00318001
Mesto Bojnice
Sládkovičova 1, Bojnice, 97201, SVK
47529938
Copia Slovakia, s.r.o.
Horná 16, Banská Bystrica, 97401, SVK
Zázemie pre učiteľa
Zázemie pre učiteľa, počítačové zariadenia
Tovar, Služba
1. Zázemie pre učiteľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zázemie pre učiteľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zázemie pre učiteľa | kus | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | 15.6" FHD i5-7200U /256SSD RAM 8GB, SSD disk , optická mechanika USB, USB 3.0, USB klávesnica a myš, OS. WIN, display min 15,6" LCD, VGA, HDMI konektory. |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný doručiť do 5 dní od uzavretia zmluvy dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa . |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak dodávateľ predložil ponuku ako neplatca DPH, potom prehlasuje, že predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná a v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH bude predložená cena považovaná za cenu vrátane DPH. Prehlásenie sa požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní všetkým kontrolným subjektom, kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním plnenia bude zo strany Objednávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom, ktoré Objednávateľ v zmysle čl. 6.3.1 „Trhového poriadku“ OPET oprávňuje omeškané Plnenie odoprieť a neprevziať, V takomto prípade je tiež Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
02.01.2019 12:10 — 30.08.2019 12:10
1,00 celkom
1 234,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2018 12:17
04.12.2018 10:00
04.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2018 15:15 - Vstupná ponuka | 1 233,60 | € | Cena s DPH |
04.12.2018 04:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: