informujúce o stave, prevádzke a ekonomike zariadenia, informácie o využití funkcií informačného systému. |
4.2. Štatistické výstupy z evidencie klientov, starostlivosti aj ekonomiky. Prehľad o využití jednotlivých častí systému. |
4.3. Nástroj pre vytvorenie popisov, pravidiel a podmienok dodržiavania vlastných štandardov kvality poskytovateľa sociálnych služieb. |
5. Iné : |
5.1. Možnosť užívať systém na ľubovoľnom počte PC v rámci jedného miesta užívania a počítačovej siete. Možnosť nastavenia prístupových práv jednotlivých užívateľov. |
5.2. Možnosť generovania dokumentov pomocou iných programov ( Word, Excel, Pdf, a pod. ) |
5.3. Aktualizácia systému podľa legislatívy, telefonická a emailová podpora, správa systému na diaľku. |
5.4. Všetky funkcionality v rámci jedného systému/seftvéru. |
5.5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Informačný systém pre 200 klientov v členenení podľa funkčných oblastí: | celok | 1 | ||
1. Starostlivosť o klientov | ks | 1 | ||
2. stravovacia prevádzka | ks | 1 | ||
3. personalistika a mzdy | ks | 1 | ||
4.manažérske nástroje | ks | 1 | ||
2. HW a SW vo forme čítačky bez kontaktného čipu na zaznamenávanie dochádzky zamestnancov. Záznamy budú z čítačky sťahované do programu automaticky v pravidelných intervaloch. | ks | 2 | ||
3. Čípovy prívesok | ks | 75 | ||
4. Prenosné ručné elektronické zariadenie na zaznamenávanie vykonanej starostlivosti klientom v reálnom čase. Zariadenie umožní prenos záznamov do PC s inštalovaným SW Starostlivosť o klientov. | ks | 5 | ||
5. Ochrany silikónový obal k prenosnému miniterminálu | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prenos záznamov z dochádzkovej čítačky do programu | automaticky v pravidelných intervaloch |
Názov |
Vrátane zaškolenia 60 osôb |
Nastavenie dochádzkovej čítačky |
Vrátane inštalácie a prevodu dát zo súčasných SW riešiacich predmetnú funkciu do nového informačného systému na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku. |
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúru resp. dodací list doručiť na kontaktný e - mail s presným balením a názvom tovaru a to 1 pracovný deň vopred pred dodaním tovaru. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dovoz tovaru v pracovné dni v čase od 8,00 h. do 14,00 h. po predchádzajúcej telefonickej dohode 1 pracovný deň vopred. |
Vrátane inštalácie systému, prevod dát zo súčasných SW riešiacich predmetnú funkciu do nového informačného systému na mieste plnenia. |
Nastavenie dochádzkovej čítačky. |
SNP 4, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika
14.12.2018 09:06
6,00 mesiac
6 710,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2018 09:09
07.12.2018 09:03
07.12.2018 09:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2018 13:22 - Vstupná ponuka | 6 705,77 | € | Cena s DPH |
05.12.2018 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 705,77 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: