00691852
Zariadenie pre seniorov a Zariadenie opatrovateľskej služby
Vyšný mlyn 13, Kežmarok, 06001, SVK
46964690
Meditech SK, s.r.o.
Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK
Relaxačné kardiokreslo Softkomfort 02
kreslo
Tovar, Služba
1. Kreslá
|
|
---|---|
Funkcia |
Relaxačné kardiokreslo Softkomfort 02 al. ekvivalent |
Jedálenská doska pre kreslo Softkomfort 02 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kreslo Softkomfort 02 | ks | 30 | ||
Jedálenská doska | ks | 10 | ||
Nosnosť kresla | kg | 150 | ||
Šírka kresla | mm | 700 | ||
Rozsah výšky kresla podľa napolohovania | mm | 980 až 1130 | ||
Rozsah hĺbky kresla podľa napolohovania | mm | 720 až 1320 | ||
Výška sedáka | mm | 470 | ||
konštrukcia kresla z masívneho buku lakovaná | odtieň | príroda |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pevná konštrukcia | z ohýbaného bukového masívu lepeného infračervenou technológiou |
Čalúnenie zo samozhášajúcej PUR peny | antidekubitná úprava sedáka |
Sedák impregnovaný | nenasiakavá úprava |
Oddelený sedák a operadlo | medzera zabraňuje vzájomnému znečisteniu |
Čalúnenie kvalitnou poťahovou látkou | snímateľný poťah |
Snímateľný poťah | so suchým zipsom a zipsom |
Poťah antibakteriálny a antialergický | predložiť certifikát v slovenskom jazyku alebo úradnom preklade |
Poťah odtieň ILGI 10 hrášková | 10 ks |
Poťah odtieň ILGI 4 škoricová | 10 ks |
Poťah odtieň ILGI 3 hnedá | 10 ks |
odolnosť poťahovej látky | min. 34 000 Martindale |
Operadlo | typ Comfort |
ľahké polohovanie chrbtovej časti | pomocou plynovej pružiny |
Ovládanie polohovania na oboch stranách kresla | zo strany klienta aj zo strany obsluhy |
Materiál poťahu | 40% akryl + 17% bavlna+ 43% polyester |
Tvar operadla Komfort | operadlo tvarované na pohodlné opretie hlavy |
Čalúnenie podrúčiek | snímateľné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, originálne zabalený. |
Požaduje sa do 48 hodín od uzavretia zmluvy doložiť certifikát dodávateľa vybavenia pre zdravotníctvo alebo ošetrovateľstvo. |
Požaduje sa do 48 hodín od uzavretia zmluvy doložiť potvrdenie, že dodávateľ je certifikovaný výrobcom. |
Požaduje sa do 48 hodín od uzavretia zmluvy predložiť doklad o pridelení ochrannej známky výrobku. |
Objednávateľ v prípade predloženia ekvivalentného tovaru pod pojmom ekvivalent rozumie splnenie všetkých zadaných technických špecifikácií v plnom rozsahu |
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť vzorku kresla. vrátane certifikátu poťahu, potvrdzujúci antialergickosť a antibakteriálnosť. Samotné plnenie nastane, až po odsúhlasení vzoriek kontaktnou osobou objednávateľa. Certfikát poťahu musí byť v slovenskom jazyku alebo v úradnom preklade do slovenského jazyka. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dokumenty a vzorky predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (emailom), či predložené dokumenty a vzorky preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v zmluve. |
V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s Technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie. |
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom. |
Kontaktná osoba objednávateľa je oprávnená pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletného tovaru, neprevziať tovar. |
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie. |
Zmluvná pokuta za nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie vzoriek a tovaru podľa popisu a špecifikácií je vo výške 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa do 10 pracovných dní. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením osobitných požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ poskytne záruku 36 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. Pri uplatnení vady v záručnej dobe je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní sa na vlastné náklady dostaviť do sídla objednávateľa za účelom odstránenia vady. |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ musí byť k dátumu uzavretia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Vyšný mlyn 13, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
10.12.2018 14:08 — 31.12.2018 14:08
40,00 ks (30x kreslo, 10x jedálenská doska)
13 580,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2018 14:16
29.11.2018 15:00
29.11.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2018 14:27 - Vstupná ponuka | 13 579,99 | € | Cena s DPH |
26.11.2018 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 579,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: