35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
36552119
PolyStar, s.r.o.
Slovenská 13 A, Nové Zámky, 94001, SVK
Odvoz a likvidácia infekčného zdravotníckeho odpadu
zdravotnícky odpad, nebezpečný, infekčný, likvidácia odpadu
Služba
1. 18 01 02 „ časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv okrem 18 01 03 „, kategória odpadu „O“ ostatný odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odber, preprava a zneškodňovanie nebezpečných a ostatných odpadov v zmysle zákona č.79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a podľa vyhl. MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 02 časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv | ton ročne | 0,1 | ||
Zhromažďovanie a odovzdávanie ostatných odpadov 18 01 02 – „Časti a orgány tiel“ zabezpečí pre odberateľa odpadov pôvodca odpadov v zberných nádobách (klinix box) v objeme minimálne 120 litorv | ks | 2 |
2. 18 01 03 „ odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným predpisom z hľadiska prevencie nákazy „, kategória odpadu „N“ nebezpečný odpad.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odber, preprava a zneškodňovanie nebezpečných a ostatných odpadov v zmysle zákona č.79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a podľa vyhl. MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 03 „ odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným predpisom z hľadiska prevencie nákazy „, kategória odpadu „N“ nebezpečný odpad. | ton ročne | 96 | ||
Pre zhromažďovanie nebezpečných odpadov 18 01 03 poskytne odberateľ odpadov pôvodcovi odpadov zberné nádoby o objeme 1100 litrov | ks | 7 |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu na dobu 12 mesiacov, s účinnosťou od 01.01.2019. |
Miesto plnenia a oprávnená osoba objednávateľa pre účely poskytovania tejto služby bude upresnená odberateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť triedenie, uloženie a označenie odpadov 18 01 02 a 18 01 03 podľa Katalógu odpadov v súlade s vyhláškou MŽP SR č.365/2015 i v súlade s Rozhodnutím Okresného úradu Bratislava, odbor starostlivosti o životné prostredie, ktorým bol pôvodcovi odpadov daný súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi. Každý obal zamestnanci objednávateľa viditeľne označia katalógovým číslom a kódom oddelenia, z ktorého odpad pochádza. Miesto uloženia nebezpečných odpadov objednávateľ označí identifikačným listom podľa požiadaviek zákona č.79/2015 Z.z. v z.n.p. |
Ak objednávateľ odpadov nezabezpečí triedenie, uloženie a označenie odpadov v predpísaných uzavretých obaloch tak, aby uložený odpad spĺňal podmienky na odber a zneškodnenie v súlade s bodom 2 tejto zmluvy, odberateľ odpadov nie je povinný ani oprávnený zabezpečiť odber, prevážanie, úpravu a následné zneškodnenie odpadov z miest plnenia. |
Objednávateľ sa zaväzuje s poukazom na požiadavky triedenia a ukladania odovzdávaných odpadov neprimiešavať do odovzdávaného odpadu aj iný odpad než je uvedený v bode 2, predovšetkým odpad s obsahom organických rozpúšťadiel, obalov znečistených škodlivinami, tlakových nádob a pod. Objednávateľ sa zaväzuje nezmiešavať spolu rôzne druhy a kategórie odpadu. Objednávateľ zodpovedá za označenie odpadu podľa druhu a kategórie. |
Odberateľ odpadov je oprávnený vykonávať náhodné kontroly plnenia dohodnutých zásad triedenia odpadov a to priamo u objednávateľa odpadov pri preberaní ako aj vo svojej prevádzke pred vlastným procesom zneškodňovania odpadu. |
V prípade zistenia porušenia zásad triedenia odpadov objednávateľom odpadov nie je odberateľ povinný od objednávateľa odpad odobrať, resp. odobratý odpad zneškodniť. |
Takýto odpad bude objednávateľovi vrátený odberateľom na náklady objednávateľa odpadov po predchádzajúcom písomnom oznámení a následnom preukázaní, že zo strany objednávateľa odpadov došlo k porušeniu podmienok dohodnutých v zmluve. |
Rovnako je oprávnený objednávateľ formou externého auditu vykonať u odberateľa odpadu kontrolu plnenia požiadaviek na zneškodňovanie odpadov dohodnutých v tejto zmluve, vyplývajúcich z legislatívy a zo súhlasov vydaných orgánmi štátnej správy pre dodávateľa. |
Odberateľ sa zaväzuje: |
A) Zabezpečiť odber, prepravu a zneškodňovanie odpadu katalógové číslo 18 01 02 a 18 01 03 v súlade s:- platnými všeobecne záväznými predpismi v odpadovom hospodárstve- podmienkami uvedenými v Rozhodnutí Okresného úradu Bratislava, odbor starostlivosti o životné prostredie, ktorými podmienil pôvodcovi odpadu platnosť súhlasu pre nakladanie s nebezpečným odpadom. |
Dopravu odpadov na zneškodňovanie odpadov vykonávať' dopravnými prostriedkami vyhovujúcim ustanoveniam všeobecne záväzných právnych predpisov o preprave nebezpečných vecí. |
Zabezpečiť plnenie predmetu zmluvy z dvoch (2) prevádzok objednávateľa, v intervaloch pravidelne 3x týždenne ( pondelok, streda, piatok ) systémom výmeny plných zberných nádob za prázdne. |
Predkladať objednávateľovi odpadov príslušnú dokumentáciu o nakladaní s odpadom v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodárstve : |
- Sprievodný list nebezpečných odpadov pre odpad katalógové číslo 18 01 03 |
- Doklad o skutočnej váhe zneškodneného odpadu katalógové číslo 18 01 03 iným spôsobom ako skládkovaním |
- Doklad potvrdzujúci, že odpad 18 01 02 amputáty a krvné konzervy boli zneškodnené spaľovaním |
Tieto doklady potvrdené všetkými subjektami, ktoré sa nakladania s odpadom zúčastňujú, bude odberateľ odpadu predkladať objednávateľovi spolu s účtovným dokladom – faktúrou najneskôr do šiestich kalendárnych dní po skončení mesiaca v ktorom sa odber uskutočnil, aby si mohol objednávateľ splniť nahlasovacie povinnosti voči orgánom štátnej správy. |
Odberateľ odpadu bude skutočne realizované plnenie predmetu zmluvy účtovať daňovým dokladom – faktúrou. Po realizácii plnenia predmetu zmluvy vystav odberateľ objednávateľovi faktúru a to pre odbery, prepravu a zneškodňovanie nebezpečného odpadu uskutočnené za kalendárny mesiac. |
Podkladom na vystavenie faktúry sú potvrdené Sprievodné listy nebezpečných odpadov, doklady o skutočnej váhe zneškodňovaného odpadu, príp. ďalšie potvrdené doklady, ktoré bude potrebné vystaviť pri nakladaní s odpadmi v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodrástve. |
Ak po doručení faktúry objednávateľ zistí nezrovnalosti medzi fakturovanou sumou a množstvom odobraného odpadu podľa príslušných sprievodných listov,resp. iné chyby v obsahu doručenej faktúry, je oprávnený faktúru vrátiť odberateľovi s uvedením dôvodu jej vrátenia. Odberateľ je povinný zabezpečiť opravu faktúry a opätovne ju doručiť objednávateľovi. |
Objednávateľ uhradí odberateľovi faktúru v lehote 30 dní od doručenia faktúry. Po dobu odo dňa vrátenia faktúry na opravu alebo doplnenie odberateľovi, až do dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi, neplynie lehota splatnosti faktúry podľa predchádzajúceho bodu. Táto začína plynúť odo dňa nasledujúceho po riadnom doručení opravenej faktúry objednávateľovi. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Odberateľ odpadov z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (20 %), pričom fakturácia zo strany Odberateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (20 %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Odberateľ je oprávnený v prípade omeškania objednávateľa s dohodnutým termínom platieb za poskytnutie služby ktorá je predmetom zmluvy, uplatniť si voči objednávateľovi úrok z omeškania podľa obchodného zákonníka. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade omeškania s odberom odpadu o viac ako 2 dni oproti harmonogramu zabezpečiť odber odpadu, ktorý je predmetom tejto zmluvy inou organizáciou a preukázateľné náklady spojené s týmto odberom si uplatniť voči odberateľovi. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy pri závažnom porušení zmluvných podmienok dodávateľom, v prípade, ak odberateľ ani napriek predchádzajúcemu písomnému upozorneniu zo strany objednávateľa a následnom preukázaní konkrétneho závažného porušenia zmluvných podmienok, nepristúpi k riadnemu plneniu povinností v zmysle zmluvy najneskôr do dvadsať ( 20 ) dní odo dňa obdržania písomného upozornenia a následného preukázania konkrétneho závažného porušenia zmluvných podmienok. |
Za závažné porušenie zmluvných podmienok strany považujú : |
a) opakované, (najmenej 3x) nedodržanie harmonogramu odberu nebezpečného odpadu v dohodnutých miestach, okrem prípadov, ak ku zmene harmonogramu odberu dôjde na základe predchádzajúcej telefonickej alebo písomnej dohode zmluvných strán |
b) opakované, najmenej (3x) zneškodnenie nebezpečných odpadov v rozpore s platnou legislatívou SR a ustanoveniami tejto zmluvy |
c) opakované (najmenej 3x) zistenie nezrovnalostí fakturovanej sumy odberu oproti skutočne odobratému odberu podľa sprievodných listov a ostatných dokladov o skutočnej váhe zneškodneného odpadu. |
Odstúpením od zmluvy vzájomný záväzkový právny vzťah účastníkov zmluvy zaniká dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
Práva a povinnosti strán, ktoré nie sú dohodnuté v obsahu týchto osobitných podmienok sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu týchto osobitných požiadaviek na plnenie, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné. |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Odberateľa predložiť nasledovné doklady prostredníctvom pošty, alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu : |
a) Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy. |
b) Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
c) Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade splatnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
d) štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s odberateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že odberateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví odberateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví odberateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností zo strany odberateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal odberateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane odberateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č.315/2016Z.z. účinného od 1.februára 2017, zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s odberateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Názov | Upresnenie |
Predpokladané množstvo odpadu za 12 mesiacov | 96 000 kg |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2019 10:06 — 31.12.2019 00:00
96 000,00 kg
95 280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2018 10:11
06.12.2018 10:07
06.12.2018 10:22
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2018 13:32 - Vstupná ponuka | 95 000,00 | € | Cena bez DPH |
04.12.2018 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: