30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
31424562
UNOTECH, spol. s r.o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Servisná prehliadka zdravotníckeho výcvikového modelu s vyhodnocovacím zariadením Resusci Anne LAERDAL.
Servis, prehliadka, zdravotnícky, výcvikový, model.
Služba
1. Servisná prehliadka zdravotníckeho výcvikového modelu s vyhodnocovacím zariadením Resusci Anne LAERDAL.
|
|
---|---|
Funkcia |
Servisná prehliadka a kontrola funkčnosti zdravotníckeho výcvikového modelu s vyhodnocovacím zariadením Resusci Anne LAERDAL. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zdravotnícky výcvikový model s vyhodnocovacím zariadením Resusci Anne LAERDAL. | súprava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zdravotnícky výcvikový model s vyhodnocovacím zariadením Resusci Anne LAERDAL. | Servisná prehliadka/funkčná skúška modelu, kontrola a nastavenie mechanických častí modelu, kontrola a nastavenie výstupných hodnôt vo vyhodnocovacom zariadení, nastavenie a kontrola hardvéru modelu. |
Zdravotnícky výcvikový model s vyhodnocovacím zariadením Resusci Anne LAERDAL. | Nastavenie a kontrola softvéru modelu, kontrola a ošetrenie pryžových častí modelu. Požaduje sa realizovať servisnú prehliadku a funkčnú skúšku modelu podľa výrobcom prepísaných postupov. |
Názov |
Požaduje sa aby dodávateľ služby do 2 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi oprávnenie výrobcu zdravotníckeho výcvikového modelu LAERDAL ktorým deklaruje schopnosť vykonávať servisnú prehliadku s funkčnou skúškou podľa predpísaných postupov výrobcu. |
Objednávateľ požaduje po vykonaní servisnej prehliadky s funkčnou skúškou vystaviť servisný protokol. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaní služby a vystavení faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Servisný protokol musí obsahovať: | typ, rok výroby |
Servisný protokol musí obsahovať: | určenie funkčnosti - funkčný/nefunkčný |
Servisný protokol musí obsahovať: | v prípade že je model nefunkčný požaduje sa opis poruchy a rozpis potrebných náhradných dielov s rozpisom ceny za náhradné diely a práce. |
Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
28.11.2018 09:00 — 30.11.2018 13:00
8,00 súprava
1 930,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2018 09:28
26.11.2018 08:00
26.11.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.11.2018 07:54 - Vstupná ponuka | 1 930,00 | € | Cena s DPH |
23.11.2018 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 930,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: