30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
43555811
Ľubica Jelačičová - Veľkoobchod OZ
Coburgova 84, Trnava, 91702, SVK
Dodávanie čerstvého ovocia a zeleniny pre stravovacie zriadenie 2019 Hlohovec
Ovocie, zelenina
Tovar, Služba
1. Dodávanie čerstvého ovocia a zeleniny pre stravovacie zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky čerstvého ovocia a zeleniny v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 28,2 | ||
Broskyne | kg | 11,28 | ||
Brokolica | kus | 9,4 | ||
Cesnak | kg | 13,16 | ||
Cibuľa | kg | 178,6 | ||
Cibuľa jarná | zväzok | 4,7 | ||
Citrón | kg | 1,88 | ||
Hrozno stolové biele | kg | 4,7 | ||
Hrozno stolové červené | kg | 4,7 | ||
Hrušky | kg | 37,6 | ||
Jablká (golden, Gala, čer, Idared, Jonagold) | kg | 81,78 | ||
Kapusta hlávková biela, červená | kg | 39,48 | ||
Kaleráb | kg | 1,88 | ||
Karfiol | kus | 14,1 | ||
Kel hlávkový | kg | 2,82 | ||
Mandarínky | kg | 18,8 | ||
Marhule | kg | 4,7 | ||
Mrkva | kg | 23,5 | ||
Nektárinky | kg | 4,7 | ||
Paprika (zelená, červená, žltá, PCR) | kg | 18,8 | ||
Paradajky | kg | 18,8 | ||
Petržlen | kg | 8,46 | ||
Pomaranče | kg | 18,8 | ||
Pór | kg | 0,94 | ||
Šalát ľadový | kus | 28,2 | ||
Uhorky šalátové | kg | 14,1 | ||
Zeler | kg | 10,34 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov | umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením |
Názov |
Na účely tejto zmluvy sa za zmluvný rámec pokladá Celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH. Za zmluvný rámec sa nepokladajú presné množstvá v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy:" (resp: Položky opisného formulára). Tieto presné množstvá jednotlivých druhov tovarov sú predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo množstvá jednotlivých zazmluvnených druhov tovarov objednávať podľa skutočnej potreby (väčšie ako aj menšie) |
Pri Rámcovej dohode - minimálne cena plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 25€ s DPH (nižšia len po vzájomnej dohode). |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov od zverejnenia zmluvy, maximálne však do 31.12.2019 |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 4 pracovných dní v čase od 7:15 do 13:00 od objednania tovaru. Prípadne podľa obojstrannej dohody. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody (s uvedením ich obchodného názvu). Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
V prípade nedodania tovaru v stanovenej (dohodnutej) dobe, je objednávateľ oprávnený objednaná tovar zakúpiť u iného dodávateľa. |
Ak dodávateľ 2 krát nedodá objednaný tovar alebo jeho časť v stanovenej (dohodnutej) dobe, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody. |
Celkové množstvá ("presná hod." v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky) jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predpokladané množstvo meniť podľa skutočnej potreby. |
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet čiastkovej výzvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru spôsobilé na prepravu dodávaného tovaru podľa zákona. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody. |
Pri dodaní tovaru prebehne fyzická kontrola /počet, sortiment/, na základe ktorého bude podpísané prevzatie tovaru oprávnenou osobou objednávateľa. Zoznam oprávnených osôb objednávateľa zašle objednávateľ dodávateľovi po doručení podrobného rozpočtu. |
Faktúra je splatná 30 dní odo dňa doručenia kupujúcemu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a súčasťou musí byť dodacie listy o dodanom predmete – príslušnom množstve tovaru a preberacie protokoly potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. |
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Sankcie za nedodržanie podmienok tejto rámcovej dohody sú stanovené Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska v čase vyhlásenia obstarávania. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Hlohovec - GPS súradnice 48°24'31.3"N 17°47'29.5"E (resp. 48.408696, 17.791525), Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
1 264,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2018 10:31
05.12.2018 10:33
05.12.2018 10:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2018 09:14 - Vstupná ponuka | 1 264,00 | € | Cena s DPH |
03.12.2018 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 264,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: