35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44020091
MB SERVIS, s.r.o.
Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK
Umývacia súprava
prídavné zariadenia pre umývanie komunikácií
Tovar, Služba
1. Umývacia súprava
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
VÝMENNÁ NADSTAVBA - PLASTOVÁ NA PREPRAVU VODY | ks | 1 | ||
Objem cisterny | m3 | 12 | ||
Cisterna segmentová s počtom segmentov | ks | 6 | ||
Ďĺžka celej nadstavby | mm | 4900 | 5600 | |
Dĺžka samotného zásobníka na vodu | mm | 4100 | 4500 | |
Váha nadstavby | kg | 1600 | ||
LED maják v zadnej časti nadstavby | ks | 1 | ||
Výškovo nastaviteľné odstavné nohy | ks | 4 | ||
VÝMENNÁ NADSTAVBA - PREDNÁ POLIEVACIA LIŠTA | ks | 1 | ||
Šírka hlavnej horizontálnej postrekovacej rampy | mm | 2740 | 3000 | |
Hydraulické natáčanie do oboch strán v uhle | ° | 30 | ||
Postrekovacie dýzy na hlavnej horizontálnej rampe | ks | 25 | ||
Postrekovacie dýzy na bočnej vertikálnej rampe | ks | 4 | ||
Váha nadstavby | kg | 400 | 450 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výmenná nadstavba - plastová cisterna na prepravu vody | Výmenná nadstavba s montážou na výmenný systém nadstavieb RASCO, typ QuickEST |
Výmenná nadstavba - plastová cisterna na prepravu vody | Plastová segmentová cisterna ukotvená v oceľovom ráme, segmenty cisterny medzi sebou prepojené |
Výmenná nadstavba - plastová cisterna na prepravu vody | Plnenie segmentov cisterny pomocou hasickej prípojky typu C |
Výmenná nadstavba - plastová cisterna na prepravu vody | Filter pevných častíc pre plniacu vodu s možnosťou jednoduchého čistenia filtra |
Výmenná nadstavba - plastová cisterna na prepravu vody | Hadicové prepojenie pre prednú polievaciu lištu s uzatváracím ventilom |
Výmenná nadstavba - plastová cisterna na prepravu vody | Ovládanie funkcií cisterny z kabíny vodiča |
Výmenná nadstavba - predná polievacia lišta | Montáž na prednú upínaciu dosku RASCO, typ F1/C |
Výmenná nadstavba - predná polievacia lišta | Hydraulické natáčanie polievacej lišty do oboch strán v uhle min. 30°, hydraulické zdvíhanie a spúšťanie polievacej lišty v rozsahu min. 500 mm |
Výmenná nadstavba - predná polievacia lišta | Ovládanie všetkých funkcií z kabíny vodiča |
Výmenná nadstavba - predná polievacia lišta | Farba RAL 2011 |
Názov |
Vrátane dopravy a sprevádzkovania na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia |
Tovar nový, doposiaľ nepoužitý |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka). |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre príslušnú továrenskú značku ponúkaných výmenných nadstavieb (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom, resp. zástupcom výrobcu |
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu ponúkaných výmenných nadstavieb schválenú MDV SR |
- certifikát uchádzača ISO9001 v oblasti predaj a servis komunálnej techniky |
- prehlásenie výrobcu, res. zástupcu výrobcu prednej upínacej dosky RASCO, typ F1C, zadného nosiča nadstavieb RASCO, typ QuickEST a hydraulického systému RASCO, typ KH3 deklarujúce kompatibilitu ponúkaných výmenných nadstavieb s uvedenou upínacou doskou, zadným nosičom nadstavieb a hydraulickým systémom |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na objednávateľom vopred určenom mieste a na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadení s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované. |
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
30.11.2018 08:00 — 31.12.2018 12:00
1,00 ks
63 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2018 13:51
26.11.2018 14:00
27.11.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.11.2018 09:35 - Vstupná ponuka | 63 800,00 | € | Cena bez DPH |
26.11.2018 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 63 799,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: