36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
31385265
SLOVAKIA MEDICAL, s.r.o.
Bárdošova 2, Bratislava, 83101, SVK
Hybridný stentgraft
stentgraft, zavádzací systém, hybrid
Tovar, Služba
1. Hybridný stentgraft
|
|
---|---|
Funkcia |
Nevyhnutná súčasť pri kardiochirurgických operáciách bez mimotelového obehu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet: | ks | 0 | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Je samorozťahovací nitinolový stent s polyesterovým poťahom. | |
2. Obsahuje integrovaný polyesterový cievny adaptér. | |
3. Má zavádzací systém so stentgraftom vo vnútri. | |
4. Má pákový uvoľňovací mechanizmus stentgraftu. | |
5. Tvoria samostatné stentové vlákna (NiTi zlatina) pevne všité do polyetyléntereftalátovej (PET) textilnej tuby pomocou chirurgického šicieho materiálu (PET, točený). | |
6. Pri proximálnom konci stentgraftu sa nachádza vtkaný cievny adaptér z polyesteru (polyetyléntereftalátovej) pričom obidve časti hybridného stentgraftu sú vyrobené z jedného kusu materiálu. | |
7. Pre uľahčenie zošitia stentgraftu a aorty je na stentgrafte predfarbrikovaný golier z materiálu ako samotný stentgraft. | |
8. Do polyestérovej textilnej štruktúry sú všité malé rontgenokontrastné krúžky z Pt-lr zliatiny. | |
9. Požaduje sa, aby stentgraft bol k dispozícií v týchto veľkostiach: | |
9.1 dĺžka stentgraftu 130 mm s priemermi: | |
a) 24 mm x 130 mm, | |
b) 28 mm x 130 mm, | |
c) 30 mm x130 mm, | |
d) 33 mm x 130 mm, | |
e) 36 mm x 130 mm, | |
f) 40 mm x 130 mm. | |
9.1.1 požaduje sa, aby stentgraft uvedený v bode 9.1 bol k dispozícií v dĺžke graftu 50 mm. | |
9.2 dĺžka stentgraftu 150 mm s priemermi: | |
a) 24 mm x 150 mm, | |
b) 28 mm x 150 mm, | |
c) 30 mm x 150 mm. | |
9.2.1 požaduje sa, aby stentgraft uvedený v bode 9.2 bol k dispozícií v dĺžke graftu 70 mm. | |
9.3 dĺžka stentgraftu 160 mm s priemermi: | |
a) 33 mm x 160 mm, | |
b) 36 mm x 160 mm, | |
c) 40 mm x 160 mm. | |
9.3.1 požaduje sa, aby stentgraft uvedený v bode 9.3 bol k dispozícií v dĺžke graftu 70 mm. | |
10. Požaduje sa, aby všetky veľkosti stentgraftu uvedené v bode 9. boli v rovnakých jednotkových cenách. | |
11. Požaduje sa, aby každý kus stentgraftu bol samostatne, sterilne balený. | |
12. Požaduje sa aby obal obsahoval: | |
12.1 polohovaciu vložku označujúcu proximálny koniec nitinolového stentu, | |
12.2 minimálne názov, katalógové číslo a veľkosť stentgraftu. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dohodnuté zmluvné obdobie, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: |
3.1 do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
3.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
3.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
3.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
3.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
4. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava). |
5. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
a) aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
b) zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
c) s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou, ďalej len "legislatívna zmena ceny", |
d) s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, |
e) aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a.s., DOVERA zdravotná poisťovňa, a.s. a Union zdravotná poisťovňa, a.s., |
f) aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a.s., DOVERA zdravotná poisťovňa, a.s. a Union zdravotná poisťovňa, a.s., ďalej len "zoznamom zdravotnej poisťovne". |
8. V prípade, ak zmluvná cena bude vyššia ako je maximálna cena úhrady zdravotnej poisťovne uvedená v zozname zdravotnej poisťovne, je dodávateľ povinný, najneskôr však do 5 dní od účinnosti zmeny, objednávateľa o tejto zmene informovať a predložiť mu návrh ďalšieho postupu vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). V prípade, ak sa zmluvné strany podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody. |
9. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
9.1 dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, alebo: |
9.2 dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto rámcovej dohody. |
10. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
10.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od preukázania skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 10. tejto rámcovej dohody. |
11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). V prípade, ak sa zmluvné strany podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, |
objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať s výpovednou dobou 1 mesiac. Výpovedná doba začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca. |
12. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
13. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
14. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 8. - 13. tejto časti rámcovej dohody. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
16. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 18.10.2018 písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
17. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje § 78 ods. 3 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
17.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
17.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
17.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
17.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
17.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ neposkytuje osobné údaje osôb uvedených v predchádzajúcej vete objednávateľovi. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené doklady na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. E-mailová správa sa považuje za doručenú objednávateľovi momentom, kedy objednávateľ potvrdí prijatie e-mailovej správy odoslaním potvrdzujúceho e-mailu dodávateľovi. Objednávateľ je povinný doručiť dodávateľovi potvrdenie o prijatí e-mailu do 48 hodín, inak sa bude takýto email považovať za nedoručený. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Hybridný stentgraft", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia notifikačného e-mailu systémom EKS podľa písm. a). |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 - Sortiment ponúkaného tovaru (ďalej len "Príloha č. 2") musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky (ďalej len "Príloha č. 1"). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1. Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 2 spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Vyplnenú Prílohu č. 2. Dodávateľ v Prílohe č. 2 uvedie ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré v plnom rozsahu spĺňajú v Prílohe č. 1 požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky. Produkt s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou bez DPH zo všetkých produktov jednotlivých položiek predmetu zákazky (t.j. z celého sortimentu predmetu zákazky) viditeľne označí (žltým podfarbením celého riadku). |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom písomne informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov uvedených v Prílohe č. 2, a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa, kedy zmena nadobudla účinnosť. Dodávateľ spolu s oznámením zmeny zašle objednávateľovi nové znenie Prílohy č. 2 a kópie dokladov, prostredníctvom ktorých preukáže oprávnenosť vykonaných zmien. |
1.3 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1. |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 musia spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na určený výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zároveň musia byť označené značkou CE, čím dané označenie deklaruje, že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.1 U všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2 dodávateľ predloží doklad s názvom ES vyhlásenie o zhode a podklady k nemu, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
3. Osobitná požiadavka č. 3: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu predmetu zákazky s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou produktu zo všetkých produktov jednotlivých položiek predmetu zákazky uvedeného v Prílohe č. 2 (t.j. produkt označený žltým podfarbením). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 3 sa požaduje predložiť: |
3.1 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 3 – „Kalkulácia ceny" (ďalej len „Príloha č. 3“). Dodávateľ vyplní do Prílohy č. 3 ten produkt, ktorý označil (žltým podfarbením) v Prílohe č. 2 (ako produkt s najvyššou jednotkovou cenou zo všetkých produktov jednotlivých položiek predmetu zákazky). |
====================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom, z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade s rámcovou dohodou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
5,00 ks
43 886,35
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.11.2018 12:49
29.11.2018 13:00
29.11.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2018 13:31 - Vstupná ponuka | 43 886,35 | € | Cena bez DPH |
26.11.2018 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 43 886,35 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: