17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
31428819
MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.
Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK
Mlieko a mliečne výrobky
mlieko, jogurt, smotana, maslo, syr, tvaroh, bryndza, termix
Tovar, Služba
1. Mlieko a mliečne výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet obstarávania je určený na zabezpečenie stravovania pacientov a zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
bryndza plnotučná 1 kg | kg | 240 | ||
jogurt biely, smotanový, bal. : min. 145 g | ks | 10000 | ||
jogurt ovocný, smotanový, bal. : min. 145 g | ks | 32000 | ||
majonéza (balenie: 1 kg až 10 kg) | kg | 5 | ||
maslo čerstvé, vyrobené z lahodnej smotany, množstvo mliečneho tuku najmenej 82%, balenie: 100 g až 250g | kg | 1300 | ||
maslo rastlinné Hella mini omega 3 /Hügli/ alebo ekvivalent, bal.: 20 g/ ks | ks | 200000 | ||
mini maslo, živočíšny tuk, bal.: 20 g | ks | 10000 | ||
mlieko polotučné trvanlivé 1,5% bal.: 1 L | ks | 80000 | ||
mlieko plnotučné trvanlivé 3,5%. bal.: 1 L | ks | 7000 | ||
mliečna ryža, rôzne príchute, min. 175 gr | ks | 1000 | ||
rastlinná tuková nátierka s obsahom tuku 70% vhodná na teplú aj studená kuchyňu, vitamíny A,D3,E bal.: min. 400g | ks | 700 | ||
živočíšna smotana na šľahanie a varenie - obsah tuku min 33% bal.:1 L | ks | 2000 | ||
smotana kyslá 15% , bal.: min. 180 gr | ks | 7100 | ||
syr tvrdý, prírodný, polotvrdý, zrejúci, plnotučný syr, vhodný na vyprážanie, tuk v sušine min. 45%, sušina najmenej 56% hmotnosti. | kg | 1700 | ||
syr údený 1kg (tuk min. 45%) | kg | 15 | ||
syr s modrou plesňou (Niva alebo ekvivalent) | kg | 25 | ||
syr tofu biele, bal.: 150 g | kg | 10 | ||
syr tavený bal.: min. 140 g, 8 ks/krab., (obsah sušiny min. 34%, obsah tuku v sušine min. 45%) | ks | 5400 | ||
syrokrém neochutený bal. : 150 gr 3ks/krab. (tuk min. 7%, tuk v sušine 45%) | ks | 6000 | ||
syr Bambíno, balenie 100 g (tavený syr v črievku, sušina najmenej 34%, tuk v sušine 45%), alebo ekvivalent | ks | 3700 | ||
tatárska omáčka porciovaná, bal.: 50 ml | ks | 3000 | ||
termix ovocný (rôzne príchute) bal: 90g | ks | 22000 | ||
tvaroh (jemne hrudkovitý, konzumný, polotučný mliečny výrobok, kyslo-mliečnej chuti, čerstvý-nevyzretý syr, vyrobený z tepelne ošetreného kravského mlieka, dodávaný v min. 1000 g baleniach) | kg | 1120 | ||
tvaroh jemný - krémový, bal.: 250 g | kg | 200 | ||
mlieko acidofilné min 3 %, bal.: min. 200 ml (zakysanka, acidko alebo ekv.) | ks | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Množstvá sú určené od počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie množstva je prípustné za dodržania celkovej ceny zákazky. |
Vyznačené údaje na obale v prípade baleného tovaru | obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby |
Názov |
1. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
2. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a do 5 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. V prípade ekvivalentu sa požaduje predložiť u ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa. |
5. POZOR!!! Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
6. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa,pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. V prípade mimoriadnej potreby ako napr. nepredvídané navýšenie počtu stravníkov, resp. pacientov, kupujúci požaduje dodávky aj 2-krát denne. |
7. Dodávky tovaru sa budú realizovať denne v pracovných dňoch v sortimente a množstve, ktorý sa objednal. Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo e-mailovej objednávky. |
8. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13:00 hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
9. Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý a čerstvý tovar. Cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa /doprava, balenie, atď./ |
10. Na dodávku mliečnych výrobkov je zriadené v našej organizácii jedno samostatné odberné miesto, ale evidenčne vykazujeme 2 samostatné odberné čísla. Na základe uvedeného požadujeme vyhotovovať objednávky, DL a faktúry zvlášť, pre každé odberné číslo. Podrobnosti budú vysvetlené úspešnému uchádzačovi. |
11. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je izotermické a strojovo chladené a je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín. |
12. Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mech poškodenia a kontaminácie. |
13. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
15. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.Objednávateľ je oprávnený so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy. |
16. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
17. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
18. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií v zložení: meno, priezvisko, e-mail, tel. číslo. |
19. Zmena sadzby DPH sa nebude považovať za zvýšenie ceny. Zmena dohodnutých cien smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade „akcií“ na predaj niektorého zo sortimentov tovarov u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania rámcovej dohody, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
20. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne ešte v deň dodávky tovaru, alebo do nasledujúceho dňa do 8,00 hod. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od zaslania reklamácie dodávateľovi a kvantitatívne vady do dvoch hodín od zaslania reklamácie dodávateľovi. |
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
22. Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne alebo telefonicky a následne písomne. |
23. Dodávaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby. |
24. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru. |
25. Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení Výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
26. Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
27. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu pred termínom dodania najneskôr do 8,00 hod. v deň dodania tovaru telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
28. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. |
29. „V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako “nižšia cena”) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, |
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
30. Okamžité odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie bodov 1,2,3,4,7 a 29 Osobitných požiadaviek na plnenie Zmluvy. |
31. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
32. V prípade, ak ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
33. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
34. V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojím zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený. |
Slovenská 11A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
126 197,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2018 14:36
03.12.2018 09:45
03.12.2018 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2018 08:29 - Vstupná ponuka | 125 999,00 | € | Cena bez DPH |
03.12.2018 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 115 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: