17314852
Štátny inštitút odborného vzdelávania
Bellova 54/A, Bratislava, 83763, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Multifunkčné zariadenia
kopírka, multifunkčné zariadenia
Tovar, Služba
1. multifunkčné zariadenia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
prenájom čiernobieleho multifunkčného zariadenia A3 | ks | 2 | ||
prenájom farebného multifunkčného zariadenia A3 | ks | 1 | ||
servis a dodávka originálnych náhradných dielov a tonerov počas celej doby trvania zmluvy | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1./ multifunkčné zariadenia A3 | čiernobilele |
technológia | laserová |
kontinuálna rýchlosť tlače formátu A4 za minútu | minimálne 40 strán/min |
maximálne použiteľný formát papiera | min SRA 3 |
výrobcom odporúčané priemerné mesačné zaťaženie tlače pre formát A4 | min 35.000 ks |
výrobcom odporúčané maximálne mesačné zaťaženie tlače pre formát A4 | min 150.000 ks |
výrobcom uvádzaná výťažnosť zobrazovacej jednotky pre formát A4 | min 500.000 ks |
Rýchlosť tlače prvej strany formátu A4 | max 5 sekúnd |
Celková požadovaná vstupná kapacita zásobníkov A3 a A4 | min 2.000 listov |
Pamäť zariadenia | min 250 GB |
Kapacita RAM | min 2 GB RAM |
Maximálna použiteľná gramáž papiera pre duplexnú tlač | 160 g/m2 |
Duplexná tlač | áno |
Plné ovládanie a prístup ku všetkým funkciám zariadenia cez dotykový displej | áno |
Uhlopriečka dotykového displeja | min 20 cm |
Farebné skenovanie | áno |
Krypcia skenovaných dát a predlôh | áno |
Zabezpečená tlač cez SSL, alebo TSL protokol | áno |
Jazyky popisu stránky | Adobe® PostScript® 3™, PDF, PCL 6 |
optické rozoznávanie znakov skenovaných dokumentov (OCR) | áno |
fyzické rozlíšenie skenera v DPI | min 600 DPI |
Duplexný automatický podávač skenovaných dokumentov | áno |
Skenovanie predlôh z plochého lôžka (zo skla) | áno |
Kapacita duplexného automatického podávača (listov formátu A4) | min 140 listov |
Súčasťou zariadenia sú plnohodnotné vysokokapacitné tonery, zobrazovacie jednotky, odpadová nádoba | áno |
Štandardnou súčasťou zariadenia je funkcia pre zabezpečenú tlač s overením užívateľa kartou | áno |
Bezkontaktná čítačka kariet so štandardom MIFARE Multi | áno |
Rozúčtovanie tlače na užívateľa, projekt, oddelenie | áno |
Požadovaná plná záruka na zariadenie a jeho súčasti od dátumu inštalácie dodávateľom | áno |
Nástup na výkon záručného servisu v mieste inštalácie do 48 hodín od nahlásenia závady | áno |
Dodávateľ sa preukáže osvedčením výrobcu dodaného produktu k spôsobilosti k servisným zásahom na dodanom produkte | áno |
inštalácia a zaškolenie v cene zariadenia priamo na mieste určenia | áno - v cene zariadenia |
záruka zahrnutá v cene zariadenia | na základe servisnej zmluvy počas celej platnosti |
ponúknuté zariadenie | vyžaduje sa nové, nepoužívané zariadenie |
súčasťou dodávky bude | plnohodnotná originálna sada tonerov |
2./ multifunkčné zariadenia A3 | farebné |
technológia | laserová |
kontinuálna rýchlosť tlače formátu A4 za minútu | 30 strán/ min. |
maximálne použiteľný formát papiera | SRA 3 |
Výrobcom odporúčané priemerné mesačné zaťaženie tlače pre formát A4 | min 10.000 ks |
Výrobcom odporúčané maximálne mesačné zaťaženie tlače pre formát A4 | min 125.000 ks |
Výrobcom uvádzaná výťažnosť zobrazovacej jednotky pre formát A4 | min 200.000 ks |
Rýchlosť tlače prvej strany formátu A4 v režime color tlačový jazyk | max 7 sekúnd |
Celková požadovaná vstupná kapacita zásobníkov A3 a A4 | min 2.000 ks |
Pamäť zariadenia | min 250 GB |
Kapacita RAM | min 4 GB |
Maximálna použiteľná gramáž papiera pre duplexnú tlač | max 160 g/m2 |
Duplexná tlač | áno |
Plné ovládanie a prístup ku všetkým funkciám zariadenia cez dotykový displej | áno |
Uhlopriečka dotykového displeja | min 20 cm |
Farebné skenovanie | áno |
Krypcia skenovaných dát a predlôh | áno |
Zabezpečená tlač cez SSL, alebo TSL protokol | áno |
Jazyky popisu stránky | Adobe® PostScript® 3™, PDF, PCL 6 |
optické rozoznávanie znakov skenovaných dokumentov (OCR) | áno |
fyzické rozlíšenie skenera v DPI | min 600 DPI |
Duplexný automatický podávač skenovaných dokumentov | áno |
Skenovanie predlôh z plochého lôžka (zo skla) | áno |
Kapacita duplexného automatického podávača (listov formátu A4) | min 140 listov |
Súčasťou zariadenia sú plnohodnotné vysokokapacitné tonery, zobrazovacie jednotky, odpadová nádoba | áno |
Štandardnou súčasťou zariadenia je funkcia pre zabezpečenú tlač s overením užívateľa kartou | áno |
Bezkontaktná čítačka kariet so štandardom MIFARE Multi | áno |
Požadovaná plná záruka na zariadenie a jeho súčasti od dátumu inštalácie dodávateľom | áno |
Nástup na výkon záručného servisu v mieste inštalácie do 48 hodín od nahlásenia závady | áno |
Dodávateľ sa preukáže osvedčením výrobcu dodaného produktu k spôsobilosti k servisným zásahom na dodanom produkte | áno |
inštalácia a zaškolenie v cene zariadenia priamo na mieste určenia | áno |
záruka zahrnutá v cene zariadenia | na základe servisnej zmluvy počas celej platnosti |
ponúknuté zariadenie | vyžaduje sa nové, nepoužívané zariadenie |
súčasťou dodávky bude | plnohodnotná originálna sada tonerov |
Názov |
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Predmet zákazky je vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Fakturácia bude v mesačných intervaloch a v zložení - cena za nájom a náklady na skutočne vytlačený počet strán. |
Pre fakturáciu sa počet strán považuje následovné: 1 strana A4 = 1 strana, 1 strana A3 = 2 strany. |
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Faktúra bude predložená objednávateľovi spolu s dodacím listom. Splatnosť vystavenej faktúry bude 30 kalendárnych dní od jej doručenia objednávateľovi v zmysle platných obchodných podmienok ET. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie, inštaláciu zariadenia a zaškolenie obsluhy na určené miesta obstarávateľa (zariadenia A3 v Bratislave). |
Dodávateľ je povinný tovar dodať jednorazovo. Objednávateľ požaduje dodanie kompletnej dodávky tovaru od jedného výrobcu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať zariadenia do 30 dní od výzvy obstarávateľa na dodanie multifunkčných zariadení. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to 12 mesiacov. |
Dodávateľ musí neodkladne oznámiť kupujúcemu akúkoľvek udalosť, ktorá bráni alebo sťažuje včasnú dodávku objednaného tovaru. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s prenájmom multifunkčných zariadení a požadovaných služieb (priamo či nepriamo). |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky ako sú: dodanie tovaru, dopravy na miesto plnenia, inštalácie zariadení, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady úzko súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy. |
Cena za predmet zákazky sa skladá z ceny za prenájom zariadenia na 12 mesiacov a z ceny za vytlačenie 590 tisíc čiernobielych strán a 290 tisíc farebných strán. Cena za nákup a nájmu je pevne stanovená a vytlačené strany sa budú fakturovať podľa skutočnej tlače. V tejto cene je zahrnutý celkový servis dodávateľa uvedený v tejto zmluve. |
Zariadenia musia byť dodané nové, nerepasované a nepoužité v neotvorených krabiciach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu s nepoškodenými ochrannými prvkami. Všetky súčasti dodávky tovaru musia spĺňať požiadavku objednávateľa na dodanie tovaru s prvým uvedením na trh. |
Dodávateľ zabezpečí písomné potvrdenie prevzatia objednávky v mieste dodania. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie uvedenej technickej špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru. |
Pri zistení zjavných vád pri odbere tovaru je Objednávateľ povinný v lehote do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru písomne reklamovať zjavné vady. |
Objednávateľ má právo do 14 dní od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od kúpnej zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Lehota pre začatie plnenia je do 15 dní od nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy. Dodávateľ je povinný zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien tovaru, podrobnej technickej špecifikácie dodávaného tovaru a oficiálnych údajových listov výrobcu dodávaného tovaru pre možnosť overenia splnenia podmienok požadovanej minimálnej technickej špecifikácie dodávaného tovaru. Všetky požadované technické špecifikácie musia byť overiteľné na oficiálnych stránkach výrobcu dodávaného zariadenia. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie servisného zásahu s nasledovnými podmienkami: vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, - nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste určenom objednávateľom v rámci Bratislavy najneskôr do 48 hodín počas pracovných dní od nahlásenia poruchy dodávateľovi, - odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu. |
V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný identický náhradný tovar a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) |
Celková cena za výtlačky musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, vývojnice, pod. okrem xerografického papiera), ako aj všetky ostatné náklady spojené s prevádzkou zariadení. |
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov Národného projektu „Duálne vzdelávanie a zvýšenie atraktivity a kvality OVP“ ktorý je súčasťou prioritnej osi 1. Vzdelávanie Operačného programu Ľudské zdroje. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon akejkoľvek kontroly, auditu alebo iného overovania súvisiaceho so záväzkovým vzťahom založeným touto zmluvou a poskytovať oprávneným orgánom všetku nevyhnutnú súčinnosť. |
Oprávneným orgánom na vykonanie kontroly, auditu alebo iného overovania sú najmä: a) Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky a ním poverené osoby, b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby; d) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, |
f) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, g) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov Európskej únie, h) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a právnymi aktmi Európskej únie. |
Zákazka bude predmetom ex-post administratívnej kontroly zo strany Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu Objednávateľa. |
Objednávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie etických noriem v rámci realizácie verejného obstarávania a zabezpečiť uplatňovanie primeraných a účinných prostriedkov na zabránenie nezákonných korupčných praktík. Objednávateľ nesmie prijímať žiadne ponuky, dary, platby alebo výhody akéhokoľvek druhu, ktoré by sa vykladali alebo mohli by sa vykladať priamo alebo nepriamo ako nezákonné alebo korupčné praktiky, napr. nabádanie na zadanie zákazky alebo odmeny zaň alebo nabádanie na uzatvorenie zmluvy vo verejnom obstarávaní alebo odmeny zaň. |
Objednávateľ nesmie poskytnúť neoprávnené priame alebo nepriame výhody akéhokoľvek druhu sebe alebo inej osobe, ktorá je osobou blízkou Objednávateľovi a nesmie svojimi vlastnými záujmami ohroziť záujmy a ciele Národného projektu „Duálne vzdelávanie a zvýšenie atraktivity a kvality OVP“ ktorý je súčasťou prioritnej osi 1. Vzdelávanie Operačného programu Ľudské zdroje. |
Bellova 54/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
3,00 ks
33 751,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.11.2018 12:16
29.11.2018 09:18
29.11.2018 09:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.11.2018 21:40 - Vstupná ponuka | 33 000,00 | € | Cena s DPH |
21.11.2018 21:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: