164861
Divadlo Nová scéna
Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
stravovanie, stravné poukážky
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení takéto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z. z.-Zákonníka práce, v znení neskorších predpisov.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,00 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok | ks/rok | 32500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje: | názov a logo Dodávateľa |
Stravná poukážka ďalej obsahuje: | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti |
Stravná poukážka musí byť chránená proti zneužitiu a falšovaniu: | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a najmenej 4 ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Balenie stravných poukážok: | v zalepených obálkach alebo vo viazanom stave vždy v rovnakom počte po 20 ks |
Názov |
1. Pod pojmom zabezpečenie stravovania sa rozumie celoročné zabezpečenie podávania teplého hlavného jedla vrátane polievky a vhodného nealkoholického nápoja za stravné poukážky Dodávateľa v zmluvných stravovacích zariadeniach, ktoré prijímajú stravné poukážky Dodávateľa počas pracovného týždňa v čase minimálne od 11:00 do 14:00 hod., t.j. v čase určenom pre obedňajšiu prestávku v trvaní 30 minút. |
2. Každé stravovacie zariadenie, ktoré je v zmluvnom vzťahu s Dodávateľom, musí akceptovať platbu za konzumované jedlá a nápoje formou stravných poukážok Dodávateľa; mať viditeľne umiestnené logo alebo nápis, ktorý informuje o možnosti platby stravnou poukážkou Dodávateľa; umožňovať stravovanie zamestnancov v Bratislave. |
3. Dodávateľ bude dodávať Odberateľovi stravné poukážky do 24 hodín od odoslania Čiastkovej výzvy (ďalej "Objednávka"); ak bude Objednávka odoslaná Dodávateľovi v piatok, resp. v posledný pracovný deň v týždni, doručí Dodávateľ stravné poukážky Odberateľovi v najbližší pracovný deň. Plnenie sa uskutoční na základe Objednávok, v ktorých bude stanovené požadované mesačné množstvo stravných poukážok. V prípade zmeny nominálnej hodnoty stravných poukážok v priebehu kalendárneho roka bude táto zmena stanovená v Objednávke. |
4. Objednávky na dodanie stravných poukážok bude posielať Objednávateľ Dodávateľovi v podobe scanu v prílohe k e-mailu. |
5. Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla Objednávateľa prostredníctvom kuriéra. Miestom dodania je Bratislava. |
6. Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eur vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
7. Celková výška nákladov spojených s dodaním stravných poukážok pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu Dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dopravu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku spojeného s dodaním stravných poukážok sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti Rámcovej dohody. |
9. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v súlade so znením zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Nominálna hodnota stravnej poukážky nepodlieha dani z pridanej hodnoty. |
10. Objednávateľ má právo na zmenu požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas platnosti zmluvného vzťahu s Dodávateľom. Požadovanú zmenu vyjadrí vo vystavenej objednávke, kde uvedie novú nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
11. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
12. Celková cena, fakturovaná na základe jednotlivých Objednávok za dodané stravné poukážky, bude obsahovať: |
12.1 cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
12.2 cenu poplatku za poskytnuté služby |
12.3 DPH z ceny nákladov spojených s dodaním stravných poukážok, ak je Dodávateľ platiteľom DPH. |
13. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa Objednávok. |
14. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu so splatnosťou do 30 dní odo dňa doručenia faktúry, bezhotovostne - prevodným príkazom Objednávateľa na účet Dodávateľa. Platobná povinnosť Objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál preberacieho protokolu. |
15. Dodávateľ musí mať na svojej webovej stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení Dodávateľa. |
16. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu Rámcovej dohody do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
17. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží Objednávateľovi vzor ponúkanej stravnej poukážky so zapracovanými požiadavkami, vrátane spôsobu balenia. |
18. Objednávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody poskytne Dodávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Objednávateľa. Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmien kontaktných osôb sú zmluvné strany povinné informovať sa navzájom o tejto skutočnosti. |
19. Doručovanie stravných poukážok kuriérom do sídla Objednávateľa sa bude realizovať na základe záznamu o prevzatí (preberací protokol), ktorý bude dokladom k úhrade faktúry; na zázname musí byť uvedené: dátum odovzdania stravných poukážok, počet odovzdaných stravných poukážok, nominálna hodnota stravnej poukážky. Na zázname bude podpis odovzdávajúcej osoby, pečiatka Dodávateľa a podpis preberajúcej osoby za Odberateľa. |
20. Dodávateľ dodá Objednávateľovi stravné poukážky s platnosťou do konca aktuálneho kalendárneho roka najneskôr v novembri aktuálneho kalendárneho roka. |
21. Po uplynutí doby platnosti stravných poukážok má Objednávateľ právo vrátiť Dodávateľovi nepoužité stravné poukážky do konca januára kalendárneho roka, nasledujúceho po kalendárnom roku vyznačenom na stravných poukážkach ako rok platnosti stravných poukážok (bez storno poplatkov), resp. ich vymeniť za nové, s novou lehotou platnosti, resp. s novou nominálnou hodnotou v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
22. Dodávateľ je povinný spätne odobrať od Objednávateľa nespotrebované stravné poukážky najneskôr k dátumu ukončenia Rámcovej dohody a uhradiť Objednávateľovi čiastku rovnajúcu sa súčtu nominálnych hodnôt vrátených stravných poukážok. |
23. Zmluvný vzťah bude uzatvorený na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019. |
24. Požaduje sa, aby v momente uzavretia Rámcovej dohody mal Dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody uzavretej s Dodávateľom, ktorý v momente uzavretia Rámcovej dohody nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora alebo bol z neho vymazaný. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 31. januára roka, nasledujúceho po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | priebežne - jedenkrát do mesiaca na základe Objednávok (predpoklad: spolu 12 objednávok počas platnosti Rámcovej dohody) |
Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
32 500,00 ks
130 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2018 15:38
10.12.2018 16:00
10.12.2018 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2018 15:58 - Vstupná ponuka | 130 000,00 | € | Cena s DPH |
07.12.2018 20:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 997,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: