00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
36365556
LABO - SK, s.r.o.
Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK
Validácia laminárneho boxu
validácia, laminárny box
Služba
1. Validácia laminárneho boxu
|
|
---|---|
Funkcia |
Validácia laminárneho boxu po skončení platnej validácie na zabezpečenie sterilných podmienok pri práci s biologickým materiálom. |
Štandardná validácia mikrobiologického bezpečnostného boxu (MSC) triedy II. EN 12 469:2000. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Validácia laminárneho boxu | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobca | LABOX spol. s r.o. |
Typ | MB 120 |
Rok výroby | 2010 |
MSC trieda bezpečnosti podľa EN 12 469:2000 | II. |
Príkon | 500 W |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy originál alebo overenú kópiu o autorizácii alebo príp. iný dokument preukazujúci, že je oprávnený na výkon služby, ktorá je predmetom zákazky. |
Uchádzač poskytne službu predmetu zákazky, ktorá je certifikovaná a schválená v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Stanovená cena zahŕňa prácu, cestovné náklady a akékoľvek iné náklady dodávateľa spojené s plnením tejto zmluvy. |
Jednotková cena za prácu vrátane dopravy na miesto výkonu prác bude stanovená s DPH v eur za 1 ks servisovaného laminárneho boxu. |
Požaduje sa poskytnutie služby v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. |
Požaduje sa predložiť certifikát - Osvedčenie o odbornej spôsobilosti servisného technika, ktorý bude vykonávať servis na požadovanom zariadení . |
O vykonaní servisnej služby bude spísaný písomný protokol, ktorý bude podpísaný obomi zmluvnými stranami. |
Dodávateľ oznámi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnú osobu s kontaktnými údajmi pre plnenie predmetu zákazky. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
29.11.2018 08:00 — 07.12.2018 14:00
1,00 podľa opisu - súbor
552,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2018 10:17
27.11.2018 10:21
27.11.2018 10:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2018 15:04 - Vstupná ponuka | 552,00 | € | Cena s DPH |
22.11.2018 15:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 552,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: