35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
Cg. 01-10-042030
ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.
Halom u. 5, Budapest, 1102, HUN
Obojstranné preukazy
matričný podklad, identifikačný preukaz, tlač ofsetom, personalizácia laserom
Tovar, Služba
1. Obojstranné preukazy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyhotovenie matričného podkladu identifikačného preukazu, jeho tlač ofsetom, personalizácia laserom, tlač a personalizácia sprievodného listu k preukazu a personalizácia listu, ich kompletizácia, strojové obálkovanie a dodanie Objednávateľovi, a to spôsobom a v rozsahu uvedenými v jednotlivých objednávkach Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obojstranné preukazy - celkové množstvo (obojstranné + samostatné) | ks | 280000 | ||
Obojstranné preukazy | ks | 168000 | ||
Samostatné preukazy | ks | 112000 |
2. Plastová karta (identifikačný preukaz)
|
|
---|---|
Funkcia |
• plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu |
• súlad s ISO/IEC 7810 – Identifikačné preukazy |
• rozmer (šírka x výška x hrúbka) 85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm |
• technika tlače: ofset |
• farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu) s oteruvzdornou krycou vrstvou aplikovanou na povrchu karty |
• životnosť preukazu (kvalita, farebná stálosť matričného podkladu aj personalizovaného textu, čitateľnosť) – 10 rokov |
• ochranné prvky - na jednej strane preukazu - neviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK, logo Objednávateľa a názov Objednávateľa |
3. a) Identifikačný preukaz obojstranný
|
|
---|---|
Funkcia |
Na jednej strane preukazu je umiestnený názov preukazu a obsahuje tieto údaje: |
• kód ISO členského štátu - SK; |
• priezvisko a meno držiteľa; |
• dátum narodenia držiteľa; |
• osobné identifikačné číslo držiteľa; |
• identifikačné číslo Objednávateľa (4-miestny kód a akronym) |
• identifikačné číslo preukazu; |
• dátum skončenia platnosti preukazu; |
Na druhej strane sú tieto údaje: |
• označenie P, resp. bez označenia |
• názov a logo Objednávateľa; |
• názov preukazu |
• titul pred , meno, priezvisko, titul za držiteľa; |
• rodné číslo alebo iné identifikačné číslo držiteľa; |
• dátum narodenia držiteľa; |
• kód Objednávateľa (2 miestny kód); |
• dátum začatia platnosti preukazu; |
• dátum konca platnosti preukazu; |
• identifikačné číslo držiteľa |
• čiarový kód identifikačného čísla držiteľa |
• záznamy Objednávateľa (obchodné meno Objednávateľa, údaje slúžiace na verifikáciu preukazu, interné identifikačné číslo držiteľa, čiarový kód) |
4. b) Identifikačný preukaz samostatný
|
|
---|---|
Funkcia |
Na jednej strane je umiestnený preukaz s jeho názvom a obsahuje tieto údaje: |
• kód ISO členského štátu - SK; |
• priezvisko a meno držiteľa; |
• dátum narodenia držiteľa; |
• osobné identifikačné číslo držiteľa; |
• identifikačné číslo Objednávateľa (4-miestny kód a akronym) |
• identifikačné číslo preukazu; |
• dátum skončenia platnosti preukazu; |
Na druhej strane Identifikačného preukazu – samostatného |
• názov a logo Objednávateľa; |
• text, ktorý obsahuje údaje slúžiace pre verifikáciu preukazu; |
• identifikačné číslo držiteľa |
• čiarový kód identifikačného čísla držiteľa |
5. Výroba personalizovaného preukazu
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba karty, tlač ofsetom, jej obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód identifikačného čísla držiteľa. |
6. Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach
|
|
---|---|
Funkcia |
Balenie viacerých identifikačných preukazov rozdelených pre 37 odberných miest Objednávateľa do papierových obalov, alebo jednotlivo do obálok so sprievodným listom na odoslanie držiteľovi identifikačného preukazu poštou „Doporučene“ a „Do vlastných rúk“, resp. doručené na odberné miesto Objednávateľa v rámci celej SR. |
7. Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie preukazov na odberné miesto Objednávateľa v pomere cca 1/4 neobálkované a 3/4 obálkované na zaslanie poštou držiteľovi preukazu. Strojové obálkovanie a párovanie sprievodného listu s preukazmi v počte jeden až štyri preukazy s jedným sprievodným listom. |
8. Obálky
|
|
---|---|
Funkcia |
• typ obálky – C6/C5 s okienkom vpravo, resp. vpravo i vľavo, farebnosť – 2+0 tlač na obálku – tlač loga, názvu a adresy Objednávateľa a text „Do vlastných rúk“. Personalizácia textu „Poštovné úverované“ na dvojokienkové obálky a na jednookienkové obálky podľa požiadavky Objednávateľa. |
• typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť – 2+0 – denné dávky |
• typ obálky C6/C5 s jedným okienkom vpravo, farebnosť – 2+0- týždenné dávky a ročná dávka |
• Obálka C6/C5 – vhodná pre strojové spracovanie |
• Rozmer: 114 x 229 mm |
• Okienko vpravo (104mm) |
• Okienko vľavo (60mm) |
• Papier: 80 g/m2 |
9. Sprievodné listy
|
|
---|---|
Funkcia |
• pre prípady: nový držiteľ identifikačného preukazu, výmena identifikačného preukazu... štandardný list 1 držiteľovi, A4, papier 80g/m² (farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ) |
• pre prípady, ak má držiteľ identifikačného preukazu občiansky preukaz s elektronickým čipom: nový držiteľ identifikačného preukazu, výmena identifikačného preukazu... štandardný list 2 držiteľovi, A4, papier 80g/m² (farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ) |
• jednorazové vyhotovenie typu listu 3 „zmena“, A4, papier 80g/m² v požadovanom množstve raz ročne (farebnosť 4 + 0), personalizovaný (text dodá Objednávateľ). |
• ak má držiteľ identifikačného preukazu občiansky preukaz s elektronickým čipom, jednorazové vyhotovenie typu listu 4 „zmena“, A4, papier 80g/m² v požadovanom množstve raz ročne (farebnosť 4 + 0), personalizovaný (text dodá Objednávateľ). |
10. Distribúcia
|
|
---|---|
Funkcia |
• denné dávky: doručenie a podanie zaobálkovaných dokumentov na poštu Bratislava 12, Tomášikova 54 v mene Objednávateľa na základe úveru poštovného zriadeného Objednávateľom (zahŕňa aj komunikáciu so Slovenskou poštou, a. s. týkajúcu sa podania, a to najmä generovanie elektronických podacích hárkov, vyžiadanie podacích čísiel na zásielky od Slovenskej pošty, a.s., uplatňovanie zliav na poštovnom a pod.), doručenie zoznamu distribuovaných preukazov Objednávateľovi v presne definovanej štruktúre. |
• týždenné dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa nachádzajúcich sa v rámci SR |
• ročná dávka: 37 odberateľských miest Objednávateľa nachádzajúcich sa v rámci SR |
• maximálna lehota dodávky na určené miesto od odoslania podkladov Dodávateľovi neprekročí 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) |
• 15 pracovných dní pri zmene (raz ročne). |
• lehota dodávky na poštu pri novom držiteľovi identifikačného preukazu (denné dávky) max. 5 pracovných dní. |
11. Bezpečnosť
|
|
---|---|
Funkcia |
- Všetky objekty a priestory, v ktorých sa spracúvajú osobné údaje, sú nepretržite zaistené minimálne nasledovanými bezpečnostnými opatreniami: strážna služba, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov a výstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia (ďalej len „režimové opatrenia“). |
- Sú zavedené režimové opatrenia vo všetkých štádiách výroby zahŕňajúce bezpečnostné opatrenia pri skladovaní vyrobených matričných podkladov, personalizácii, obálkovaní, balení, skladovaní personalizovaných preukazov, expedícii. |
- Subjekt spĺňa všetky podmienky definované v časti: Osobitné ustanovenia vo vzťahu k fyzickej bezpečnosti a problematike spracúvania osobných údajov |
12. Štruktúra odovzdávania údajov
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávka bude pozostávať za každú pobočku z niektorých zo súborov: |
- zoznam žiadateľov, požadujúcich zaslanie karty poštou pre samostatnýjednostranový identifikačný preukaz (PEO) |
- zoznam žiadateľov, požadujúcich zaslanie identifikačného preukazu poštou pre obojstranný identifikačný preukaz (POO) |
- zoznam žiadateľov, požadujúcich osobné prevzatie (či už vlastnou osobou, alebo prostredníctvom splnomocnenej osoby) pre samostatný jednostranový identifikačný preukaz z dôvodu výmeny, straty... (OEO) |
- zoznam žiadateľov, požadujúcich osobné prevzatie (či už vlastnou osobou, alebo prostredníctvom splnomocnenej osoby) pre obojstranný preukaz z dôvodu výmeny, straty... (OOO) |
- zoznam žiadateľov, požadujúcich zaslanie identifikačného preukazu poštou pre obojstranný preukaz z dôvodu vzniku vzťahu (POV) |
- zoznam žiadateľov, požadujúcich zaslanie identifikačného preukazu poštou pre jednostranný preukaz z dôvodu vzniku vzťahu (PEV) |
- zoznam žiadateľov, ktorým bol preukaz vydaný z dôvodu zmeny vzťahu a teda bude dodaný poštou obojstranný preukaz (POZ). |
- zoznam žiadateľov, ktorým bol preukaz vydaný z dôvodu zmeny vzťahu a teda bude dodaný poštou jednostranný preukaz s iným sprievodným listom, list pri zmene vzťahu (PEZ). |
Počet súborov v objednávke bude maximálne 8x37 = 296 dávok, v prípade ak sa budú tlačiť obidva typy preukazov. V prípade, ak za danú pobočku nebude zaevidovaná ani jedna žiadosť o vydanie karty, bude vygenerovaný súbor iba s hlavičkou. Súbory budú textové, pričom jednotlivé údaje budú oddelené znakom „|“ (pipa). Kódová stránka bude 8859-2. |
13. Formát a spôsob evidencie objednaných identifikačných preukazov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávateľ sa zaväzuje minimálne raz týždenne elektronicky zasielať informáciu Objednávateľovi o aktuálnom stave skladu matričného podkladu identifikačného preukazu vo forme tabuľky kde bude uvedené: |
a. počiatočný stav preukazov k 1. dňu aktuálneho mesiaca |
b. počet personalizovaných preukazov za každý pracovný deň v mesiaci samostatne s uvedením čísla objednávky, na základe ktorej prebehla personalizácia |
c. zostatok preukazov na sklade po ukončení personalizácie |
Názov |
Sadzba DPH je vo výške 20% a zodpovedá hodnote, ktorú uchádzač predložil vo svojej ponuke. Nesplnenie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný na požiadanie Objednávateľa vykonať testovacie spracovanie na vzorke dát, pričom takéto testovacie spracovanie je už zahrnuté v cenách uvedených v Čl. IV zmluvy. Na testovacie dáta sa vzťahujú ustanovenia tejto zmluvy primerane. Dodávateľ je povinný, bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní od odovzdania testovacích dát na testovacie spracovanie a po vykonaní testovacieho spracovania, doručiť výsledky testovacieho spracovania Objednávateľovi na posúdenie. |
Dodávateľ je povinný prípadné nedostatky zistené v rámci testovacieho spracovania odstrániť najneskôr pred začatím výroby podľa pokynov Objednávateľa. Objednávateľ môže od Dodávateľa požadovať testovacie spracovanie zhotovenia matričných podkladov jednotlivých typov preukazov, ich personalizáciu laserom, sprievodné listy a ich personalizáciu, kompletizáciu, strojové obálkovanie a dodanie v rozsahu do 300 ks z jednotlivých typov preukazov (uvedený počet nezahŕňa odstraňovanie prípadných nedostatkov). |
Dodávateľ vykonáva testovanie aj pred začatím výroby preukazov v prípade zmeny legislatívy súvisiacej s predmetom zákazky a tiež v prípade zistenia závažnej chyby resp. chýb v dodávke. Objednávateľ dodá Dodávateľovi dizajn manuál ako aj ďalšie konkrétne náležitosti identifikačných preukazov a príslušných noriem, ktoré sa na ne vzťahujú, neodkladne po podpise zmluvy. Dodávateľ na základe podkladov Objednávateľa dodá grafické návrhy jednotlivých typov identifikačných preukazov. |
Lehota na zhotovenie prvých 30 000 ks matričných podkladov z oboch typov preukazov je do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, pre nasledujúce plnenia, je lehota do 7 dní od zaslania objednávky. |
Lehota na dodanie personalizovaných preukazov Objednávateľovi pri objednávkach preukazov v prípade nového držiteľa identifikačného preukazu („denné dávky“) je do 5 pracovných dní od dodania údajov pre personalizáciu preukazov zo strany Objednávateľa. |
Lehota na dodanie personalizovaných preukazov Objednávateľovi pri objednávkach preukazov v prípade výmeny identifikačného preukazu a v ostatných prípadoch (ďalej aj „týždenné dávky“) je do 10 pracovných dní od dodania údajov pre personalizáciu preukazov zo strany Objednávateľa; |
Lehota na dodanie personalizovaných preukazov Objednávateľovi pri objednávkach preukazov pri zmene jedenkrát za rok (ďalej aj „ročné dávky“) je do 15 pracovných dní od dodania údajov pre personalizáciu preukazov zo strany Objednávateľa. |
Zoznam miest dodania preukazu /kontaktných miest/ dodá Objednávateľ. |
Objednávateľ si bude objednávať potrebné množstvá preukazov priebežne podľa potreby. Celkové množstvo predmetu zákazky je množstvo predpokladané. V prípade, že bude objednané nižšie množstvo ako je predpokladané množstvo predmetu zákazky, nevzniká Dodávateľovi nárok na dodanie celého rozsahu predmetu zákazky. |
Presne stanovenú štruktúru elektronicky zasielaných dát v dávkach dodá Objednávateľ Dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
Objednávky v dohodnutej štruktúre odovzdávania údajov budú zasielané elektronicky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Dodávateľa každý pracovný deň do 10:00 hod. Na účely kryptovania zasielaných údajov Dodávateľ dodá PGP kľúč, ktorým sa všetky odosielané údaje zašifrujú PGP kľúčom, key size – 4096 bitov. Objednávateľ je zodpovedný za správne zašifrovanie odosielaných údajov pomocou dodaného PGP kľúča. Odpovedné dávky na zaslanú objednávku budú odosielané elektronicky v deň prijatia objednávky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Objednávateľa. |
V prípade zmeny právnej úpravy týkajúcej sa príslušných legislatívnych noriem na výrobu predmetných identifikačných preukazov si Objednávateľ vyhradzuje právo na primeranú zmenu tejto zmluvy alebo jej doplnenie, a to písomne, formou uzatvorenia dodatku k tejto zmluve. |
Formát a spôsob evidencie objednaných identifikačných preukazov - formát tabuľky pre evidenciu dodá Dodávateľovi Objednávateľ po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ poskytuje záruku za akosť vyrobených personalizovaných preukazov ako aj personalizovaných údajov na nich po dobu 10 rokov, a to aj po ukončení tejto zmluvy. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia preukazov Objednávateľom. |
Požiadavky na bezpečnosť spracovania osobných údajov – opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základne minimálne stanovených požiadaviek dodá Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. Opis bezpečnostných opatrení ďalšieho sprostredkovateľa, t.j. subdodávateľa na ochranu osobných údajov dodá Dodávateľ rovnako do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. Minimálne požiadavky na bezpečnosť spracovania osobných údajov sú uvedené v bode 7 a 8 Opisu predmetu zákazky. Formulár dodá Objednávateľ. |
Z doložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov, ako aj opatrení proti zneužitiu matričných podkladov, resp. personalizovaných preukazov, musí byť zrejmé plnenie minimálne stanovených základných požiadaviek, ako aj to, ktorý subjekt ich bude plniť (Dodávateľ/Subdodávateľ). |
Dodávateľ uvedie v lehote 5 dní od uzavretia zmluvy miesto realizácie všetkých činností, ktoré sú predmetnom zákazky až po podanie na podnik, ktorý zabezpečuje poštovú prepravu. V prípade, že činnosti budú vykonávané na viacerých miestach, je potrebné uviesť všetky tieto miesta spolu s uvedením, ktoré činnosti sa budú vykonávať na ktorom mieste. |
Zoznam kontaktných miest a osôb zodpovedných za výmenu dát sú Dodávateľ/Subdodávateľ a Objednávateľ povinní vzájomne si dodať do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. Formulár dodá Objednávateľ po uzatvorení zmluvy. |
Určený zamestnanec, prípadne zástupca Objednávateľa v každom kontaktnom mieste je povinný dodané personalizované preukazy riadne prevziať, vykonať ich kontrolu a potvrdiť ich prevzatie v určenom mieste dodania. Za preukázané podanie zásielok na poštovú prepravu sa považuje potvrdenie o prijatí zásielok alebo vygenerovaná Potvrdenka zo zriadeného účtu na stránke SP ku každému podaciemu hárku samostatne alebo iný doklad preukazujúci podanie zásielok na poštovú prepravu. |
Všetky skutočnosti povahy obchodnej, právnej, prevádzkovej, technickej, dokumentárnej, informatívnej a inej, akokoľvek súvisiacej so zmluvnou stranou, ktoré sa dostanú do dispozície druhej zmluvnej strany, alebo ak druhá strana získa vedomosť o ich obsahu, sa považujú za dôverné informácie; príslušné ustanovenia zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) vo vzťahu k objednávateľovi, týmto ustanovením nie sú dotknuté. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých dôverných informáciách, ktoré mu boli poskytnuté Objednávateľom, alebo ktoré zistil pri realizácii plnenia podľa tejto zmluvy, alebo v súvislosti s týmto plnením a zaväzuje sa nezverejňovať, nezneužívať a neposkytovať ich vo vzťahu k tretím osobám a ani nesmú byť použité pre vlastnú potrebu Dodávateľa. Dôverné informácie môžu byť Dodávateľom používané výlučne pre činnosti súvisiace s plnením predmetu tejto zmluvy. Tento záväzok trvá aj po ukončení tohto zmluvného vzťahu. |
Zmluvné strany sa zaväzujú zabezpečiť, že ich oprávnené osoby budú zachovávať mlčanlivosť vo vzťahu k dôverným informáciám. Pokiaľ poruší oprávnená osoba ktorejkoľvek zmluvnej strany povinnosť mlčanlivosti vo vzťahu k dôverným informáciám, považuje sa to za porušenie mlčanlivosti tejto zmluvnej strany. |
Každá zmluvná strana je povinná bezodkladne upovedomiť druhú stranu o porušení povinnosti mlčanlivosti bez zbytočného odkladu potom, ako sa o takomto porušení dozvie. |
Osobitné ustanovenia vo vzťahu k fyzickej bezpečnosti a problematike spracúvania osobných údajov: |
a. Dodávateľ (ďalej aj ako „sprostredkovateľ) je povinný pri plnení tejto zmluvy dodržiavať ustanovenia Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „Nariadenie“) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“), (Nariadenie a zákon na ochranu osobných údajov spolu ďalej aj ako „právne predpisy o ochrane osobných údajov“) |
b. V zmysle právnych predpisov o ochrane osobných údajov a pre účely zmluvy je objednávateľ prevádzkovateľom informačného systému. Objednávateľ sa ďalej v tomto článku označuje aj ako „prevádzkovateľ“. |
c. V zmysle právnych predpisov o ochrane osobných údajov a pre účely zmluvy je dodávateľ povereným sprostredkovateľom spracúvania osobných údajov. |
d. Sprostredkovateľ je oprávnený začať so spracúvaním osobných údajov dotknutých osôb prevádzkovateľa dňom nadobudnutia účinnosti zmluvy. Tento deň sa považuje za deň udelenia poverenia prevádzkovateľa na spracúvanie osobných údajov v súlade so zmluvou. Sprostredkovateľ skončí spracúvanie osobných údajov dňom skončenia platnosti zmluvy. |
e. Predmetom spracúvania sú osobné údaje sprístupnené sprostredkovateľovi v rozsahu podľa zákona č. 580/2004 Z. z. o zdravotnom poistení a o zmene a doplnení zákona č. 95/2002 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa zákona č. 581/2004 Z. z. o zdravotných poisťovniach, dohľade nad zdravotnou starostlivosťou a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ... |
...a to najmä dátum narodenia, rodné číslo, osobné identifikačné číslo, titul, meno, priezvisko, adresa doručenia, dátum začatia platnosti preukazu, dátum konca platnosti preukazu, údaje slúžiace na verifikáciu preukazu, interné identifikačné číslo držiteľa, čiarový kód, ktoré sa spracúvajú v zmysle čl. 6 ods.1 písm. písm. c) Nariadenia. |
f. Zoznam povolených operácií s osobnými údajmi: využívanie v rozsahu účelu spracúvania, zaznamenávanie, usporadúvanie, zhromažďovanie, preskupovanie, kombinovanie, premiestňovanie, uchovávanie, vyhľadávanie, prehliadanie, obmedzenie, vymazanie alebo likvidácia tých údajov, ktorých účel spracúvania skončil. |
g. Účelom spracúvania osobných údajov sprostredkovateľom je vyhotovenie matričného podkladu identifikačného preukazu, jeho tlač ofsetom, personalizácia laserom, tlač sprievodného listu k preukazu a personalizácia listu, ich kompletizácia, strojové obálkovanie a dodanie Prevádzkovateľovi, a to spôsobom a v rozsahu uvedenými v jednotlivých objednávkach Prevádzkovateľa. |
h. Kategória dotknutých osôb sú poistenci zdravotnej poisťovne. Spracúvané osobné údaje nie sú osobitnou kategóriou osobných údajov. |
i. Získané osobné údaje sprostredkovateľ nemôže spracúvať na iný účel, než na účel určený zmluvou. |
j. Sprostredkovateľ nie je oprávnený vyhotovovať odpisy, výpisy, či kópie osobných údajov v listinnej, alebo elektronickej forme, taktiež nie je oprávnený z osobných údajov vykonávať ich pseudonymizáciu, alebo anonymizáciu, za iným účelom, ako je plnenie tejto zmluvy. |
k. Sprostredkovateľ spracúva osobné údaje vo vlastnom IS ............................................, v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu. Dodávateľ nesmie spracúvať osobné údaje v žiadnom inom informačnom systéme iba v tom, ktorý je určený v Zmluve a nesmie vyhotovovať ani žiadne kópie osobných údajov v elektronickej ani v papierovej forme. |
l. Osobné údaje v IS sprostredkovateľa musia byť šifrované, v rámci disku, jednotky, alebo zariadenia a zároveň aj na úrovni aplikácie s využitím najnovších poznatkov týkajúcich sa informačnej bezpečnosti. |
m. Sprostredkovateľ je povinný zabezpečiť jednoznačnú identifikáciu každého používateľa v IS sprostredkovateľa pri akejkoľvek spracovateľskej operácií, ktorá sa týka nakladania s osobnými údajmi. Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná (logovaná); takéto záznamy je na základe výzvy sprostredkovateľ povinný predložiť prevádzkovateľovi za účelom možného šetrenia bezpečnostného incidentu. |
n. Sprostredkovateľ je povinný mať zavedené režimové opatrenia vo všetkých štádiách zabezpečovania predmetu zmluvy, a to aj pri / počas skladovaní vyrobených matričných podkladov, personalizácii, obálkovaní, balení, skladovaní personalizovaných preukazov, expedícii. |
o. V zmysle prijatých bezpečnostných opatrení sa sprostredkovateľ zaväzuje zabezpečiť trvalú dôvernosť, integritu, dostupnosť a odolnosť systémov spracúvania osobný údajov. Na zabezpečenie účinnosti a aktuálnosti bezpečnostných opatrení sa sprostredkovateľ zaväzuje vykonávať pravidelné testovanie, posudzovanie a hodnotenie účinnosti technických a organizačných opatrení. |
p. V prípade fyzického alebo technického incidentu je sprostredkovateľ povinný mať zaistené také opatrenia, ktoré zabezpečia obnovenie dostupnosti osobných údajov a prístup k nim v primeranom čase tak, aby bolo možné predísť hroziacej škode alebo ju úplne eliminovať. |
q. Sprostredkovateľ je povinný poskytnúť dostatočné záruky na prijatie primeraných technických a organizačných opatrení tak, aby spracúvanie osobných údajov spĺňalo požiadavky právnych predpisov o ochrane osobných údajov. |
r. Sprostredkovateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o spracúvaných osobných údajoch, ktorá ostáva zachovaná aj po skončení spracúvania. Povinnosť mlčanlivosti podľa predchádzajúcej vety sa nevzťahuje na prípady poskytnutia osobných údajov orgánom štátnej a verejnej správy pri výkone ich činnosti a na prípady, kedy má sprostredkovateľ oznamovaciu povinnosť stanovenú osobitným predpisom. Sprostredkovateľ sa zaväzuje upovedomiť prevádzkovateľa bezodkladne o tejto skutočnosti. |
s. Sprostredkovateľ je povinný preukázateľne poučiť oprávnené osoby, ktoré spracúvajú osobné údaje prevádzkovateľa, o povinnosti zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, ktoré vyplývajú z tejto zmluvy; táto povinnosť platí aj po skončení pracovného, alebo obdobného pomeru. |
t. Sprostredkovateľ je povinný v prípade porušenia ochrany osobných údajov písomne oznámiť túto skutočnosť zástupcovi prevádzkovateľa a to bez zbytočného odkladu, najneskôr do 24 hodín po tom, čo sa o porušení dozvedel. Oznámenie musí obsahovať náležitosti podľa čl. 33 ods. 3 Nariadenia. |
u. Sprostredkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje poskytnuté prevádzkovateľom prostredníctvom ďalšieho sprostredkovateľa výlučne na základe písomného súhlasu prevádzkovateľa. V takom prípade je sprostredkovateľ povinný zaviazať ďalšieho sprostredkovateľa v rozsahu tejto zmluvy. Tým nie je dotknutá zodpovednosť sprostredkovateľa voči prevádzkovateľovi. |
v. Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek počas trvania zmluvy uskutočniť kontrolu alebo audit ochrany matričných podkladov a spracúvania osobných údajov u sprostredkovateľa, a to aj prostredníctvom tretej osoby. Prevádzkovateľ bude o kontrole alebo audite sprostredkovateľa informovať vopred. Pokiaľ sa spracúvanie osobných údajov uskutočňuje prostredníctvom ďalšieho sprostredkovateľa, prevádzkovateľ je oprávnený uskutočniť kontrolu alebo audit aj u tohto sprostredkovateľa, pričom sa sprostredkovateľ zaväzuje poskytnúť súčinnosť ohľadom oznámenia a výkonu kontroly alebo auditu. |
w. Sprostredkovateľ zodpovedá za preukázanú škodu spôsobenú spracúvaním osobných údajov, ak neboli splnené povinnosti, ktoré sa právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, alebo touto zmluvou ukladajú výslovne sprostredkovateľovi, alebo ak konal nad rámec alebo v rozpore s pokynmi prevádzkovateľa, ktoré boli v súlade s právnymi predpisov o ochrane osobných údajov. Sprostredkovateľ sa zbaví zodpovednosti ak preukáže, že vznik škody nezavinil. |
x. Po skončení platnosti zmluvy je sprostredkovateľ, alebo ďalší sprostredkovateľ povinný bez zbytočného odkladu všetky osobné údaje prevádzkovateľovi vrátiť, alebo zlikvidovať a doručiť písomnú informáciu o tom, že osobné údaje boli zlikvidované. |
y. Sprostredkovateľ je povinný poskytovať potrebnú súčinnosť prevádzkovateľovi pri posudzovaní vplyvu plánovaných spracovateľských operácií na ochranu osobných údajov, pri predchádzajúcich konzultáciách s Úradom na ochranu osobných údajov a pri kontrole vykonávanej Úradom na ochranu osobných údajov v rozsahu podľa právnych predpisov o ochrane osobných údajov, pričom je povinný poskytnúť prevádzkovateľovi všetky informácie a podklady podľa § 94 zákona na ochranu osobných údajov. |
z. Sprostredkovateľ je povinný viesť, v listinnej alebo elektronickej podobe záznam o kategóriách spracovateľských činností, ktoré vykonal v mene prevádzkovateľa. Tento záznam musí obsahovať údaje v zmysle § 37 zákona o ochrane osobných údajov alebo v zmysle čl. 30 Nariadenia. |
Dodávateľ, resp. subdodávateľ bude vykonávať predmet zmluvy v súlade s opisom bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov, ktoré dodá Dodávateľ |
V prípade zmeny legislatívy týkajúcej sa ochrany osobných údajov si Objednávateľ vyhradzuje právo na primeranú zmenu tejto zmluvy alebo jej doplnenie v ustanoveniach týkajúcich sa ochrany osobných údajov, a to písomne, formou uzatvorenia dodatku k tejto zmluve. |
Ak Dodávateľ použije na čiastkové plnenia predmetu zákazky subdodávateľov, dodá Objednávateľovi zoznam týchto subdodávateľov v rozsahu požadovanom Objednávateľom. Formulár dodá Objednávateľ. |
Tento zoznam dodá Dodávateľ Objednávateľovi v lehote 5 dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy, resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas realizácie zmluvy, musí byť tento subdodávateľ odsúhlasený zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. Dodávateľ zodpovedá v plnej miere za dodržiavanie zmluvných podmienok aj za svojich subdodávateľov. |
Za každé jedno porušenie tejto povinnosti je Objednávateľ oprávnený uplatniť si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 000,00 EUR (slovom: desaťtisíc eur). |
Dodávateľ je povinný na žiadosť Objednávateľa preveriť všetky skutočnosti týkajúce sa plnenia predmetu zmluvy alebo poskytnúť súčinnosť Objednávateľovi vo veciach plnenia predmetu zmluvy Dodávateľom do 24 hodín od doručenia písomnej požiadavky Objednávateľa, resp. požiadavky Objednávateľa zaslanej e-mailom. |
V prípade, že Objednávateľ označí svoju požiadavku ako urgentnú, Dodávateľ je povinný preskúmať všetky skutočnosti týkajúce sa plnenia predmetu zmluvy alebo poskytnúť súčinnosť Objednávateľovi vo veciach plnenia predmetu zmluvy v tejto požiadavke najneskôr do 2 hodín od zaslania písomnej požiadavky Objednávateľa prostredníctvom e-mailu. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z ceny predmetu objednávky za každý deň omeškania Dodávateľa s dodaním predmetu príslušnej objednávky. |
Za porušenie ktorejkoľvek z povinností Dodávateľa uvedených v časti zmluvy o mlčanlivosti, resp. o ochrane osobných údajov, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 33 000,00 EUR (slovom: tridsaťtritisíc eur) za každé jedno porušenie, čím nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody alebo nákladov, ktoré mu vzniknú. |
Ak poruší jedna zo zmluvných strán ktorúkoľvek povinnosť, ktorá pre ňu vyplýva z tejto zmluvy, čo i len z nedbanlivosti, alebo ak dôjde k udalosti, ktorá sa podľa predmetu tejto zmluvy považuje za porušenie povinnosti mlčanlivosti, resp. ochrany osobných údajov, vzniká poškodenej zmluvnej strane nárok na náhradu takto vzniknutej škody. |
Objednávateľ má právo aj na náhradu škody, ktorá mu preukázateľne vznikla nesplnením vlastnej daňovej povinnosti Dodávateľa, platcu DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a následne uplatnením ručenia za daň voči Objednávateľovi v zmysle § 69b tohto zákona. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u Dodávateľa i trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní podľa § 69b zákona č. 222/2004 Z. z., s príslušným daňovým úradom. |
Uplatnením ktorejkoľvek zmluvnej pokuty alebo zmluvných pokút alebo úroku z omeškania podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej zmluvnej strany na náhradu vzniknutej škody v celom rozsahu a právo na uplatnenie ďalšej zmluvnej pokuty podľa tejto zmluvy. Objednávateľ môže uplatňovať náhradu škody, pokuty a sankcie kumulatívne. |
Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať voči Dodávateľovi svoje pohľadávky vzniknuté z titulu náhrady škody a/alebo zmluvnej pokuty uplatnenej podľa tejto zmluvy, ako aj pohľadávky vzniknuté na základe jeho činnosti. |
V prípade chybného plnenia predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu nasledovne: v prípade výskytu chýb v rozsahu celej objednávky - zmluvnú pokutu do výšky 2 000,- EUR, alebo v prípade výskytu chyby na 1 preukaze - zmluvnú pokutu do výšky 50,- EUR/preukaz. Zaplatením zmluvnej povinnosti sa Dodávateľ nezbavuje povinnosti riadne vykonať predmet zmluvy podľa príslušnej objednávky. |
Zmluva zaniká uplynutím dohodnutej doby jej platnosti, alebo vyčerpaním maximálneho finančného objemu tejto zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s realizovaním predmetu tejto zákazky bez zavinenia Objednávateľa, a toto omeškanie bude trvať viac ako sedem pracovných dní, považuje sa takéto omeškanie za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť. Odstúpením od zmluvy nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody, uplatnenie sankcií a zmluvnej pokuty. |
V prípade, že po podpise tejto zmluvy dôjde k zmene skutočností, na základe ktorých si Objednávateľ vykonanie predmetu zmluvy dohodol (zmena súvisiacej právnej úpravy), môže Objednávateľ od zmluvy odstúpiť, pričom je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť písomne Dodávateľovi. |
V prípade preukázania, že Dodávateľ nie je schopný naplniť predmet zmluvy, alebo ho nie je schopný naplniť v požadovanej kvalite alebo lehote, a to aj v čase testovacieho spracovania, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Porušenie ktorejkoľvek z povinností Dodávateľa uvedených v časti zmluvy o mlčanlivosti, resp. o ochrane osobných údajov sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť. Odstúpením od zmluvy nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody, uplatnenie sankcií a zmluvnej pokuty. |
Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musí byť v ňom uvedený dôvod odstúpenia. Za preukázateľné doručenie odstúpenia od zmluvy sa považuje aj odmietnutie prevzatia odstúpenia od zmluvy. V prípade, že bolo odstúpenie doručované prostredníctvom poskytovateľa poštových služieb a zásielka, ktorej obsahom bolo odstúpenie od zmluvy, sa vráti ako nedoručená alebo nedoručiteľná, považuje sa za doručenú dňom, v ktorom bol poskytovateľom poštových služieb vykonaný pokus o jeho doručenie. |
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšiu cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšiu cenou. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
280 000,00 ks
264 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2018 15:41
27.11.2018 10:00
27.11.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.11.2018 09:00 - Vstupná ponuka | 264 480,00 | € | Cena s DPH |
27.11.2018 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 264 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: