00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
22679057
Viliam Turan TURANCAR
Bratislavská 29/466 , Nitra, 94901, SVK
Autobusová preprava osôb
Preprava, autobus
Služba
1. Autobusová preprava osôb
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie autobusovej dopravy osôb s vodičom podľa presne určenej trasy s dohodnutým časovým harmonogramom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet prepravovaných osôb | osoba | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- termín cesty: | 14.12.2018 (piatok) |
- trasa cesty: | Zvolen - Bratislava - Zvolen |
- pristavenie autobusu a nástup cestujúcich: | cca o 6.30 hod. Zvolen (presná adresa pristavenia a podrobnejšie informácie o programe budú oznámené zazmluvnenému dodávateľovi) |
- predpokladaný časový harmonogram: 14.12.2018 (piatok) | cca 10:30 hod. príchod do Bratislavy (Rozhlas a televízia Slovenska, Mlynská dolina) |
- | cca 17.00 odchod z Bratislavy |
- | cca 20.00 hod. príchod do Zvolena |
- požiadavky na autobus a jeho vybavenie: | vek autobusu nepresiahne 10 rokov, autobus bude k dispozícii počas celej doby poskytovanej služby, úložný priestor na batožinu zodpovedajúci počtu prepravovaných osôb |
- | vozidlo v čase prepravy musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole, dobrý technický stav vozidla, funkčnú klimatizáciu, funkčné vykurovanie, funkčné bezpečnostné pásy |
- požiadavky na vodiča/posádku: | spôsobilá posádka (vodiči/vodič) s príslušnou odbornou spôsobilosťou na výkon požadovanej služby, slušné vystupovanie |
- požiadavky na poskytovateľa služby: | poskytovateľ musí mať oprávnenie vykonávať cestnú motorovú dopravu – vnútroštátnu a medzinárodnú autobusovú dopravu |
- | poskytovateľ musí mať v čase vykonávania prepravy platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie vozidla |
Názov |
Celková cena tejto zmluvy je konečná a zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s prepravou tam a späť (pristavenie vozidla, naloženie a vyloženie osôb, stojné, PHM, mzdové náklady vodiča, povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie, parkovné a diaľničné poplatky, resp. náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, náklady súvisiace s údržbou a opotrebovaním vozidla a i.). |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: kontaktnú osobu dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, jeho telefonický a e-mailovým kontakt, typ a špecifikáciu autobusu, ktorý bude použitý na túto prepravu. Následne si zmluvné strany vzájomne odsúhlasia všetky požiadavky predmetu zmluvy. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí, aby vodič zaparkoval vozidlo na mieste pristavenia tak, aby bolo zabezpečené bezpečné nastúpenie/vystúpenie a zhromaždenie prepravovaných osôb dopravy mimo cestnej komunikácie. |
Dodávateľ je povinný vyslať v prípade poruchy náhradné vozidlo minimálne rovnakých parametrov najneskôr do 2 hod. od nahlásenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Dodávateľ zabezpečí, aby počas prepravy na dlhšie vzdialenosti boli dodržiavané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy a na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny. |
Dodávateľ zodpovedná za to, že počas celej doby poskytovanej služby budú dodržané všetky legislatívne, technické a bezpečnostné predpisy vzťahujúce sa na poskytovanú službu. |
Dodávateľ zabezpečí na prepravu profesionálnych vodičov, z ktorých každý je držiteľom vodičského preukazu triedy D a musí spĺňať požiadavky na psychologickú a zdravotnú spôsobilosť podľa platnej legislatívy pre vodičov autobusov, ako aj všetky ďalšie tu neuvedené požiadavky podľa platnej legislatívy pre poskytovanú službu. Doklady potvrdzujúce citovanú spôsobilosť musí mať vodič pri sebe. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo stornovať (zrušiť) objednávku, a to najneskôr 48 hodín pred začiatkom plánovanej prepravy a túto skutočnosť oznámi bez zbytočného odkladu kontaktnej osobe elektronicky (e-mailom) aj telefonicky. Pri stornovaní objednávky v uvedenej lehote dodávateľ sa zaväzuje, že nebude objednávateľovi účtovať storno poplatok. |
Dodávateľ má nárok na úhradu odplaty výlučne za prepravu z miesta pristavenia (mesto Zvolen) do cieľového miesta a naspäť na miesto pristavenia. Dodávateľ nemá nárok na úhradu prepravy, ktorú s dopravným prostriedkom vykonal preto, aby ho pristavil na miesto pristavenia. |
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Objednávateľ je povinný zaplatiť dodávateľovi odplatu za poskytnutie služby na základe ním vystavenej faktúry, ktorú dodávateľ vystaví do 7 dní odo dňa vykonania skutočnej prepravy. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Objednávateľ preddavky neposkytuje. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť zástupcom Objednávateľa potvrdený rozsah poskytnutých služieb s uvedením jednotlivých trás prepravy a počtu prejazdených kilometrov. |
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví prepravovaných osôb alebo na prepravovanej batožine, ktorá vznikne počas ich prepravy jeho zavinením. |
Objednávateľ zodpovedá za škodu spôsobenú na dopravnom prostriedku prepravovanými osobami. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
14.12.2018 06:00 — 14.12.2018 20:00
1,00 služba
675,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2018 15:30
04.12.2018 10:00
04.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2018 09:49 - Vstupná ponuka | 675,00 | € | Cena s DPH |
04.12.2018 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 672,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: