30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35787546
ANECT a.s.
Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK
Hardvérový firewall
Firewall, ASA, bezpečnosť, security, VPN
Tovar, Služba
1. Hardvérový firewall
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky/zmluvy je dodávka výkonného hardvérového firewallu určeného pre veľké organizácie vrátane dopravy na miesto plnenia, vykládky do určených priestorov v mieste plnenia, jeho implementácie, servisnej podpory (po dobu 36 mesiacov)vrátane výmeny hardvéru, zaškolenie obsluhy zariadenia, dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručných opráv do 48 hodín počas 24 mesačnej záručnej doby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Hardvérový firewall | ks | 2 | ||
1.1.1 Priepustnosť firewallu | Gbps | 4 | ||
1.1.2 Priepustnosť voliteľnej funkcionality NG IPS | Mbps | 1 300 | ||
1.1.3 Priepustnosť voliteľnej funkcionality NG IPS (Transakčná priepustnosť) | Mbps | 850 | ||
1.1.4 Sieťová konektivita metalických portov | GbE | 8 | ||
1.1.5 Počet firewall spojení | počet | 1 000 000 | ||
2.1 Implementácia nových firewall zariadení a úprava pravidiel s existujúcimi sieťovými bezpečnostnými zariadeniami na ochranu vonkajšieho perimetra Cisco IRON Port C370, IronPOrt S370 a Catalyst C6509E | súbor | 1 | ||
1.3. Servisná podpora od výrobcu 8x5xNBD na obdobie 36 mesiacov, vrátane výmeny hardvéru | súbor | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Voliteľná podpora VPN | |
Podpora vysokej dostupnosti | v režimoch A/A alebo A/S |
Firewall osadený SSD diskom pre účely NextGen Firewall funkcionality | |
Možnosť rozšíriť o ďalších min. 6 GbE portov | metalických alebo optických SFP portov |
Možnosť rozšíriť o aplikačný firewall s hĺbkovou inšpekciou až na L7 úrovni | |
Podpora IKEv1 aj IKEv2 | |
Podpora SHA-2 (256, 384 aj 512 bitový hash) | |
Podpora dvojfaktorovej autentifikácie | |
Voliteľná podpora virtuálnych firewallov | |
Podpora riadenia systémových zdrojov a dedikovanie systémových prostriedkov pre každý virtuálny firewall | |
Podpora transparentného režimu | |
Podpora „identity-based“ firewall | |
Podpora IPv6 a filtrovanie IPv6 prevádzky | |
Natívna podpora IPv6 pre IPSec a SSL VPN | |
Podpora IPv4 NAT | |
Podpora NAT64 | |
Podpora OSPFv2 aj OSPFv3 | |
Podpora SNMPv2c a SNMPv3 | |
Podpora NTP | |
Podpora RADIUS a LDAP | |
Podpora QoS funkcií | min.: policing, shaping, priority queueing |
Ochrana proti DoS útokom | min.: Smurf, Fraggle, WinNuke, Ping of Death, Tear Drop, invalid TCP flag a ďalších |
Filtrovanie Java/ActiveX a SQL injection | |
Podpora inšpekcie min. týchto protokolov | DNS, FTP, H.323, HTTP, ICMP, LDAP, SIP, SMTP/ESMTP |
Ochrana proti IP Spoofing | |
Podpora PIM-SM | |
Podpora IGMPv2 alebo IGMPv3 | |
Podpora IEEE 802.1q | |
Podpora vstavaného nástroja na monitorovanie dátových tokov | |
Nastavovanie parametrov jednotlivých spojení - minimálne: | max. počet spojení jedného klienta |
- | max. počet „embryonic“ spojení jedného klienta |
- | nastavenie doby trvania jednotlivých spojení jedného klienta |
Podpora TCP normalizácie (kontrola protokolu TCP na zhodu so štandardom) | |
Požadovaná je servisná podpora od výrobcu na 36 mesiacov 8x5xNBD, vrátane výmeny hardvéru. | |
Implementácia nových firewall zariadení s existujúcimi sieťovými bezpečnostnými zariadeniami na ochranu vonkajšieho perimetra objednávateľa (Cisco IRON Port C370, IronPOrt S370 a Catalyst C6509E). | |
Úprava pravidiel na zariadení Cisco IRON Port C370, IronPOrt S370 a Catalyst C6509E | |
Doprava a vykládka v mieste plnenia na určené miesto v priestoroch objednávateľa. | |
Záručná doba min. 2 roky, doba záručnej opravy do 48 hodín. | Požiadavky na záručné opravy sa budú uplatňovať e-mailom resp. telefonicky na e-mailovej adrese alebo telefónnom čísle uvedenom v bode 1 Článku III |
- | časti Osobitné požiadavky na plnenie. Záručné opravy sa budú vykonávať v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (uvedenom v bode 5 Článku III časti Osobitné požiadavky na plnenie). |
- | Ak lehota nástupu na záručnú opravu pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, termín nástupu na záručnú opravu je najbližší nasledovný pracovný deň. |
Názov |
I. CENA: |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky 1.1 až 1.3. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (dodávka, doprava a vykládka zariadení do určených priestorov v miestach plnenia určených objednávateľom, implementácia, servisná podpora (po dobu 36 mesiacov) vrátane výmeny hardvéru, zaškolenie obsluhy zariadenia, dodanie užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a vykonávanie záručných opráv do 48 hodín počas minimálne 24 mesačnej záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, |
platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a emailovú adresu na hlásenie porúch a oznamovanie požiadaviek na záručné opravy v rámci minimálne 24 mesačnej záručnej doby. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava). |
3. Objednávateľ zašle dodávateľovi do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy kontaktný e-mail, na ktorý dodávateľ zašle cenovú kalkuláciu a ďalšie doklady požadované v tejto časti zmluvy a zároveň uvedie e-mailovú adresu na elektronické zasielanie faktúr. |
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky najneskôr do 20 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
5. Dodanie predmetu zákazky bude v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00 h). |
6. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
7. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
8. Vzhľadom k tomu, že konkrétne rozširované zariadenie je možné rozšíriť len originálnymi rozširujúcimi modulmi, objednávateľ požaduje originálne rozširujúce moduly podľa uvedenej špecifikácie. |
9. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a / alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
10. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky / zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na záručnú opravu do 48 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom e-mailom, resp. telefonicky na e-mailovú adresu resp. telefónne číslo dodávateľa v súlade s bodom 1 článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
13. Nahlasovanie požiadaviek na záručné opravy/hlásenie poruchy dodávateľovi bude v pracovných dňoch od 7,00 h do 16,00 h elektronicky (e-mail) resp. telefonicky na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom III., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie. |
14. Záručné opravy sa budú vykonávať v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa. Ak lehota nástupu na záručnú opravu podľa bodu 12. článku III. časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, termín nástupu na záručnú opravu je najbližší nasledovný pracovný deň. |
15. Súčasťou požiadaviek na záručnú opravu/ hlásení o poruche alebo bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zmluvy, predbežný rozsah poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy. |
16. Dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na záručnú opravu/hlásenie o poruche do 1 hodiny od jej nahlásenia. |
IV. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za dodávku plnenia pre položky č. 1.1 a 1.2, uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu – Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy podpísaním protokolu o dodávke a implementácii riešenia oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Cena za poskytovanie servisnej podpory t. j. za položku označenú č. 1.3, uvedenú v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy bude fakturovaná ročne. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie prvej faktúry za prvé ročné obdobie dňom podpísania protokolu o dodávke a implementácii riešenia v alikvotnej cene položky č. 3 uvedenej v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy. Faktúru na |
ďalšie ročné obdobie dodávateľ vystaví v alikvotnej cene najneskôr do piateho dňa prvého mesiaca po ukončení príslušného roka poskytovania servisnej podpory. Na účely tejto fakturácie sa rokom rozumejú 12 po sebe nasledujúcich mesiacov. Akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou tejto faktúry. |
4. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
6. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
7. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 222/2004 Z. z."). V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň |
povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z .z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje |
je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, |
2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť od dodávateľa kópiu platného certifikátu 1 experta CCNP Security - Cisco Certified Network Professional Security a 1 experta CCNP Routing / Switching - Cisco Certified Network Professional (môže byť 1 osoba), ktorý/í bude/ú garantom/mi prípadných opráv počas záručnej doby a to do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, inak má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť, pričom ide o podstatné porušenie zmluvy. |
3. Z dôvodu, že sa jedná o implementáciu nových firewall zariadení s existujúcim sieťovými bezpečnostnými zariadeniami na ochranu vonkajšieho perimetra objednávateľa, dodávateľ zabezpečí inštaláciu a úpravu pravidiel na zariadení Cisco IronPort C370 , Cisco IronPort S370 a Cisco Catalyst 6509E. |
4. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
6. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
10.12.2018 08:00 — 08.01.2019 14:00
1,00 cena celkom
57 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2018 13:59
04.12.2018 11:30
04.12.2018 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2018 12:32 - Vstupná ponuka | 57 600,00 | € | Cena s DPH |
04.12.2018 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 529,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: