36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Multifunkčné zariadenie
multifunkčné zariadenie, laserová tlačiareň
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie OKI MC853dn alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie OKI MC853dn alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcie | tlač, kopírovanie, skenovanie, faxovanie |
Formát papiera | A3, A4 |
Rýchlosť čiernobielej a farebnej tlače | A4 23 str./min; A3 13 str./min |
Automatická duplexná jednotka | áno |
Ovládací panel LCD | áno |
Kopírovanie | rýchlosť kopírovania min. 23 str./min farebne/čiernobielo, rozlíšenie min. 300/600 dpi |
Rozlíšenie skenovania | min. 600 x 600 dpi, rýchlosť skenovania 50 str./min, vstup dokumentov cez automatický duplexný podávač dokumentov na min. 100 listov, Formáty: PDF/High compression PDF/Secure PDF, TIFF, JPEG, XPS |
Rozhranie | Zariadenie USB 2.0, 10/100/1000 Ethernet, 2x hostiteľský port USB, bezdrátová sieť 802.11a/b/g/n (volitelne), |
Kompatibilita s OS | Windows 7 (32-bit & 64-bit) a vyšší |
Súčasťou balenia je napájací kábel | áno |
Záruka | min. 24 mesiacov On-Site, servisné zásahy bude vykonávať len autorizované servisné stredisko výrobcu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena v sebe zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia predmetu plnenia, balenie, prípadné poistenie prepravy a clo. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Uviesť celkovú (konečnú) cenu v Eur za celý predmet zákazky (uviesť sadzbu bez DPH/s DPH). |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta a zároveň predloží objednávateľovi e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktoré je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletného tovaru, neprevziať takýto tovar. |
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie. |
Pokiaľ objednávateľ preukáže, že predkladaný tovar nespĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra, ktorú dodávateľ doručí spolu s tovarom na miesto plnenia. Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Zároveň dodávateľ doručí aj Dodací list. |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, originálne zabaleného a nepoužitého tovaru. |
Ekvivalenty sú prípustné. |
Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
06.12.2018 14:00 — 11.12.2018 14:00
1,00 ks
1 698,21
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2018 17:05
04.12.2018 10:00
04.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2018 17:30 - Vstupná ponuka | 1 680,00 | € | Cena s DPH |
29.11.2018 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 679,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: