42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
50578901
AMG Facility SK s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove
Upratovacie služby, čistiace služby
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu v administratívnej budove (suterén, prízemie a 1 poschodie s 2 vstupnými priestormi) |
Termín realizácie služieb 01.01.2019 - 31.12.2019 (12 mesiacov) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upratovaná plocha celkom | m2 | 7894,17 | ||
vstupné priestory | m2 | 124,63 | ||
administratívne priestory (kancelárie, zasadačky, rokovacie miestnosti) | m2 | 4184,48 | ||
chodby | m2 | 1413,52 | ||
schodiská | m2 | 327,06 | ||
kuchynky | m2 | 70,87 | ||
sociálne zariadenia ( WC, kúpeľne, sprchy) | m2 | 265,07 | ||
archívne priestory, chodby, sklady v suteréne (postačuje upratať 1x do mesiaca) | m2 | 1508,54 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Určený počet zamestnancov poskytovateľa (v čase od 06:00 - 12:00) | 6 zamestnancov poskytovateľa |
Určený počet zamestnancov poskytovateľa (v čase od 14:00 - 20:00) | 1 zamestnanec poskytovateľa |
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY - kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov) | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby) | |
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby) | |
Práce 1x týždenne: | |
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou | |
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko) | |
- čistenie a umývanie pevných podláh ( v prípade potreby častejšie) | |
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie) | |
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku, vrátane dezinfekcie (napr. kľučiek, vypínačov, madiel) chlórovými prípravkami | |
Práce 1x mesačne: | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch na skriniach | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári | |
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom | |
- umytie okien | |
SOCIÁLNE ZARIADENIA– kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. dodanie a výmena sáčkov | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody | |
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií | |
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výlevok | |
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti vody | |
- leštenie zrkadiel, odstránenie škvŕn z odkladacích poličiek, nerezových doplnkov v sociálnych priestoroch (smetné koše, zásobníky toaletného papiera, sušičov rúk) | |
- dodanie toaletného papiera 420 g., bielený recyklovaný, 2 vrstvy, d. 19cm v dostatočnom množstve a jeho plnenie do zásobníkov toaletného papiera | |
- dodanie gélových vôní, osviežovačov vzduchu do WC v dostatočnom množstve a ich plnenie | |
- dodanie hygienických utierok papierových, 1 vrstvé, ZZ, recyklované, biele, 250ks/bal. v dostatočnom množstve a ich plnenie do zásobníkov v kuchynkách a na WC | |
- dodanie tekutého mydla v dostatočnom množstve a jeho plnenie do zásobníkov tekutého mydla v sociálnych zariadeniach | |
Práce 1x týždenne: | |
- utretie prachu na dostupných miestach | |
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku, vrátane dezinfekcie kľučiek, vypínačov, madiel chlórovými prípravkami | |
-dodanie a dopĺňanie čistiaceho prostriedku na riad v kuchynkách | |
- dodanie a vymieňanie textilných utierok v kuchynkách | |
Práce 1x mesačne: | |
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie | |
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií | |
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek | |
Práce 2x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodných prípravkom | |
- umytie okien | |
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, KLIENTSKÁ ZÓNA, PODATEĽŇA | |
Denné práce: | |
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. dodanie a výmena sáčkov | |
- transport odpadov na určené miesto | |
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov | |
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi, čistenie vonkajšej čistiacej zóny | |
- vysávanie kobercov v klientskej zóne a na chodbách | |
- vyprázdnenie a očistenie stojanových popolníkov | |
- čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore, na chodbách a schodiskách | |
- odstránenie škvŕn z presklených dverí vo vstupnom priestore na chodbách a schodiskách | |
Práce 1 x týždenne: | |
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách | |
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch | |
- vysávanie čalúnených kresiel v klientskej zóne | |
Práce 1 x mesačne: | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom | |
- umytie okien | |
SUTERÉN, REGISTRATÚRNE STREDISKO, SKLADY, SCHODY, CHODBY | |
Práce 1 x mesačne: | |
- čistenie a umytie dlažby, umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
- ometanie pavučín | |
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch | |
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári | |
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom | |
Práce 2 x ročne: | |
- očistenie radiátorov | |
- utieranie prachu zo svietidiel | |
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom |
2. Hygienický spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky hygienického spotrebného materiálu do administratívnej budovy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm (minimálny ročný počet) | ks | 4500 | ||
Hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm 250 ks v balení (minimálny ročný počet) | balenie | 5500 | ||
Tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne na bežnú hygienickú starostlivosť, ničí baktérie 5l (minimálny ročný počet) | ks | 130 | ||
Koncentrovaný prostriedok na umývanie riadu odstraňujúci mastnotu balenie 1l (minimálny ročný počet) | ks | 330 | ||
WC gél so závesnou nádržkou (obsah menej ako 5% neiontové povrchovo aktívne látky, 5% iontové povrchovo aktívne látky, parfum, kyselina citrónová) 500 ml (minimálny ročný počet) | ks | 330 | ||
Gélový osviežovač vzduchu na odstránenie zápachu do WC a kúpeľní 150 ml (minimálny ročný počet) | ks | 200 | ||
Tablety do pisoárov 3 v 1, dezodorujúce, sanizujúce, zabraňujúce upchatiu odpadov, obsah menej ako 5% toluénsulfonan sodný, 15-20% benzénsulfónová kyselina, alkylderiváty a sodné soli menej ako 5% cocamid, parfém – 1000g - (minimálny ročný počet) | ks | 33 |
Názov |
Výkon práce upratovacej služby realizovaný v určenom pracovnom čase: |
- v pracovných dňoch v čase od 06:00 hod. do 12:00 hod. - upratovanie všetkých priestorov (kancelárie, soc. zariadenia, chodby, klientská zóna, podateľňa, schodiská, archív) v podobe utieranie prachu (podľa potreby), vysávanie kobercov (podľa potreby), utieranie podlahy, vysypanie smetných košov, umývanie soc. zariadení, dopĺňanie zásobníkov. |
- v pracovných dňoch v čase od 14:00 hod. do 20:00 hod. - upratovanie všetkých spoločných priestorov - utieranie podlahy na chodbách, schodiskách, vstupoch, klientská zóna, podateľňa |
PLATOBNÉ PODMIENKY |
- v cene sú zahrnuté všetky a akékoľvek náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky hygienických potrieb, čistiacich a dezinfekčných materiálov, čistiacich prostriedkov, pracovných pomôcok , potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa. |
- poskytovateľ sa zaväzuje zaslať v lehote do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
- do ceny je možné započítať len ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Zmena ceny nie je prípustná, okrem zákonnej sadzby DPH. Ak poskytovateľ nie je platiteľom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke. |
- úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. |
- splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
- úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
- v prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie ceny poskytnutých služieb za mesiac o zmluvnú pokutu 10% z dohodnutej ceny služby. |
POVINNOSTI ZMLUVN7CH STRÁN |
1. Poskytovateľ sa zaväzuje: |
1.1. Vykonávať práce v čase dohodnutom s objednávateľom v termíne od 01.01.2019 do 31.12.2019 v pracovných dňoch od 06:00 hod. do 20:00 hod. |
1.2. Zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby. |
1.3. Používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch objednávateľa. |
1.4. Chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa poskytovateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil. |
1.5. Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať objednávateľovi údaje a kontakty na zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa). |
1.6. Zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. Ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce, a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako 3 mesiace v lehote do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
1.7. Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Uvedený zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať a dať zodpovednej osobe za objednávateľa vždy odsúhlasiť, a to najneskôr v deň vykonanej zmeny. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť objednávateľovi k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t.j. výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace. |
1.8. Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu . |
1.9. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
1.10. Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
1.11. Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
1.12. Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače, a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov, a pod.) a vlastnými čistiacim a dezinfekčnými potrebami. |
1.13. Poskytovateľ bude zabezpečovať a do objektov objednávateľa dodávať hygienické potreby (toaletný papier, hygienické Zz utierky, papierové kuchynské utierky , tekuté mydlo, prostriedok na umývanie riadu, vône do WC, osviežovače vzduchu, a pod.) na vlastné náklady. |
1.14. Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa. |
1.15. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy. |
1.16. V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku. |
1.17. Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia. |
1.18. Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov). |
1.19. Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzkov. |
1.20. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno-organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy. |
1.21. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce. |
1.22. Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami. |
1.23. Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.),ktoré sa nachádzajú v mieste výkonu práce, nad rozsah vykonávania dohodnutej predmetnej služby. |
Porušenie povinnosti vyplývajúcej z uvedeného bodu 1.23., sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
2. Objednávateľ sa zaväzuje: |
2.1. Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa vo vopred dohodnutom termíne od 01.01.2019 do 31.12.2019 v pracovných dňoch od 06:00 hod. do 20:00 hod. |
2.2. Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať poskytovateľovi údaje a kontakty zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa). |
2.3. Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa. |
2.4. Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce. |
2.5. Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE |
- poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
- poskytovateľ je povinný v lehote do 48 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy uzatvorenej s dodávateľom. |
Názov | Upresnenie |
Termín realizácie služieb: | od 01.01.2019 do 31.12.2019 (12 mesiacov) |
Miesto realizácie služieb: | Košice |
Železničná 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.01.2019 06:00 — 31.12.2019 20:00
1,00 objekt
68 205,62
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.11.2018 10:02
03.12.2018 10:15
03.12.2018 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2018 10:36 - Vstupná ponuka | 67 920,00 | € | Cena s DPH |
30.11.2018 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: