00164712
Slovenská národná galéria
Riečna 1, Bratislava - Staré Mesto, 81513, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
zabezpečenie stravovania, stravné lístky, dodanie stravných poukážok
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení takéto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z.z. zákonníka práce.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej poukážky | Eur | 3,60 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 43750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka v papierovej podobe obsahuje | názov a logo Dodávateľa |
Stravná poukážka v papierovej podobe obsahuje | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením platnosti |
Stravná poukážka v papierovej podobe musí byť chránená proti zneužitiu a falšovaniu | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Balenie stravných poukážok | v bločkoch alebo hárkoch |
Názov |
Vrátane dopravy |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla Objednávateľa. Miestom dodania je Bratislava |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do troch pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Podanie čiastkovej objednávky na dodanie stravných poukážok zadá Objednávateľ e-mailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa |
Každé zmluvné stravovacie zariadenie, ktoré je v zmluvnom vzťahu s Dodávateľom, musí akceptovať platbu za konzumované jedlá a nápoje formou stravovacích poukážok Dodávateľa; viditeľne umiestniť logo alebo nápis, ktorý informuje o možnosti platby stravovacou poukážkou Dodávateľa; umožňovať stravovanie zamestnancov (najmä v Bratislave, Pezinku, Zvolene, Ružomberku, Kežmarku,Spišskej Belej, ale aj na celom území Slovenska ) |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok so stravovacími zariadeniami minimálne v mieste sídla objednávateľa a administratívnych priestorov objednávateľa a v miestach organizačných zložiek objednávateľa (Bratislava, Pezinok, Zvolen, Ružomberok, Kežmarok a Spišská Belá. Zazmluvnené stravovacie zariadenia musia poskytovať možnosť stravovania formou teplej stravy. |
Pešia vzdialenosť k stravovaciemu zariadeniu v uvedených lokalitách musí byť maximálne 15 minút (určené podla maps.google.com) od adresy: Bratislava-Riečna 1, Bratislava - Kollárovo nám.1, Zvolen - Nám. SNP 1, Ružomberok- Makovického 1, Kežmarok- Hradná 1., Spišská Belá- ul. SNP 1.V prípade organizačnej zložky Pezinok-Cajlanská 255 požaduje objednávateľ dostupnosť autom maximálne 10 minút. |
Zároveň musí platiť, že v uvedenom okruhu pešej dostupnosti 15 minút a dostupnosti autom (Pezinok, Cajlanská 255) 10 minút od jednotlivých adries musí mať Dodávateľ zazmluvnený nasledujúci minimálny počet prevádzok: Bratislava, Riečna 1 - 6 prevádzok; Bratislava, Kollárovo nám. 1 - 10 prevádzok; Pezinok, Cajlanská - 2 prevádzky; Ružomberok, Makovického - 3 prevádzky; Zvolen, Nám. SNP - minimálne 5 prevádzok; Kežmarok- 3 prevádzky; Spišská Belá - 3 prevádzky; |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eur vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Výška nákladov spojených s dodaním stravných poukážok pokrýva všetky náklady Dodávateľa za spostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu Dodávateľa, dane, balenie stravných poukážok, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu stravných poukážok, distribúciu, dopravu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku spojeného s dodaním stravných poukážok sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov |
Objednávateľ má právo na zmenu požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas platnosti zmluvného vzťahu s Dodávateľom. Požadovanú zmenu vyjadrí vo vystavenej objednávke, kde uvedie novú nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná na základe jednotlivých objednávok za dodané stravné poukážky bude obsahovať: |
1. cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. cenu poplatku za poskytnuté služby |
3. DPH z ceny nákladov spojených s dodaním stravných poukážok, ak je Dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa čiastkových objednávok |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry bezhotovostne výhradne prevodným príkazom Objednávateľa na účet Dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania sumy z účtu Objednávateľa. |
Dodávateľ musí mať na svojej web stránke zverejnený zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení Dodávateľa, čím preukáže zabezpečenie stravovania v Objednávateľom uvedených lokalitách. Neposkytnutie tohto linku Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Neposkytnutie tohto návrhu Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi vzor ponúkanej stravnej poukážky so zapracovanými požiadavkami vrátane spôsobu balenia. Neposkytnutie tohto vzoru Objednávateľovi v určenom čase bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie Zmluvy |
Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Dodávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Objednávateľa. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmeny kontaktnej osoby na strane Dodávateľa je tento povinný písomne informovať Objednávateľa. |
Dodávateľ dodá Objednávateľovi stravovacie poukážky s platnosťou do konca aktuálneho kalendárneho roka najneskôr v novembri aktuálneho kalendárneho roka. |
Po uplynutí doby platnosti stravovacích poukážok má Objednávateľ právo vrátiť Dodávateľovi nepoužité stravovacie poukážky do konca januára nasledujúceho kalendárneho roka bez storno poplatkov. |
Dodávateľ je povinný spätne odobrať od Objednávateľa nespotrebované stravné poukážky najneskôr k dátumu ukončenia zmluvy a uhradiť Objednávateľovi čiastku rovnajúcu sa súčtu nominálnych hodnôt vrátených stravných poukážok. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal Dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
Zmluvný vzťah bude uzatvorený na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2019 |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | priebežne na základe čiastkových objednávok |
Kollárovo nám. 10, Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
43 750,00 ks
157 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2018 08:32
06.12.2018 09:00
06.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.12.2018 09:22 - Vstupná ponuka | 157 500,00 | € | Cena bez DPH |
04.12.2018 16:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 157 498,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: