35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
47127643
eDocu a.s.
Sliačska 1/D, Bratislava, 83102, SVK
Čítačky čiarových kódov pre inventarizáciu majetku
čítačka, invertarizácia majetku
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je dodanie aplikačného programu na evidenciu majetku pomocou čiarových kódov, s tým súvisiacich služieb a dodanie s tým súvisiaceho tovaru bližšie špecifikovaných nižšie.
|
|
---|---|
Funkcia |
Minimálne požiadavky na aplikáciu: |
• podpora 1D/2D kódov; |
• možnosť členenia majetku do viacerých úrovní; |
• názvy a počty úrovní musia byť konfigurovateľné; |
• možnosť evidencie veľkého množstva majetku |
• podpora fotenia majetku pomocou mobilného terminálu počas inventúry |
• pridávanie poznámok počas inventúry |
• prenos súborov do terminálu a z terminálu pomocou USB, WiFi a Bluetooth |
• prihlasovanie obsluhy a zaznamenávanie úkonov pre ďalšie vyhodnotenie |
• vykonávanie inventúry s využitím viacerých terminálov |
• evidovanie presunov majetku |
Podporované platformy: Android 7.0 a vyššie aj OS Win CE, OS Win Mobile |
SW časť pre Mobilné zariadenia: •Android aplikácia pre mobilné terminály – v zmysle vyššie uvedenej špecifikácie •Licencia pre Android aplikáciu •Ročná údržba softvéru |
HW časť pre Mobilné zariadenia: Terminál (19 ks), minimálna požadovaná konfigurácia: - Minimálne 2GB RAM/16GB Flash - 2D Imager, WLAN (802.11 a/b/g/n/ac/d/h/i/r), NFC, Android 7.0 a vyššie, Bluetooth v 4.1 class 2 - displej: min. 5" s HD rozlíšením (1280 x 720) - procesor: min 1.8 GHz, šesťjadrový 64-bit - batéria: min. 4300 mAh - IP krytie: IP65 a IP67 podľa príslušnej špecifikácie IEC - odolnosť voči pádu z min 1,2 m • Nabíjacia stanica pre Terminál, USB/nabíjanie •Minimálne 24 mesačná záruka podľa vyššie uvedenej definície pre terminál |
Inštalácia a prepojenie so systémom SAP: •Inštalácia a konfigurácia systému v nevyhnutnom rozsahu pre potreby objednávateľa, • Zaškolenie pracovníkov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu v mieste objednávateľa • Súčinnosť pri tvorbe interface s napojením na SAP podľa požiadaviek integrátora do SAP |
Konfigurácia zariadení: Možnosť automatizovaných hromadných nastavení a inštalácií SW aplikácií bez potreby aplikácií tretích strán. |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2.Aplikačný program musí byť prepojený so SAP systémom používaným objednávateľom. Systém musí fungovať ako mobilná nadstavba informačného systému SAP. Hlavné menu aplikácie musí obsahovať výber z min. štyroch možností (majetok, inventúra, import, export). |
3.Objednávateľ požaduje dodávku tovaru podľa vyššie uvedenej špecifikácie, vrátane zaškolenia obsluhy a zároveň musia byť v navrhnutej cene zahrnuté všetky činnosti a práce spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky v určenom mieste realizácie premetu zákazky. |
4.Objednávateľ zároveň požaduje:• minimálne 2 ročnú záruku na dodané hardvérové zariadenie a príslušenstvo k nim,• minimálne 2-ročnú záruku na bezplatnú opravu zariadenia, • záruku na opravu zariadenia do 3 pracovných dní nasledujúcich po dni jeho doručenia alebo zapožičanie náhradného zariadenia s rovnakou špecifikáciou, • vykonanie ročnej údržby softvéru a dostupných aktualizácií počas trvania záruky zariadení, |
• predložiť doklad o oprávnení vykonávať servisnú činnosť dodávaných mobilných ručných terminálov, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, • predložiť podrobný položkovitý zoznam predmetu zmluvy, vrátane jednotkových cien do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, |
5.Objednávateľ požaduje kompatabilitu predmetu zákazky so systémom SAP, v prípade nesplnenia tejto požiadavky, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť a dodávateľ je povinný vrátiť cenu za predmet zákazky v plnom rozsahu objednávateľovi. |
6.Objednávateľ požaduje predložiť zoznam zodpovedných zamestnancov, ktorí budú zodpovední za plnenie predmetu zmluvy s uvedením telefonického a emailového kontaktu v lehote do 3 pracovných dni odo dna nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
7.Objednávateľ požaduje dodanie do 30 dní odo dňa účinnosti. |
8.Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči dodávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
9.Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
10.Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
11.Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
12.V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom zmluvy, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade: a) porušenia povinností poskytovateľa podľa bodu 9,10,11,12 tohto oddielu b) ak sa poskytovateľa stane dlžníkom poistného na zdravotné poistenie, ktoré je povinný v zmysle príslušných právnych predpisov platiť objednávateľovi, |
c) ak právnickej osobe poskytovateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov, d) dňom právoplatného rozhodnutia registrujúceho orgánu o pokute uloženej poskytovateľovi podľa § 13 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora, |
13.V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe tejto zmluvy, o čom vyhotovia písomný protokol |
14.Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
15.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a predávajúci už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, |
zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšiu cenou. |
16.Nepredloženie dokladov, považovaných vo vyššie uvedených bodoch bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
17.Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Mamateyova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
13.12.2018 08:00 — 14.01.2019 14:00
1,00 súbor podľa Technickej špecifikácie
44 850,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2018 10:06
06.12.2018 10:00
06.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2018 14:58 - Vstupná ponuka | 44 850,79 | € | Cena s DPH |
05.12.2018 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 640,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: