46439773
Správa majetku Sereď, s.r.o.
Námestie republiky 1176/10, Sereď, 92601, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Rok platnosti | Na rok 2019 |
Forma poukážky | Tlačená papierová cenina |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa na základe čiastkových objednávok mesačne počas 12 mesiacov až do vyčerpania celkového objednaného počtu. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky. |
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = nominálna hodnota jednej stravnej poukážky × počet obstaraných kusov). |
Celková fakturovaná cena za dodané stravné poukážky bude pozostávať : |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby pre objednané množstvo stravných poukážok |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby pre objednané množstvo stravných poukážok, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Dodávateľ musí mať k dispozícii minimálne 5 zmluvných partnerov na poskytovanie teplej stravy za stravnú poukážku v obci v ktorej sídli objednávateľ. Zoznam týchto partnerov v obci predloží dodávateľ do 7 pracovných dní po podpise zmluvy. |
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti stravovania zamestnancov stravnými lístkami, si vyhradzuje objednávateľ právo ukončiť zmluvu k termínu ukončenia povinnosti. |
V prípade zmeny nominálnej hodnoty ostáva v platnosti PPS vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty, mení sa počet stravných lístkov do výšky celkovej ceny predmetu zmluvy (CCSP). V prípade následnej potreby môže obstarávateľ dodatkom k zmluve dočerpať dohodnutý počet stravných lístkov za novostanovenú cenu. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Námestie republiky, 1176/10, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 31.12.2019 23:59
2 200,00 ks
7 920,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2018 15:58
03.12.2018 10:00
03.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2018 16:03 - Vstupná ponuka | 7 920,00 | € | Cena bez DPH |
29.11.2018 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 919,97 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: