30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
44387598
TOP SERVIS IT a.s.
Krajná 10, Bratislava, 82104, SVK
Servis fotokopírovacích strojov
Servis fotokopírovacích strojov TOSHIBA 165, 3511, 167, 167s, 350, 307
Služba
1. Servis fotokopírovacích strojov Toshiba
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toshiba e Studio 165 | ks | 1 | ||
Toshiba e Studio 167 | ks | 1 | ||
Toshiba e Studio 167 s príslušenstvom | ks | 3 | ||
Toshiba e Studio 3511 | ks | 2 | ||
Toshiba e Studio 307 | ks | 1 | ||
Toshiba e Studio 350 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odstránenie porúch, na základe diagnostiky | Počas celej doby platnosti zmluvy |
Vyčistenie zariadení. | Počas celej doby platnosti zmluvy |
Názov |
Cena predmetu zákazky bude konečná vrátane všetkých úkonov na poskytnutie uvedenej služby a nákladov na dopravu. |
Objednávateľ požaduje dodávku nových, originálnych náhradných dielov výrobcu stroja. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky TOSHIBA. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný cenový rozpis za každý fotokopírovací stroj samostatne, s uvedením náhradných dielov, označený príslušným poradovým číslom, uvedeným v tomto zozname a to najneskôr do 2 pracovných dní od podpisu zmluvy |
Vrátane dopravy a inštalácie v mieste plnenia. |
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb a použitých náhradných dielov s uvedením množstva a dátumu poskytnutia služby. Protokol o poskytnutí objednanej služby potvrdený podpisom zástupcu objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
07.12.2018 09:00 — 11.12.2018 18:29
9,00 ks
1 783,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2018 08:24
04.12.2018 09:00
05.12.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2018 13:05 - Vstupná ponuka | 1 783,33 | € | Cena bez DPH |
30.11.2018 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 783,33 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: