00696463
Správa mestských komunikácií Poprad
Levočská 3312/37, Poprad, 05801, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok
Stravné poukážky v papierovej forme, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa zmluvných zariadeniach poskytovateľa podľa požiadaviek objednávateľa v nominálnej hodnote 4,00 €. |
Stravné poukážky musia byť platné v sieti zmluvných reštauračných a stravovacích zariadení v meste Poprad, s ktorými má poskytovateľ uzatvorené zmluvy a ktoré akceptujú jeho poukážky. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práve v znení neskorších predpisov. |
Stravné poukážky sú zaradené do predaja poštových cenín a kolkov a sú oslobodené od DPH, ak sa predávajú za nominálnu hodnotu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 22500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať: | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | poučenie pre spotrebiteľa |
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami: | je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a minimálne šiestimi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov |
Názov |
1. Služby súvisiace s dodaním predmetu zákazky: |
1.1 V cene stravných poukážok musia byť zahrnuté okrem nominálnej hodnoty aj všetky náklady spojené s poskytnutím služby a to: |
a) nominálna hodnota stravnej poukážky |
b) sprostredkovateľská odmena dodávateľa |
c) poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa na sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa dane, tlač, balenie, poistenie, zmenu nominálnej hodnoty stravných poukážok, storno poplatky, distribúciu, kuriérsku službu, ako aj všetky ďalšie priame či nepriame náklady, ktoré dodávateľovi vzniknú v súvislosti s plnením zmluvy. |
2. Celková cena stravných poukážok v počte 22 500 ks vrátane nominálnej hodnoty a poplatku za poskytnuté služby bude výsledná cena predmetu zmluvy. |
3. Stravné poukážky musia oprávňovať zamestnanca na konzumovanie polievky, teplého hlavného jedla vrátane vhodného nápoja v zmluvných prevádzkach poskytovateľa služby v zmysle § 152 Zákonníka práce. |
3.1 Za teplé jedlo sa nepovažujú predovšetkým produkty rýchleho občerstvenia, bagety, hot - dogy, koláče, výrobky studenej kuchyne (šaláty, mäso, údeniny) a nepotravinové výrobky. Vhodným nápojom sa rozumie akýkoľvek nealkoholický nápoj. |
4. Dodávateľ musí mať uzavreté zmluvy s minimálnym počtom 5 zmluvných zariadení na poskytovanie služieb hromadného stravovania na princípe akceptácie stravnej poukážky dodávateľa, ktoré poskytujú požadované menu reštauračným spôsobom (polievka, hlavné jedlo, nápoj) na určených uliciach v Poprade. |
4.1 Stravovacie zariadenie, s ktorým má dodávateľ uzatvorenú zmluvu alebo dohodu musí spĺňať nasledujúce podmienky: |
a) stravovacie zariadenie akceptuje stravovacie poukážky dodávateľa |
b) stravovacie zariadenie je ku dňu uzavretia zmluvy v prevádzke |
c) z ponuky jedál (denné menu) stravovacieho zariadenia je výber minimálne 3 teplých jedál v čase od 11:00 do 14:00 hod |
d) pri konzumácií jedla je možnosť sedenia v nefajčiarskej časti |
e) ak stravovacie zariadenie (prevádzka) na jednej adrese sa člení na viac častí (terasa, bar, reštaurácia. kaviareň, atď.), tak dodávateľ bude tieto časti vykazovať ako jedno stravovacie zariadenie (prevádzku). |
f) stravovacie zariadenie musí mať adresu na nasledujúcich uliciach v Poprade: Levočská, Štefánikova, Športová, Uherova, Dominika Tatarku, Francisciho. |
g) stravovacie zariadenia poskytujúce stravovanie za stravné poukážky dodávateľa musí byť pri vstupe viditeľne označené etiketami s logom dodávateľa. |
5. Stravné poukážky musia byť platné v sieti zmluvných reštaurácii a stravovacích zariadení v meste Poprad, s ktorými má dodávateľ uzatvorené zmluvy a ktoré akceptujú jeho poukážky. |
6. Požaduje sa vyhotovenie stravných poukážok na vlastné náklady dodávateľa. |
7. Požaduje sa dodanie objednaného množstva stravných poukážok vrátane dopravy na miesto plnenia riadne a včas. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
8. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 3 roky, od 01.01.2019 do 31.12.2021 |
9. Plnenie zmluvy sa bude realizovať na základe objednávok objednávateľa. |
9.1 V objednávke uvedie objednávateľ všetky relevantné informácie týkajúce sa danej objednávky ako sú: |
a) nominálna hodnota stravnej poukážky |
b) počet pracovných poukážok |
c) miesto doručenia stravných poukážok |
d) lehota dodania stravných poukážok |
e) čas doručenia stravných poukážok |
f) kontaktná osoba, prípadne ďalšie informácie |
9.2 Objednávka môže byť zadaná / uplatnená mailom na adrese, prostredníctvom webovej stránky, prostredníctvom on-line účtu, poštou na adrese, osobne v sídle dodávateľa. |
9.3 Požaduje sa poskytovanie plnenia / dodanie stravných poukážok 1 x mesačne. V prípade potreby má objednávateľ právo objednať stravné poukážky aj viackrát ako 1 x mesačne. Predpokladané množstvo odoberania stravných poukážok na obdobie 1 mesiaca je cca 620 ks. |
9.4. Požaduje sa dodanie stravných poukážok na miesto plnenia najneskôr druhý pracovný deň od doručenia objednávky dodávateľovi. |
10. Požaduje sa v prípade ak koniec lehoty dodania stravných poukážok pripadne na deň pracovného voľna respektíve štátneho sviatku, musí dodávateľ dodať stravné lístky do 12:00 hod. najbližšieho pracovného dňa do miesta plnenia uvedeného v objednávke. |
11. Požaduje sa balenie stravných poukážok podľa požiadaviek objednávateľa. |
12. Dodávka stravných poukážok bude na základe zmluvy prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Faktúra za daný mesiac bude dodaná objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa príslušnej objednávky. |
13. Požaduje sa, aby podkladom k doručeniu stravných poukážok bol dodací list a obsahoval náležitosti v zmysle objednávky. |
14. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
15. Splatnosť faktúry je 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
16. Platba bude realizovaná výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
17. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať príslušné náležitosti, objednávateľ faktúru poskytovateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. |
18. Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty v eurách a výškou sprostredkovateľskej odmeny za jednu stravnú poukážku v eurách vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním stravných poukážok a DPH, a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na tri desatinné miesta. |
19. Výška sprostredkovateľskej odmeny je nemenná počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
20. Požaduje sa, aby sprostredkovateľskej odmena dodávateľa pokrývala všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
21. Cena za poskytnutú službu musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
22. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
23. Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná nasledovne: |
a) nominálna hodnota jednej stravnej poukážky x počet stravných poukážok podľa objednávky |
b) výška sprostredkovateľskej odmeny za jednu stravnú poukážku a za celkový počet stravných poukážok bez DPH |
c) sadzba dane |
d) DPH na výšku sprostredkovateľskej odmeny za celkový počet stravných poukážok |
e) celková suma, zaokrúhlená na dve desatinné miesta |
24. Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať žiadne iné sumy a/alebo poplatky a/alebo sprostredkovateľské odmeny iné ako sú uvedené v zmluve. |
25. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade potreby, na základe písomného oznámenia zo strany objednávateľa umožní zmenu nominálnej hodnoty odoberaných stravných poukážok. Predmetné písomné oznámenie zo strany objednávateľa musí byť dodávateľovi doručené minimálne 15 kalendárnych dní pred požadovanou zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok. |
26. Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť nominálnu hodnotu stravných poukážok počas platnosti zmluvy v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách a potrieb verejného obstarávateľa, bez zmeny ceny za služby súvisiace s predmetom zákazky. |
26.1 Prípadná zmena požadovanej nominálnej hodnoty jednej stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
27. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do sprostredkovateľskej odmeny dodávateľa. |
28. Požaduje sa platnosť stravných poukážok min. od 1.1. do 31.12. toho kalendárneho roku, v ktorom dodávateľ poskytne objednávateľovi plnenie, na ktorého poskytnutie bol objednávateľom riadne vyzvaný. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca október príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
29. Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť objednávané množstvo stravných poukážok podľa aktuálneho počtu zamestnancov, počtu odpracovaných dní a pod. počas trvania zmluvy. |
29.1 Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. |
29.2 V prípade ak dôjde v období platnosti zmluvy k navýšeniu množstva stravných poukážok od predpokladaného množstva, dodávateľ tieto dodá vychádzajúc z celkovej ceny jednej stravnej poukážky v EUR. |
29.3 Najneskôr do 31 dní po ukončení platnosti stravných poukážok musí mať objednávateľ možnosť vrátiť neplatné stravné poukážky, alebo ich vymeniť za nové stravné poukážky rovnakej nominálnej hodnoty s novou lehotou platnosti. |
30. V prípade omeškania poskytovateľa služby, s dodávkou predmetu zmluvy, zaplatí poskytovateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% fakturovanej ceny za každý i začatý kalendárny deň omeškania. |
31. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry po dobe jej splatnosti, zaplatí objednávateľ zmluvnú pokutu vo výške 0,05% fakturovanej ceny za každý i začatý kalendárny deň omeškania. |
32. Lehota splatnosti faktúr, ktorými sa uplatňujú zmluvné pokuty je do 21 dní odo dňa ich doručenia druhej strane. |
33. Ak jedna zo zmluvných strán spôsobí akúkoľvek škodu druhej zmluvnej strane vo vzťahu k zmluve, zodpovednosť za vzniknutú škodu sa bude spravovať podľa ustanovenia § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
34. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo. |
35. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu môže vypovedať ktorákoľvek zo zmluvných strán, bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je dvojmesačná a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
36. Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal dodávateľ zápis v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ predloží objednávateľovi pred podpisom zmluvy rozpis skladby ceny jednej stravnej poukážky v zmysle bodu 23 osobitných požiadaviek naplnenia zmluvy. | Predloženie dokladu podmieňuje podpísanie zmluvy. |
Levočská 3312/37, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2019 09:53 — 31.12.2021 09:53
22 500,00 ks
90 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.11.2018 09:56
27.11.2018 09:51
27.11.2018 10:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.11.2018 10:09 - Vstupná ponuka | 90 000,00 | € | Cena s DPH |
22.11.2018 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: