00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
35195827
Marián Juhás MRJ
Pribinova 8722/43, Zvolen, 96001, SVK
Váľanda
poločalúnená, bez čela, bez polohovania
Tovar
1. Váľandy
|
|
---|---|
Funkcia |
Váľandy pre dospelých, ktorí sú ubytovaní v študentskom domove. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Váľanda jednolôžková poločalúnená s úložným priestorom a matracom, bez čela a bez polohovania: | ks | 250 | ||
nosnosť, | kg | 120 | ||
dĺžka, | cm | 200 | ||
šírka, | cm | 85 | ||
výška. | cm | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poťah: | kvalitná látka určená na náročnú prevádzku bez výrazných vzorov - sivé a hnedé odtiene podľa vzorkovníka dodávateľa. |
Korpus: | materiál z LDT (drevotrieska) vo farbe duba, resp. buka, výška min. 21 cm. |
Matrac: | penový, tuhosť 3, nosnosť min. 120 kg, výška cca 17 cm (rozmery matraca musia zodpovedať rozmerom váľandy). |
Úložný priestor: | kovový mechanizmus vyklápania podľa STN (bezpečný spôsob odkladania), prístup z bočnej strany, obvodová časť úložného priestoru bez čalúnenia, odvetrávacie otvory v spodnej časti, prízemné klzáky. |
Názov |
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkovej ceny položky, aj celkovú cenu v EUR bez/s DPH, sadzbu DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto určenia a ďalších nákladov spojených s plnením Zmluvy. Celkový finančný limit Objednávateľa je do 17 500,- EUR bez DPH. |
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť oprávnenie, napr.: Výpis z OR, ŽR a pod. |
3. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje predložiť do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, aktualizovaný podrobný rozpočet s popisom tovaru (resp. fotodokumentáciou a vzorkovníkom farieb). |
4. Dodávateľ je povinný dodržiavať usmernenia platnej legislatívy. |
5. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že tovar dodá nový, nepoškodený a v záručnej dobe, ktorá začne plynúť dňom prevzatia tovaru. Tovar bude zároveň spĺňať špecifikáciu podľa požiadaviek Objednávateľa. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo alebo špecifikáciu tovaru, podľa jeho skutočnej potreby, pri zachovaní celkovej dohodnutej ceny. |
7. Objednávateľ bude do plnenia Zmluvy, t. j. bod č. 10, podľa svojej potreby v rozsahu a v množstvách, posielať Dodávateľovi na etapy - čiastkové objednávky elektronicky (e-mailom), prípadne poštou. Čiastkové objednávky musia byť podpísané oprávnenou osobou a opečiatkované obidvoma zmluvnými stranami. |
8. Fakturácia sa bude vykonávať v mesačnej periodicite, posledný deň v mesiaci, na základe skutočne dodaného tovaru. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku každej faktúre, čiastkovú objednávku, dodací list a záručný list (v prípade, že faktúra nebude zároveň aj dodacím a záručným listom). Čiastková objednávka, dodací a záručný list, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť prílohy každej faktúry. |
9. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak nebudú splnené požiadavky, určené v jej predmete. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení, bude Zmluva považovaná za ukončenú. |
10. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, najneskôr do 31. 03. 2019. |
Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
250,00 ks
25 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.11.2018 14:21
29.11.2018 13:00
29.11.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2018 14:45 - Vstupná ponuka | 25 000,00 | € | Cena bez DPH |
27.11.2018 15:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: